Gode råd mod bumser, når man er kvinde over 40?

Åbent forum hvor alle kan deltage, også dig der ikke har oprettet en bruger.
GÆST
Likede indlæg: 268

Gode råd mod bumser, når man er kvinde over 40?

Indlægaf GÆST » 27. aug 2016, 05:47

Er der nogen her der har nogle gode råd til at komme af med bumser?
Jeg er over 40 og de seneste år har jeg været meget plaget af bumser, både i ansigt og på alle steder på kroppen. Det er stort set altid de der store røde ømme, der aldrig bliver gule. Er så træt af det.
Jeg spiser kun sundt og fedtfattigt, får motion og drikker masser af vand. Jeg tager aldrig sol og bruger aldrig make up, og stort set aldrig nogen cremer heller. Kun alm kokosolie en sjælden gang. og mit hår hænger ikke ned i ansigtet og fedter.
Jeg vil helst undgå al muligt giftigt på huden og som piller og vil høre om her er nogen der kender nogle gode og mere almindelige tricks.

Jeg er ikke i overgangsalderen og ej heller gravid, men er stresset indimellem.
0
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 251
Likede indlæg: 3559

Re: Gode råd mod bumser, når man er kvinde over 40?

Indlægaf Lemonella » 27. aug 2016, 06:16

Har du været ved lægen og spurgt, hvad det kunne være?

Jeg er ikke læge, men jeg ved fra min gamle hudlæge, at ens hud er affaldsdepot for de affaldsstoffer ens nyrer ikke får renset ud.
Jeg vil på ingen måde gøre dig nervøs, men det kunne måske skyldes, at dine nyrer ikke gør deres arbejde godt nok.
Jeg har selv en nyrer der ikke fungerer så godt og får i perioder bumser som dem du beskriver, samt en del bylder.

Jeg drikker nok lidt mere væske end de fleste gør. Så nyrerne har en chance for, at skylle affaldstofferne ud. Der skal heller ikke drikkes alt for meget, for så skyller man alle de gode ting ud også. Det er lidt en balancegang. :)

Som sagt, jeg er ikke læge, så en tur til lægen, vil nok være klogt. :)
0
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Oddinary
Kort karma: 19
Likede indlæg: 254

Indlægaf Oddinary » 27. aug 2016, 09:30

Prøv først at droppe kokosolien, og se hvad der sker.
1
Brugeravatar
Mani
Kort karma: 183
Likede indlæg: 1964

Indlægaf Mani » 9. okt 2016, 19:29

Jeg får den type bumser når min hud er for tør - så jeg ville finde en fugtgivende creme.
0
'At some point you just have to let go of what you thought should happen and live in what is happening'
Brugeravatar
Annione
Kort karma: 239
Likede indlæg: 2506
Kontakt:

Indlægaf Annione » 9. okt 2016, 21:21

Jeg får onde bumser, især ryg og nakke, hvis jeg bruger en forkert balsam. Pantene og Aussie fx.
0
At rejse er at leve :love2:

Tilbage til "Åbent forum"