Hvis I synes det var nogle sølle og ynkelige fortællinger før så kan jeg godt afsløre at de ikke er blevet bedre

Holy fuck altså

Dmitra skrev:"Vi spurgte disse kvinder hvordan tampax har ændret deres liv"?
Fuck nu af, de kvinder i har spurgt levede ikke i tiden før tampax blev lanceret, så deres liv er sgu nok ikke ændret.
"Der er x antal kvinder på jorden. Ikke to er ens så hvorfor skal deres bind så være det"?
Der er over 3 mia kvinder, men der er for fanden da ikke over 3 mia forskellige slags bind. Så flet dog næbet.
De to er så ubeskriveligt irriterende.
Juki skrev:Dmitra skrev:"Vi spurgte disse kvinder hvordan tampax har ændret deres liv"?
Fuck nu af, de kvinder i har spurgt levede ikke i tiden før tampax blev lanceret, så deres liv er sgu nok ikke ændret.
"Der er x antal kvinder på jorden. Ikke to er ens så hvorfor skal deres bind så være det"?
Der er over 3 mia kvinder, men der er for fanden da ikke over 3 mia forskellige slags bind. Så flet dog næbet.
Hvad er det hende med cyklen siger?
"Min cykel er mit liv. Der er ikke plads til ???"
Jeg prøvede forgæves at finde reklamen, men jeg fandt den her fra 2002 i stedet![]()
Dmitra skrev:Juki skrev:Dmitra skrev:"Vi spurgte disse kvinder hvordan tampax har ændret deres liv"?
Hvad er det hende med cyklen siger?
"Min cykel er mit liv. Der er ikke plads til ???"
Jeg bilder mig ind hun siger "valg" men det lyder mere som "mænd".
Mistermor skrev:Lidl reklamerne. Nu er der en ny tåbelig kvinde, der besøger en ny tåbelig landmand. Jeg tåler dem ikke!!!
dgd2007 skrev:Er der ikke en eller anden venlig dame der kan kvæle ham Momondo(eller Trivago?)-manden?![]()
Jeg får efterhånden røde knopper hver gang han toner frem på skærmen, og de bliver ved med at lave nye med ham.
Han er så irriterende at jeg ikke engang kan huske præcis hvad han reklamerer for, men det er et af de sites hvor man kan sammenligne hotelpriser.