Unødvendige madprodukter

Vi elsker alle kage, men man kan også spise andet. Hvis du kigger herind, kan du måske få inspiration til aftensmaden eller lære glæden ved cognac.
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 253
Likede indlæg: 4228

Re: Unødvendige madprodukter

Indlægaf Flora » 24. aug 2016, 20:42

Allmost_Famous skrev:
Flora skrev:Disse kan åbenbart kun spises om morgenen :gruble:

Måske er der bare en virkelig, virkelig kort holdbarhed på dem? :D

Ja, det kan være :D Ligeså kort som denne:

Billede

Så kører man ned og køber æg og juice tidligt om morgenen og så skal der ellers være 5-10 personer der venter derhjemme, så man kan nå at få det spist og drukket før det rådner :lol:
2
Debattens sødeste :engel:
Lakika
Kort karma: 11
Likede indlæg: 107

Indlægaf Lakika » 24. aug 2016, 20:46

Uh, hvad med økologisk gør det selv drik? Så vidt jeg kan se, er det en lille slat saft der sælges i et marmeladeglas, og så skal man selv hælde vand på. Det hedder cirub hvis nogen skulle blive fristet https://www.facebook.com/cirub-561850433978996/

Lidt i samme boldgade er Aalborg akvavits basis snaps, hvor der er plads til man selv kan tilføje smagsgiver. Fordi det er meget svært at hælde snaps over noget, men nemt at putte noget ned i snaps?
6
Lakika
Kort karma: 11
Likede indlæg: 107

Indlægaf Lakika » 24. aug 2016, 20:48

Flora skrev:
Allmost_Famous skrev:

Billede

Så kører man ned og køber æg og juice tidligt om morgenen og så skal der ellers være 5-10 personer der venter derhjemme, så man kan nå at få det spist og drukket før det rådner :lol:

Er aften juicen stærk?
0
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 253
Likede indlæg: 4228

Indlægaf Flora » 24. aug 2016, 20:56

Lakika skrev:
Flora skrev:
Allmost_Famous skrev:

Billede

Er aften juicen stærk?

Jeg har faktisk ikke prøvet aftenjuicen, så jeg skal ikke kunne sige det. Men det virker da i hvert fald plausibelt :D
1
Debattens sødeste :engel:
Brugeravatar
landsbytossen
Kort karma: 105
Geografisk sted: i den ene ende af min skygge
Likede indlæg: 1531

Indlægaf landsbytossen » 24. aug 2016, 21:10

Allmost_Famous skrev:Jeg har engang hørt, at Coca cola light og Coca cola zero skulle være det samme produkt, det at light ikke appellerede nok til mænd, og man så derfor lavede en mere maskulin sukkerfri cola. Jeg ved ikke om det er rigtigt, men hvis det er, hører det vist også til herinde.

Det er rigtigt, Zero er lavet til mænd. Jeg håber, det ikke er det samme, for så fckr min hjerne med mig. Light kan jeg ikke få ned, mens Zero smager ok.
4
Min mening står ikke til diskussion.

"Hvad skal vi med folk, der læser statskundskab ? Det kommer der bare sådan nogle som Svend Auken ud af"
Citat: Mogens Glistrup
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 530
Likede indlæg: 4269

Indlægaf Rapfisk » 24. aug 2016, 23:10

godtnavn skrev:Pulvercreme, mest fordi det smager gustent og det vitterlig ikke tager mange sekunder at koge en kagecreme selv. Har altid elsket kagecreme, kommer fra en familie der koget det selv, og kan tydeligt huske første gang jeg oplevede pulverversionen, jeg har stadig traumer fra den oplevelse :lol:

Sådan har jeg det med kartoffelmos-pulver. Jamen, HVORFOR??
1
Søger job inden for projektledelse, sekretariat, politik eller andet, man kan bruge et skarpt hoved til. Skriv PB :blomst:
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 530
Likede indlæg: 4269

