Irriterende reklamer

Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 938
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8505

Re: Irriterende reklamer

Indlægaf 2SHY » 6. mar 2016, 21:48

Den der reklame for et eller andet firma med nogle alarmer, hvor en kvinde står på overetagen i sit hjem DS hun får en meddelelse på sin mobil om en brandalarm der er gået i huset. Da hun så kommer ned er der en masse røg som manden forsøger at vifte væk

Reklamen handler om at det er valgfrit om man vil have brandalarmer med eller ej. Men hent ærligt... Hvis deres alarmer er så elendige at man ikke kan høre dem i hele huset så springer jeg bare over. Dem vi har kan man høre helt ude i haven, så det må siges at være effektivt
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 8. mar 2016, 23:00

Merci reklame jinglen bliver altså ikke bedre af at den nynnes :tie:
2

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Brugeravatar
Yossarian
Kort karma: 7
Likede indlæg: 134

Indlægaf Yossarian » 12. mar 2016, 09:48

Reklamerne for Opel om hvor overraskende luksuriøst et bilmærke det er.
0
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 14. mar 2016, 22:14

Så er Rasmus Berg tilbage som 17.30-manden. Jeg havde ellers IKKE savnet ham :tie:.
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 554
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10284

Indlægaf icelady » 15. mar 2016, 22:58

En radioreklame fra Krifa (vil jeg næsten gætte på).

Det er een stor nedsabling af andre fagforeninger. Jeg synes den er så usmagelig.

Noget i stil med "Andre fagforeninger giver dig kun en sludder for en sladder."

Fuck da jer; Knægten snakkede med jer til en landbrugsmesse og ridsede sin sag op for jer; I ville ikke engang røre den, havde han været medlem!!!! :rulle:
1
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 17. mar 2016, 19:52

Fakta. "Flinke" 10 kr. Beløb kan fandemefløjtende IKKE være flinke. Hold kæft det lyder hjernedødt :rulle:.
1
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Sophies-mor
Kort karma: 200
Likede indlæg: 1343

Indlægaf Sophies-mor » 20. mar 2016, 15:15

BILKAs far til 14!
4
Billede SÅ kom bananen!

:sur: Hævnrødbede :-D
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 179
Likede indlæg: 2381

Indlægaf Juki » 20. mar 2016, 15:18

Sophies-mor skrev:BILKAs far til 14!

Jeg forstår ikke hvorfor de skal hade deres børn? :forvirret: Det med at gemme påskeæg på motorvejen, kalde dem grimme osv.
3
I like big beards and I cannot lie
Billede
Brugeravatar
Sophies-mor
Kort karma: 200
Likede indlæg: 1343

Indlægaf Sophies-mor » 20. mar 2016, 15:20

Juki skrev:

Jeg forstår ikke hvorfor de skal hade deres børn? :forvirret: Det med at gemme påskeæg på motorvejen, kalde dem grimme osv.

Jeg får knopper, alene fordi Mia Lyhne er med.
Og hele konceptet :sur:
Jeg ville så i øvrigt nok også hade både mine børn (og deres far) hvis jeg seriøst havde 14! Jeg ville være ødelagt mentalt og fysisk, og ude at stand til at holde af mig selv og andre :D
Men nu er moderen klart den, med bukserne på i forholdet i reklamen. "Skat, ta'r du ikke lige bilen og kører i Bilka?" Man kan godt høre, at det ikke er et spørgsmål.
:puke:
1
Billede SÅ kom bananen!

:sur: Hævnrødbede :-D
Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 20. mar 2016, 15:24

Sophies-mor skrev:
Juki skrev:

Jeg får knopper, alene fordi Mia Lyhne er med.
Og hele konceptet :sur:
Jeg ville så i øvrigt nok også hade både mine børn (og deres far) hvis jeg seriøst havde 14! Jeg ville være ødelagt mentalt og fysisk, og ude at stand til at holde af mig selv og andre :D
Men nu er moderen klart den, med bukserne på i forholdet i reklamen. "Skat, ta'r du ikke lige bilen og kører i Bilka?" Man kan godt høre, at det ikke er et spørgsmål.
:puke:

Jeg forstår så heller ikke hvorfor de alle skal ligne ham
1

Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 20. mar 2016, 15:25

I det hele taget er jeg meget lidt fan af serie reklamer som dem for Bilka, Kims, Stofa, Leasy mm.
2

Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 20. mar 2016, 15:36

Juki skrev:

Det er jo kun ham der skal forestille at hade dem. Jeg tror, som jeg tolker det, at han er deprimeret og stresset og træt grundet den arbejdsbyrde det er at være alene med 14 børn i hverdagen. Det skal jo forestille det er ham der laver ALT i hjemmet.
1
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 179
Likede indlæg: 2381

Indlægaf Juki » 20. mar 2016, 15:51

ShuruQ skrev:
Juki skrev:

Det er jo kun ham der skal forestille at hade dem. Jeg tror, som jeg tolker det, at han er deprimeret og stresset og træt grundet den arbejdsbyrde det er at være alene med 14 børn i hverdagen. Det skal jo forestille det er ham der laver ALT i hjemmet.

Den hvor de indirekte bliver kaldt grimme, er det ikke hende der siger det? :gruble:

Reklamerne er så elendige at jeg ikke engang gider holde øje med dem for at bemærke det..
0
I like big beards and I cannot lie
Billede
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 20. mar 2016, 15:53

Juki skrev:
ShuruQ skrev:
Juki skrev:

Den hvor de indirekte bliver kaldt grimme, er det ikke hende der siger det? :gruble:

Reklamerne er så elendige at jeg ikke engang gider holde øje med dem for at bemærke det..

Det er ham. Hun siger vist noget med at børn i dag gerne vil føle sig unikke. Hvortil han siger "unikke, har de nogensinde prøvet at se sig selv i et spejl" - i den dur :).
2
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1017
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9230

Indlægaf Fru Sunshine » 23. mar 2016, 20:36

Stofareklamerne! De er virkelig dårlige.
4
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.

Tilbage til "Film og TV"