Tråden til de dumme citater

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Vinaia
Kort karma: 12
Likede indlæg: 259

Re: Tråden til de dumme citater

Indlægaf Vinaia » 31. aug 2016, 17:59

Jeg burde holde op med at gå ind i denne tråd. Jeg får så højt blodtryk.
3
Blessed with three dogs, a daughter, and the ability to find four-leaf clovers. :P
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 938
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8452

Indlægaf 2SHY » 31. aug 2016, 18:53

Vinaia skrev:Jeg burde holde op med at gå ind i denne tråd. Jeg får så højt blodtryk.

Jeg bør også blive ude af tråden. Ellers skal jeg vist have købt nogle tuber hydrocortison og nogle pakker antihistsminer til at slå mine røde knopper ned :tie:
3
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 422
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 5955

Indlægaf LadyFox » 31. aug 2016, 19:26

Billede
Billede
Billede
2
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 31. aug 2016, 19:29

2SHY skrev:
Vinaia skrev:Jeg burde holde op med at gå ind i denne tråd. Jeg får så højt blodtryk.

Jeg bør også blive ude af tråden. Ellers skal jeg vist have købt nogle tuber hydrocortison og nogle pakker antihistsminer til at slå mine røde knopper ned :tie:

I know what you mean :-D.

Samtidig syntes jeg der var brug for tråden, for ligesom at få afløb for alle de vederstyggeligheder folk laver citater ud af :tie:.
1
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 938
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8452

Indlægaf 2SHY » 31. aug 2016, 19:41

ShuruQ skrev:
2SHY skrev:

I know what you mean :-D.

Samtidig syntes jeg der var brug for tråden, for ligesom at få afløb for alle de vederstyggeligheder folk laver citater ud af :tie:.

Jeg tror det er sådan nogle underliggende masochistiske tendenser, der gør, at jeg bliver ved med at vende tilbage til tråden :lol:
4
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Sjo
Kort karma: 62
Likede indlæg: 1008

Indlægaf Sjo » 1. sep 2016, 09:52

Jeg har helt ondt i panden af alle de facepalms som denne her tråd kan få mig til at lave...
3
Vor herre til fucking pipirøvhest altså!
Brugeravatar
achillaxedprune
Kort karma: 346
Likede indlæg: 2369

Indlægaf achillaxedprune » 1. sep 2016, 10:14

Dirtylittledevil skrev:Øh :gruble: :forvirret2:

ahaa.jpg

Haaahahaha, jeg elaker citaterne fra hende Atina. :lol: :lol: :lol:
0
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
paint
Kort karma: 92
Likede indlæg: 2342

Indlægaf paint » 1. sep 2016, 10:59

Jeg har arvet en ældgammel bog fra et familiemedlem, med titlen 'Bevingede ord', og selv om *Tæl kun de lyse timer* (og lignende) er med, kan jeg ikke finde nogle så decideret retarderede som dem man finder her i tråden.
Der må sidde nogle mennesker, derude et sted, som selv mener at de latterlige banaliteter de disker op med, er de rene åbenbaringer.
De minder lidt om:

”Hellere rig og rask end syg og fattig”

Eller dette citat, fra en der sikkert opfatter sig selv som en lysende fyrtårn af åndelig indsigt, midt i et hav af åndeligt formørkede mennesker.

:whine:

Billede
5
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Hvis vi ikke ændrer retning, ender vi der hvor vi er på vej hen
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 422
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 5955

Indlægaf LadyFox » 1. sep 2016, 11:29

paint skrev:Jeg har arvet en ældgammel bog fra et familiemedlem, med titlen 'Bevingede ord', og selv om *Tæl kun de lyse timer* (og lignende) er med, kan jeg ikke finde nogle så decideret retarderede som dem man finder her i tråden.
Der må sidde nogle mennesker, derude et sted, som selv mener at de latterlige banaliteter de disker op med, er de rene åbenbaringer.
De minder lidt om:

Eller dette citat, fra en der sikkert opfatter sig selv som en lysende fyrtårn af åndelig indsigt, midt i et hav af åndeligt formørkede mennesker.

Billede

Man ved bare en sætning er dyb når ordet ocean indgår :mellow:
1
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
paint

Indlægaf paint » 1. sep 2016, 11:59

LadyFox skrev:
paint skrev:Jeg har arvet en ældgammel bog fra et familiemedlem, med titlen 'Bevingede ord', og selv om *Tæl kun de lyse timer* (og lignende) er med, kan jeg ikke finde nogle så decideret retarderede som dem man finder her i tråden.
De minder lidt om:

Billede

Ja, især når man skriver 'hvis' i stedet for 'vist'. ;)
Senest rettet af paint 1. sep 2016, 12:04, rettet i alt 1 gang.
3
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 1. sep 2016, 12:04

paint skrev:
LadyFox skrev:
De minder lidt om:

Billede

Ja, især når man skriver 'hvis' i stedet for 'vidst'. ;)

Bare for at være pernittengryn er det så ikke "vist" ;) ?

I øvrigt ville sætningen lyde bedre hvis man helt sløjfede det ord og blot skrev "skal man ikke bede om mere".
3
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
paint

Indlægaf paint » 1. sep 2016, 12:06

ShuruQ skrev:
paint skrev:
LadyFox skrev:
De minder lidt om:

Billede

Ja, især når man skriver 'hvis' i stedet for 'vidst'. ;)

Bare for at være pernittengryn er det så ikke "vist" ;) ?

I øvrigt ville sætningen lyde bedre hvis man helt sløjfede det ord og blot skrev "skal man ikke bede om mere".

Jo. Slåfejl. Jeg synes nok, der var noget forkert. Men man skal jo også arbejde ind imellem. ;)
0

Brugeravatar
Advocatus-Diaboli
Bortvist
Kort karma: 238
Likede indlæg: 2243

Indlægaf Advocatus-Diaboli » 2. sep 2016, 14:53

Jeg ser sådan generelt ikke nogen idé i at diskutére et emne med én, jeg er grundlæggende uenig med.

Citat fra en bruger på en debatside... :D
1
Listen, I'm a nice person - so if I'm an asshole to you, you need to ask yourself why.
Brugeravatar
Miss_no_More
Kort karma: 44
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 946

Indlægaf Miss_no_More » 3. sep 2016, 19:00

Det der med æ, ø og å:
FB_IMG_1472896870257.jpg

Nej du godeste, jeg har problemer nok med mit eget hår:
FB_IMG_1472896815724.jpg

Nej. Stol på ordbogen.
FB_IMG_1472896761379.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
HYTTEOST SAVES THE DAY :slem:
Brugeravatar
lillebjoern
Kort karma: 195
Likede indlæg: 1974

Indlægaf lillebjoern » 3. sep 2016, 19:12

Jeg elsker når der ikke er æ, ø eller å i fonten... :lol:
1
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:

Tilbage til "Generelt"