Krøller - hvad gør i?

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Brugeravatar
FruDulle
Kort karma: 608
Likede indlæg: 3380

Re: Krøller - hvad gør i?

Indlægaf FruDulle » 22. sep 2016, 19:49

Oddinary skrev:
FruDulle skrev:Jeg har læst en masse op på curling Girl metoden og ingenting tvivl om at mit hår bliver rigtig pænt dag 1 og 2. Men i løbet af dag 2 fedter det og begynder at klø. Jeg vaskede hår tirsdag og nu er jeg ved at gå amok fordi det klør. Jeg håbede at metoden kunne hjælpe mig med netop min hovedbund som åbenbart ikke tåler ret mange shampooer og begynder at klø nemt. Jeg er lidt pas på hvad jeg skal gøre. Oplever i andre der bruger curly Girl metoden det?

Ja, min hovedbund kan slet ikke klare det.

Samme resultat med kløe og fedtet bund?

Hvad faen stiller man så op. Det ser super godt ud med metoden, men det går ikke jo
0
Whatever
Brugeravatar
sortkaffe
Kort karma: 41
Likede indlæg: 329

Indlægaf sortkaffe » 22. sep 2016, 22:36

FruDulle skrev:Jeg har læst en masse op på curling Girl metoden og ingenting tvivl om at mit hår bliver rigtig pænt dag 1 og 2. Men i løbet af dag 2 fedter det og begynder at klø. Jeg vaskede hår tirsdag og nu er jeg ved at gå amok fordi det klør. Jeg håbede at metoden kunne hjælpe mig med netop min hovedbund som åbenbart ikke tåler ret mange shampooer og begynder at klø nemt. Jeg er lidt pas på hvad jeg skal gøre. Oplever i andre der bruger curly Girl metoden det?

mit hår bliver også fedtet af curly girl metoden
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1012
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9141

Indlægaf Fru Sunshine » 23. okt 2016, 15:02

Jeg kan heller ikke med curly girl.
Det klør afsindigt og jeg får skæl i vildskab.
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
FruDulle
Kort karma: 608
Likede indlæg: 3380

Indlægaf FruDulle » 23. okt 2016, 17:13

Jeg gav også op. Men har fundet nogle produkter og en metode som nu virker super, så det er rigtig godt. Desuden virker mit hår generelt bedre og nemmere efterhånden, så det er godt
0
Whatever
Grissebassen
Kort karma: 33
Likede indlæg: 485

Indlægaf Grissebassen » 24. okt 2016, 12:22

Jeg har i øvrigt smidt min hårbørste ud og har investeret i en bredtakket kam i stedet for. Hold da op, det er de bedste 50 kr, jeg nogensinde har investeret i mit hår. Mine krøller bliver så meget pænere, når jeg reder mit hår med den. Og så kan jeg også rede hår på de dage, jeg ikke vasker det, så jeg slipper for at stå med fingrene og prøve at lægge morgenhåret ned med diverse produkter. Det er så meget nemmere, og bliver så meget pænere, når jeg kører en tur igennem med kammen og giver det en smule balsamspray og krøllecreme/olie, så krøllerne samler sig igen.
1

Tilbage til "Skønhed"