Irriterende reklamer

Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Re: Irriterende reklamer

Indlægaf ShuruQ » 18. nov 2015, 08:50

I øvrigt, hende pigen der sidder på en gynge og remser en ønskeseddel op til faderen i telefonen, husker ikke om det er Lån og spar bank, hun får hylet mig så meget ud af den jeg mister koncentrationen.

Hendes afsluttende "og en heSSST", det lyder som om hun siger "hold kæft" og jeg svarer tilbage "ja hold kæft" :genert: :fløjt:.

Arlas ostefavoritter er også begyndt at irritere mig, egentlig er den meget sød men pigens sætning "sådan er reglerne ikke, det ved du godt" - trykket på sidste led af sætningen, lyder ret så irriterende.
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
lillebjoern
Kort karma: 197
Likede indlæg: 1986

Indlægaf lillebjoern » 20. nov 2015, 09:20

Årh, ja, 17:30-reklamen. Hold kæft, den er frygtelig! Og ja, den har da været væk? Hvem har syntes den skulle tilbage? :tie:

... og jeg elsker Dacia Duster reklamen :genert: jeg synger altid lidt med. Ligesom Dong-reklamen :-D
1
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 20. nov 2015, 21:45

Dem fra apoteket om hverdagens gener.

Hende der står med hende græsgrønne snotklat :badr:.
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 20. nov 2015, 21:49

Toffifee.

"Med dem har vi hyggelige stunder sammen, endda også den store" :tie:.
0
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 393
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 3888

Indlægaf Delfin » 20. nov 2015, 22:41

Renault reklamen. Hver eneste gang jeg hører alarmlyden i starten, når jeg at rejse mig halvt op, før det går op for mig, at jeg ikke har mad over.
1
14 11 14 :banan:
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 24. nov 2015, 21:18

Jeg har vist nævnt dem før, men de der Lis og Lasse Vegas reklamer. Jeg bliver sindssyg. Ikke nok med at de er irriterende de bliver også vist konstant, sådan ca. i alle reklameblokke på alle kanaler HVER gang. Eller sådan føles det :stoned:.

GÅ NU VÆK :rulle:.
1
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 251
Likede indlæg: 3566

Indlægaf Lemonella » 26. nov 2015, 17:27

ShuruQ skrev:I øvrigt, hende pigen der sidder på en gynge og remser en ønskeseddel op til faderen i telefonen, husker ikke om det er Lån og spar bank, hun får hylet mig så meget ud af den jeg mister koncentrationen.

Hendes afsluttende "og en heSSST", det lyder som om hun siger "hold kæft" og jeg svarer tilbage "ja hold kæft" :genert: :fløjt:.

Arlas ostefavoritter er også begyndt at irritere mig, egentlig er den meget sød men pigens sætning "sådan er reglerne ikke, det ved du godt" - trykket på sidste led af sætningen, lyder ret så irriterende.

Jeg mener, at den med pigen og ønskesedlen er et mobilselskab og jeg har hele tiden serøst troet hun sagde "hold kæft". Specielt fordi de siger "tal ordentligt" bagefter, men måske jeg har skruet for meget ned for lyden på mit tv. :D
Jeg tror endnu aldrig jeg hsr set en reklame fra Lån&Spar Bank. :)
0
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
Lemonella

Indlægaf Lemonella » 26. nov 2015, 17:45

Jeg har det en lille smule stramt med reklamen for Calvin Klein trusser. Jeg burde måske have smidt det her "i det må jeg ikke sige"-tråden, men pigen i reklamen burde altså se, at få spist noget mad og få lidt sul på kroppen.
2
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 941
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8524

Indlægaf 2SHY » 26. nov 2015, 17:46

Lemonella skrev:Jeg har det en lille smule stramt med reklamen for Calvin Klein trusser. Jeg burde måske have smidt det her "i det må jeg ikke sige"-tråden, men pigen i reklamen burde altså se, at få spist noget mad og få lidt sul på kroppen.

Thank you! Jeg har tænkt det samme men tænkte det bare var fordi jeg selv er overvægtig og derfor synes nærmest alle andre er tynde :genert:
2
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 27. nov 2015, 11:20

Jeg er generelt dødtræt af ar høre om Black friday efterhånden. Min indbakke er bleve tæppebombet med Black friday mails i dag og det er det eneste reklameblokkene handler om også

Godt det stopper efter i dag
1

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Brugeravatar
Sophies-mor
Kort karma: 200
Likede indlæg: 1345

Indlægaf Sophies-mor » 27. nov 2015, 11:39

17:30 reklamen???
Hvad er det for en?

Selv hader jeg Jeanne og Luffe.
Det er den eneste, jeg kan komme på lige nu.
0
Billede SÅ kom bananen!

:sur: Hævnrødbede :-D
Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 27. nov 2015, 11:42

Sophies-mor skrev:17:30 reklamen???
Hvad er det for en?

0

Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 27. nov 2015, 15:10

Lemonella skrev:
ShuruQ skrev:I øvrigt, hende pigen der sidder på en gynge og remser en ønskeseddel op til faderen i telefonen, husker ikke om det er Lån og spar bank, hun får hylet mig så meget ud af den jeg mister koncentrationen.

Jeg mener, at den med pigen og ønskesedlen er et mobilselskab og jeg har hele tiden serøst troet hun sagde "hold kæft". Specielt fordi de siger "tal ordentligt" bagefter, men måske jeg har skruet for meget ned for lyden på mit tv. :D
Jeg tror endnu aldrig jeg hsr set en reklame fra Lån&Spar Bank. :)

Man kan også nemt blive snydt, netop fordi hendes "hessssst" lyder som "kæft" og deres "Tal ordentligt", som dog nok nærmere hentyder til stabilt netværk, gode abonnementmuligheder osv. Det er et teleselskab, mener det er TDC :).

2SHY skrev:Jeg er generelt dødtræt af ar høre om Black friday efterhånden. Min indbakke er bleve tæppebombet med Black friday mails i dag og det er det eneste reklameblokkene handler om også

Godt det stopper efter i dag

Det sad jeg også og tænkte på i går. Jeg talte den ene gang, 6 reklamer i rap i samme reklameblok fra Black Friday. Ikke jeg savner alle de andre irriterende reklamer, men selv i reklamer er det rart med lidt variation.

2SHY skrev:
Sophies-mor skrev:17:30 reklamen???
Hvad er det for en?

Fuuuuuuuuuck. Jeg har set den reklame nok 100 gange og det er først nu det går op for mig den er for Tulip :stoned:.
0
Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 6. dec 2015, 14:33

Åh jeg er træt af den der reklame for nogle højttalere hvor man kan skifte musik via en tablet og den så går i gang med noget Søren Banjomus lignende musik. Åh jeg synes den er træls!
2

Brugeravatar
Lemonella

Indlægaf Lemonella » 6. dec 2015, 14:54

2SHY skrev:Åh jeg er træt af den der reklame for nogle højttalere hvor man kan skifte musik via en tablet og den så går i gang med noget Søren Banjomus lignende musik. Åh jeg synes den er træls!

Jeg synes det er mest synd for de to unge mennesker der er liiiige ved, at kysse da faren skifter musik. Dumme far! :sur:
3
I'm supposed to be me.

Tilbage til "Film og TV"