Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Mi55y
Kort karma: 161
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 2519

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Mi55y » 18. okt 2016, 19:23

Købt en blomst med hjem til min mor, fordi vi skulle over til hende og spise. Og mens jeg hjalp min søster med at skrive nogle ansøgninger, sad han og underholdt min niece - som i øvrigt er ret forgabt i ham.
0
Frisk på brætspil i Århus? viewtopic.php?f=5&t=4972

Frisk på at prøve en sjov og anderledes holdsport i Århus? Tjek Kin-Ball ud - gratis 4 første træninger :)
Brugeravatar
Torn
Kort karma: 64
Likede indlæg: 1124

Indlægaf Torn » 19. okt 2016, 11:45

Da jeg kom hjem fra studie i går, bjørnekrammede han mig og begravede sit ansigt i mit hår. "Åh, hvor har jeg savnet dig i dag", mumlede han fra dybet. Vi havde på daværende tidspunkt været adskilt af en studiedag på ni timer. :-D Men jeg er også ret uunværlig!
7
Ladysparrow
Kort karma: 22
Likede indlæg: 280

Indlægaf Ladysparrow » 19. okt 2016, 12:15

Vi snakkede om at vi skal have en kat til når jeg flytter ind - til sidst siger han "when did you say you will move in? I love having you here"

Ellers så er han bare dejlig, at stå i kø i supermarkedet udløser håndklem, kys på kinden og kommentarer om hvor godt mit hår dufter og at han Synes min hat er pæn.
2
Brugeravatar
Elefanne
Kort karma: 5
Likede indlæg: 69

Indlægaf Elefanne » 19. okt 2016, 19:25

Jeg er stadig ret nyforelsket i min kæreste, selvom vi netop har fejret 1 års-dag. Han siger dagligt søde ting, der gør mig helt varm indeni.

Men for en uge siden fortalte han mig, at han elsker mig :lun: Jeg har elsket ham længe, men har ikke sagt noget til ham. Jeg vil nødigt presse ham, for han i et tidligere forhold er blevet presset en hel del.

Åhhh, jeg er simpelthen bare så vild med den mand! :love:
9
Every experience, no matter how bad it seems, holds within it a blessing of some kind. The goal is to find it.
Ladysparrow

Indlægaf Ladysparrow » 20. okt 2016, 13:29

I love everything about you - mumlet halvt i søvne mens han holder min hånd. :lun:

Og da vi sad og snakkede om at få solgt min lejlighed- aftalen var at flytte ind til ham i starten af det nye år - som jeg havde sat til 1. Februar. Ender han med at sige hvorfor flytter du ikke ind 1. Januar? :blush2:

Elsker ham så meget at jeg knapt ved hvad jeg skal gøre af mig selv... :stoned: :dåne:
5
Brugeravatar
Luffegås
Kort karma: 43
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 503

Indlægaf Luffegås » 20. okt 2016, 13:43

Når man er snotforkølet, har rodet hestehale-hår, øjnene hænger ned af kinderne, og man har beskidt men komfortabelt tøj på, så er det fantastisk hvordan han bare kan træde ind af døren og sige "hej smukke! du ser godt ud!"

og så har han igen humpet mig i søvne :P det er altså ret sjovt og sødt
0
Brugeravatar
Mi55y

Indlægaf Mi55y » 21. okt 2016, 10:55

Han skal som sædvanlig i december holde den årlige julefrokost for hans gamle gymnasiekammerater, som er spredt over hele landet - jeg har derfor ikke mødt ret mange af dem. Jeg havde allerede planlagt at tage hjem til min søster den dag, da de normalt ikke har påhæng med. Nu har han så oprettet eventet på FB og inviteret mig og de andres kærester og skrevet, at sådan bliver det i år, da det var en god mulighed for, at de alle sammen kan møde mig. Jeg er lidt vild med det der med, at han gerne vil vise mig frem.
7

