Irriterende reklamer

Brugeravatar
Nicolait
Kort karma: 18
Likede indlæg: 322

Re: Irriterende reklamer

Indlægaf Nicolait » 2. aug 2016, 08:32

ShuruQ skrev:"Skal du fucke med mit grundvand".

Flet nu NÆBET :tie:.

Helt enig. Hystaden er alt for overgearet.

Det er et eller andet sted lidt skrækkeligt, men reklamen har den modsatte virkning på mig. Jeg bliver virkelig irriteret over, at hun skal ødelægge stemningen med sit råberi.
Det havde sgu da været lettere lige at samle batterierne op fra skraldespanden og tage en intelligent samtale om problemet.

Umiddelbart tror jeg også humor sælger budskabet bedre end vrede.
2
Brugeravatar
Nicolait

Indlægaf Nicolait » 2. aug 2016, 08:36

ShuruQ skrev:Den nyeste "Far til 14".

Jeg er på nippet af at skrige til Mia Lyhne - "DET HEDDER FOR HELVEDE SÅ JEG FLOTTEDE MIG LIDT OG IKKE SÅ JEG FLOTTET MIG LIDT". :tie:.

"Jeg flottede mig", hedder det. Hvis du vil bruge det andet hedder det "Jeg HAR flottet mig", men da det er datid du taler i, er det den første. Måske fordi reklamerne er ved at være irriterende i forvejen at jeg hæfter mig så meget ved den der.

Det jeg primært tænker, når jeg ser den reklame, er at manden virker som en tøffelhelt, og gad vide om det ikke var værd for familien at undersøge, om Bilka sælger kondomer.
1
Brugeravatar
Nicolait

Indlægaf Nicolait » 2. aug 2016, 08:43

Wizzze skrev:Jeg har lige set den dummeste reklame i laaang tid :tie:

Det virker til at reklamefolk overtænker og komplicerer vores forhold til post og benzin.

Selv nu hvor Statoil har skiftet navn, så er det nok stadig bare "tanken" i den brede bevidsthed. Det samme med postnord, som nok stadig bare vil være "posten" eller "PostDanmark".

Gad vide om de ikke ved at vi er ligeglade eller om det nok nærmere er et tamt forsøg på at få os til at forholde os til noget ligegyldigt.
0
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 2. aug 2016, 08:44

Nicolait skrev:

Jeg er på nippet af at skrige til Mia Lyhne - "DET HEDDER FOR HELVEDE SÅ JEG FLOTTEDE MIG LIDT OG IKKE SÅ JEG FLOTTET MIG LIDT". :tie:.

"Jeg flottede mig", hedder det. Hvis du vil bruge det andet hedder det "Jeg HAR flottet mig", men da det er datid du taler i, er det den første. Måske fordi reklamerne er ved at være irriterende i forvejen at jeg hæfter mig så meget ved den der.

Det jeg primært tænker, når jeg ser den reklame, er at manden virker som en tøffelhelt, og gad vide om det ikke var værd for familien at undersøge, om Bilka sælger kondomer.

Det ved de jo godt. I den ene reklamer siger Mia Lyhne at Bilka har alt hvad man skal bruge lige fra computere til kondomer, hvortil Per så svarer "Ja, vi har så mest købt computere".
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Nicolait

Indlægaf Nicolait » 2. aug 2016, 08:52

ShuruQ skrev:
Nicolait skrev:

Det ved de jo godt. I den ene reklamer siger Mia Lyhne at Bilka har alt hvad man skal bruge lige fra computere til kondomer, hvortil Per så svarer "Ja, vi har så mest købt computere".

Så meget registrerer jeg ikke, når der er reklamer. :lol2:
0
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 2. aug 2016, 10:48

Nicolait skrev:
ShuruQ skrev:
Nicolait skrev:

Så meget registrerer jeg ikke, når der er reklamer. :lol2:

Tror det er min fascination af ID-kanalen der kører de samme reklameblokke 70 gange dagligt en måned af gangen der gør at jeg registrerer mere end jeg først observerer :lol:.
1
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 179
Likede indlæg: 2383

Indlægaf Juki » 10. aug 2016, 16:14

Telenors reklamer med små, opstillede klip fra hverdagen :cuss:
2
I like big beards and I cannot lie
Billede
Brugeravatar
Persnikedy
Kort karma: 253
Likede indlæg: 4204

Indlægaf Persnikedy » 15. aug 2016, 08:17

Lidls nye maskot. Den er da pisse uhyggelig
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
Fab-Yule-Ous
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 179
Likede indlæg: 2383

Indlægaf Juki » 15. aug 2016, 09:09

Reklamen med Søs Egelind for nogle færdigretter :rulle:
2
I like big beards and I cannot lie
Billede
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 939
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8513

Indlægaf 2SHY » 20. aug 2016, 17:31

Den der vanvittigt irriterende reklame med en mand af hipstertypen, der har købt en bil en anhængertræk og fortæller sin kæreste at det er til når de skal ned og hente bajer og bom

Gå nu væk!!! Den var fremme tidligere og det var ikke just et glædeligt gensyn :sur: NatGeo People har den i øvrigt i den reklameblok de kører for tiden. Jeg bliver muligvis sindssyg hvis jeg ser den reklameblok flere gange denne måned
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 251
Likede indlæg: 3564

Indlægaf Lemonella » 24. aug 2016, 14:49

Reklamen fra Santander låne-halløj, hvor manden tager imod konen der åbenbart har været på ferie. Han stopper hende og viser det "fine nye køkken" han har lavet imens hun har været væk. Det er så en kæmpe fotostat han har fået lavet som rullegardin.
Konen bliver selvfølgelig sur.
Seriøst? Han har brugt en formue på, at få lavet det kæmpe foto-rullegardin og sat det op. Jeg får fnidder af den reklame.
3
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
Imahawaiigirl
Kort karma: 12
Geografisk sted: Taastrup
Likede indlæg: 200

Indlægaf Imahawaiigirl » 24. aug 2016, 18:46

Den reklame med trunterne der kører rundt i swimmingpool-bilen med noget ualmindeligt vederstyggeligt musik. Jeg har set reklamen hundrede gange, men først nu er det gået op for mig hvad den egentlig er for; Stella McCartney parfumen 'Pop' :nerve:
1
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 4. sep 2016, 18:13

Planfadder :rulle:.

I hvert fald den med hende den gravide der står og nusser sin mave og hende den anden der står med appelsinen og ser åndssvag ud. For helvede den gør mig sindssyg :nerve:.

Til gengæld synes jeg den med det indiske ægtepar, også for planfadder, er meget sød :lun:.
1
Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 4. sep 2016, 19:33

Den der Telenor reklame med en teenage pige der leder efter sin oplader til mobilen og spørger sin bror, om han har taget den, alt imens farmand foreviger det hele

1.: Bror spørger "Hvad skal du overhovedet bruge den til?". Tja formodentlig skal hun lade mobilen op med den? Med mindre hun selvfølgelig har planer om at stikke den op i røven mens hun siger muh ligesom alle andre naturligvis gør med sådan en oplader

2.: Teenagepige gider ikke foreviges og smider sig i sofaen mens hun forsøger at gemme sig fra sin far. For det er jo meget bedre at plante sig lige foran ham frem for bare at gå sin vej :rulle:
0

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 4. sep 2016, 19:34

Åh og den nye med Kleopatra der spiser Kellogs :stoned:
2

Tilbage til "Film og TV"