Hvad har du lært om at date?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
malou_43
Kort karma: 87
Geografisk sted: Jylland
Likede indlæg: 561

Re: Hvad har du lært om at date?

Indlægaf malou_43 » 3. sep 2016, 16:27

Wunder8 skrev:Ok, jeg bør måske forklare mig lidt. Min oplevelse med at date folk, der netop er kommet ud af forhold (her snakker vi 2-3 måneder) er, at de er meget 'på' i begyndelsen, fordi de savner opmærksomheden, sexen etc., men ikke rigtigt er klar til at committe til noget seriøst. Det hænger sikkert sammen med, at vedkommende er blevet forladt og ikke omvendt (hvor man ofte, som Rapfisk siger, har forberedt sig mentalt i noget tid). Så kort sagt: Ny-singler er ofte ikke kommet sig helt over deres eks.

Naturligvis er der masser af eksempler på det modsatte.

Jeg vil gerne melde mig på den her. Det er også min egen oplevelse og det jeg hører fra andre.

Jeg har selv lært ikke at date som ny-single :)
0
Brugeravatar
JessicaD
Kort karma: 75
Likede indlæg: 1018

Indlægaf JessicaD » 3. sep 2016, 17:37

malou_43 skrev:
Wunder8 skrev:Ok, jeg bør måske forklare mig lidt. Min oplevelse med at date folk, der netop er kommet ud af forhold (her snakker vi 2-3 måneder) er, at de er meget 'på' i begyndelsen, fordi de savner opmærksomheden, sexen etc., men ikke rigtigt er klar til at committe til noget seriøst. Det hænger sikkert sammen med, at vedkommende er blevet forladt og ikke omvendt (hvor man ofte, som Rapfisk siger, har forberedt sig mentalt i noget tid). Så kort sagt: Ny-singler er ofte ikke kommet sig helt over deres eks.

Jeg vil gerne melde mig på den her. Det er også min egen oplevelse og det jeg hører fra andre.

Jeg er også helt enig. Jeg lærte det også selv, da jeg stod på et toilet og fældede et par tårer på en date, fordi han jo ikke var min x. Hahaha. :D :stoned:

Men ja, jeg har da også en veninde, der altid har nået at finde en ny kæreste, før hun dumpede den gamle, så det kan da godt lade sig gøre at springe fra det ene til det andet, uden lige at få en pause og tænke over tingene. Det har bare ikke fungeret for mig hverken på den ene eller anden måde.
0
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 677
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5910

Indlægaf Dikus » 3. sep 2016, 19:11

JessicaD skrev:
malou_43 skrev:

Jeg er også helt enig. Jeg lærte det også selv, da jeg stod på et toilet og fældede et par tårer på en date, fordi han jo ikke var min x. Hahaha. :D :stoned:

Men ja, jeg har da også en veninde, der altid har nået at finde en ny kæreste, før hun dumpede den gamle, så det kan da godt lade sig gøre at springe fra det ene til det andet, uden lige at få en pause og tænke over tingene. Det har bare ikke fungeret for mig hverken på den ene eller anden måde.

Det virker jo heller ikke for hende, når hun ikke er i et langvarigt forhold.

Jeg kunne forstå, man satte sig fast i sin erfaring, hvis det aldrig virkede for nogen - men ellers kunne man jo som single med skiftende kærester lige så godt konkludere, det var ens erfaring at mænd ikke var egnede som kærester.

Min personlige erfaring er, det handler om at finde en, man passer sammen med. Når man gør det, finder man ud af resten.
0

Tilbage til "Forhold og sex"