Frisk på at prøve en sjov og anderledes holdsport i Århus? Tjek Kin-Ball ud - gratis 4 første træninger :)
Ladysparrow

Indlægaf Ladysparrow » 22. okt 2016, 10:36

Vi står og børster tænder kl 4. I morges efter en sjov bytur, kigger mig i spejlet og ser hvor træt jeg ser ud. Mørke rande under øjnene og generelt bare mærket af alt for lidt søvn den seneste uge. Siger højt at mine øjne ser totalt trætte ud.. han svarer: "it's funny how things are.. you think your eyes look tired - but I only see how beautiful your eyes are"... stod med tandpasta i hele fjæset og stirrede på ham.. cheesy as hell men - hvor det rart at høre alligevel. :blush2:
1
Brugeravatar
Mi55y

Indlægaf Mi55y » 24. okt 2016, 11:29

Af egen fri vilje forsøgt at flytte en juletradition med to kammerater 1. juledag, idet min familie altid samles denne dag.

At den ene kammerat så stiller sig totalt på bagbenene og nægter at rykke det af den eneste grund, at han har brugt deres aftale som undskyldning for at slippe for julefrokost med kærestens familie, stiller bestemt ikke min kæreste i et dårligere lys!
1

Brugeravatar
Contrast
Kort karma: 2
Likede indlæg: 60

Indlægaf Contrast » 28. okt 2016, 12:12

Ringede til mig inden arbejde for at fortælle hvordan det går med hans midlertidige arbejde i en anden by, på trods af at dagene er rigtig lange. Det er første gang han er væk i længere tid, efter vi flyttede sammen, så det er rigtig dejligt at han tænker på mig. :)
1
Lykke
Kort karma: 45
Likede indlæg: 719

Indlægaf Lykke » 28. okt 2016, 13:01

Beordret mig i seng med en gin og tonic, mens han går en lang tur med ungen.
1
Brugeravatar
Q-beben
Kort karma: 35
Likede indlæg: 561

Indlægaf Q-beben » 29. okt 2016, 07:01

Min kæreste er god til at gi komplimenter - og hans komplimenter får mig til at føle mig elsket - men også meget feminin :)

Fx kiggede han lige forbi ude på mit arbejde om formiddagen... og om eftermiddagen sendte han en sms: "Hvor så du lækker og dejlig ud i dag på arbejdet. Det tøj klæder dig vildt godt"

Jeg blir bare så glad og varm inden i - det er dejligt. Mer af det, tak :)
11
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 350
Likede indlæg: 3467

Indlægaf Ballademager » 30. okt 2016, 07:33

Han betroede mig i går (i en lille brandert under opvasken efter en fantastisk hyggelig fest), at han er blevet skruk :lun:
13
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Smiling_Goat
Kort karma: 466
Likede indlæg: 5880

Indlægaf Smiling_Goat » 30. okt 2016, 08:21

Jeg tror, hans biologiske ur er ved at gå agurk, for han bliver ved med at tale om vores kommende børn. Han håber ikke, vi får for mange piger, for han ved, han vil blive meget blød overfor døtre, han kan godt lide konsekvenspædagogik og vi har fået styr på efternavnet. Samtidig forsøger han at overbevise mig om, at prævention er overvurdet og at "stå af i Roskilde" er sikkert nok :stoned:

Jeg synes ikke, vi/jeg er klar endnu, men det er virkelig sødt, at han gør sig alle de overvejelser.
6
Ladysparrow

Indlægaf Ladysparrow » 30. okt 2016, 08:43

:lun: Han kom hjem i nat efter arbejde og et par fyraftensøl - fortæller så at han bare har snakket om mig og os om hvor gode vi er sammen og hvor awesome jeg er.

Inden vi gik i seng åbnede han så for snakken om børn... :panik: :blush2:

Jeg kan ikke vente med at flytte sammen med ham, han er sgu den brik der har manglet.
3

Tilbage til "Forhold og sex"