Indlægaf Rapfisk » 24. aug 2016, 23:14

Kokosmælk light. Hvis jeg vil have vand i min kokosmælk (det vil jeg ikke), skal jeg nok tilsætte det fra hanen.
4
Søger job inden for projektledelse, sekretariat, politik eller andet, man kan bruge et skarpt hoved til. Skriv PB :blomst:
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1011
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9135

Indlægaf Fru Sunshine » 25. aug 2016, 04:22

Allmost_Famous skrev:Jeg har engang hørt, at Coca cola light og Coca cola zero skulle være det samme produkt, det at light ikke appellerede nok til mænd, og man så derfor lavede en mere maskulin sukkerfri cola. Jeg ved ikke om det er rigtigt, men hvis det er, hører det vist også til herinde.

Det tror jeg ikke på. I så fald er det sært, at de smager så forskelligt.
6
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 249
Likede indlæg: 3505

Indlægaf Lemonella » 25. aug 2016, 04:43

Fru Sunshine skrev:

Det tror jeg ikke på. I så fald er det sært, at de smager så forskelligt.

Den hopper jeg nu heller ikke på.
Jeg kan til nød drikke coca cola light, men zero udgaven smager simpelthen så frygteligt, at jeg slet ikke kan drikke den.
0
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
LaScrooge
Kort karma: 322
Likede indlæg: 2554

Indlægaf LaScrooge » 25. aug 2016, 05:44

Brunch-æg. Særligt Brunch-egnede æg, må man forstå. Skal man lave brunch kan man ikke købe andre æg end Brunch-æg.
2
godtnavn
Kort karma: 211
Likede indlæg: 1211

Indlægaf godtnavn » 25. aug 2016, 07:46

Rapfisk skrev:
godtnavn skrev:Pulvercreme, mest fordi det smager gustent og det vitterlig ikke tager mange sekunder at koge en kagecreme selv. Har altid elsket kagecreme, kommer fra en familie der koget det selv, og kan tydeligt huske første gang jeg oplevede pulverversionen, jeg har stadig traumer fra den oplevelse :lol:

Jeg har indtil for et par år siden troet at kartoffelmos pulver var en joke, altså noget der ikke fandtes i virkeligheden :lol: Jeg var faktisk lidt i chok da jeg fandt ud af at det fandtes og kunne købes :lol:
1
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 307
Likede indlæg: 5676

Indlægaf Animi » 25. aug 2016, 07:49

Jeg kan godt lide kartoffelmospulver :ninja:
4
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
FruDulle
Kort karma: 608
Likede indlæg: 3378

Indlægaf FruDulle » 25. aug 2016, 07:54

godtnavn skrev:
Rapfisk skrev:

Jeg har indtil for et par år siden troet at kartoffelmos pulver var en joke, altså noget der ikke fandtes i virkeligheden :lol: Jeg var faktisk lidt i chok da jeg fandt ud af at det fandtes og kunne købes :lol:

Altså det er jo bare kogte kartofler som er dehydrerede. Man kan få nogle hvor der 95% kartoffel og resten er salt og antikoagulering. Jeg dehydrerer selv frugt og grønt og tænker at det er super smart til out door segmentet. He set mange opskrifter på folk der selv laver det. Men det er ikke lige noget jeg ville begive mig ud i.
0
Whatever
HappyHippo
Kort karma: 48
Likede indlæg: 716

Indlægaf HappyHippo » 25. aug 2016, 08:15

Man kan få små pakker havregryn hvor der bare skal tilsættes vand og så er det to-go havregrød
9
Finidut
Kort karma: 0
Likede indlæg: 20

Indlægaf Finidut » 25. aug 2016, 11:50

Jeg kom til at tænke på en mere: granola. Det er vel bare ristet müsli med et nyt navn.

Da jeg var ude at handle, så jeg desuden en pose stenalderknækbrødsmix. Det er det, vi ellers plejer at kalde en pose blandede frø og kerner.
6

Tilbage til "Mad og drikke"