Messerschmidt går af som formand for DF's EU-gruppe

Hvad sker der lige for verden?! Diskutér det her!
Brugeravatar
heysamaysa
Kort karma: 23
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 145

Re: Messerschmidt går af som formand for DF's EU-gruppe

Indlægaf heysamaysa » 25. aug 2016, 11:38

tja..... benægt benægt benægt og virker det ikke så lyv lyv lyv......

M.M. har altid været en sær snegl i mine øjne og det er mig en gåde hvordan han kunne få så mange stemmer da han kom ned i eu-parlementet.
0
Sov sødt lille Noah - 03.12.2015 :trist:

En ny stjerne på himlen er blevet født!

"The worst thing a mother goes through is having to give her sweet angel back to heaven"
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 319
Likede indlæg: 3435

Indlægaf dgd2007 » 25. aug 2016, 11:50

heysamaysa skrev:tja..... benægt benægt benægt og virker det ikke så lyv lyv lyv......

M.M. har altid været en sær snegl i mine øjne og det er mig en gåde hvordan han kunne få så mange stemmer da han kom ned i eu-parlementet.

Det har altid været ldit skægt med ham, fordi han afviger så meget fra den "jævne mand"-stil, som de fleste DF-politikere har.
0
Brugeravatar
Aspargsen
Kort karma: 25
Likede indlæg: 446

Indlægaf Aspargsen » 25. aug 2016, 12:44

heysamaysa skrev:tja..... benægt benægt benægt og virker det ikke så lyv lyv lyv......

Det syntes jeg ikke er så mærkeligt når man ser de andre danske politikerer der er dernede
0
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:
Brugeravatar
Bad Samaritan
Kort karma: 134
Likede indlæg: 1539

Indlægaf Bad Samaritan » 25. aug 2016, 15:54

dgd2007 skrev:

Det har altid været ldit skægt med ham, fordi han afviger så meget fra den "jævne mand"-stil, som de fleste DF-politikere har.

Jeg synes egentlig det mest spøjse er, at han har fået ry for at være superkvik. Bevares, manden er velformuleret. Men hele det dér "Fedora, opera og bakkesangerinder"-image virker så påtaget, at selv Liberace ville rulle med øjnene - og så har jeg oprigtigt ikke hørt ham levere noget bare tilnærmelsesvist skarpt eller super-edgy. Han er tværtimod leveringsdygtig i de mest fortærskede, gennemtyggede synspunkter - og så ikke engang på en måde som taler til menigmand eller noget.

Men han er fandme god til at sno sig - og det tager virkelig en knalddygtig politiker at kunne slippe afsted med at lukke SÅ meget lort ud om EU-fælleskabets forbandelser, samtidig med at han hyrer en overdådig gage OG fører valgkamp for millioner af fuskede midler.
0
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 319
Likede indlæg: 3435

Indlægaf dgd2007 » 25. aug 2016, 20:58

[...]

Han er lige i Deadline nu - det lyder helt åndssvagt, hvad han siger (og med stor forurettelse i stemmen) :genert:
0
Modesty Blame
Kort karma: 87
Likede indlæg: 1055

Indlægaf Modesty Blame » 26. aug 2016, 05:25

Jeg kan ikke gøre for det. Jeg gnækker, hver gang jeg ser noget om sagen. Jeg forudsagde oven i købet, at der ikke ville være noget at komme efter, da Rikke Karlsson gik i gang.
1

Tilbage til "Politik, kultur og samfund"