Den store juletråd 2016!!!

Er du faret vild i planlægningen af din fest, eller er du bare vild med påske? Så skal du kigge herinde.
Brugeravatar
Filipai
Kort karma: 230
Likede indlæg: 1391

Re: Den store juletråd 2016!!!

Indlægaf Filipai » 3. okt 2016, 19:50

Kommodedyret skrev:
Persnikedy skrev:
godtnavn skrev:
Persnikedy skrev:
Kommodedyret skrev:
Persnikedy skrev:Jeg overvejer lidt at lave mine ejne julekugler til træet i år.

Ved du hvor man kan købe disse gennemsigtige kugler? ☺☺

Jeg så dem sidste år hos panduro hobby men til en lidt hæftig pris.
Jeg så dog også flere gennemsigtige kugler i de der pakker med flere forskellige former for kugler så det bliver nok derfra jeg får mine. Så hut jeg visker så var det billigere at købe dem på den måde... også er der jo flere kugler til træet og til at lege diy med.

Hvis du bruger amazon eller ebay kan det være de har nogle men så er der jo chance for at de er smadret på grund af forsendelse

Søstrene grenes har nogle år haft dem, så det er et forsøg værd :)

Det skriver jeg lige bag øret :-D

jeg søgte efter dem i vildskab sidste år, uden held, siger selvfølgelig også til hvis jeg spotter nogle til en ok pris. ☺

Har i kigget på ebay?
Virker som om der er en del.

http://www.ebay.com/itm/10Pcs-16cm-Ball ... 0O7YGIT8jQ
1
godtnavn
Kort karma: 211
Likede indlæg: 1214

Indlægaf godtnavn » 3. okt 2016, 20:11

Filipai skrev:
Kommodedyret skrev:
Persnikedy skrev:
godtnavn skrev:
Persnikedy skrev:
Kommodedyret skrev:
Persnikedy skrev:Jeg overvejer lidt at lave mine ejne julekugler til træet i år.

Ved du hvor man kan købe disse gennemsigtige kugler? ☺☺

Jeg så dem sidste år hos panduro hobby men til en lidt hæftig pris.
Jeg så dog også flere gennemsigtige kugler i de der pakker med flere forskellige former for kugler så det bliver nok derfra jeg får mine. Så hut jeg visker så var det billigere at købe dem på den måde... også er der jo flere kugler til træet og til at lege diy med.

Hvis du bruger amazon eller ebay kan det være de har nogle men så er der jo chance for at de er smadret på grund af forsendelse

Søstrene grenes har nogle år haft dem, så det er et forsøg værd :)

Det skriver jeg lige bag øret :-D

jeg søgte efter dem i vildskab sidste år, uden held, siger selvfølgelig også til hvis jeg spotter nogle til en ok pris. ☺

Har i kigget på ebay?
Virker som om der er en del.

http://www.ebay.com/itm/10Pcs-16cm-Ball ... 0O7YGIT8jQ

Dem fra søstrene var i glas, og så havde de ikke en rille rundt, det betyder selvfølgelig at der kun kunne komme mindre ting i, gennem hullet i toppen, men det gjorde dem mere elegante end dem på dit link :) Men skal der store ting i er dem i linket smarte. Måske jeg skal have begge dele :gruble:
2
Lulu
Kort karma: 55
Geografisk sted: Odense
Likede indlæg: 566

Indlægaf Lulu » 4. okt 2016, 05:31

Neenah skrev:Er der nogen der ved hvor det bedste julemarked i midt/sydjylland er? Vi skal have vores bedstemødre med på tur.

Tønder skulle være godt.
Alternativt kunne I køre til lübeck, det skulle være det største i nordtyskland og generelt en af de bedre i Tyskland.
0
Brugeravatar
mindrekreativtnavn
Kort karma: 2
Likede indlæg: 18

Indlægaf mindrekreativtnavn » 4. okt 2016, 07:31

Kom til at købe ceres nisseøl i går :jule:
Ved ikke om de er kommet fast ud i Spar butikkerne, men der købte jeg mine.
0
I always carry a knife in my purse, just in case we're having cake. :gris:
Brugeravatar
Pandesteg
Kort karma: 232
Likede indlæg: 2478

Indlægaf Pandesteg » 4. okt 2016, 10:24

Jeg kan oplyse at IKEA Gentofte er i gang med at sætte deres julevarer frem :)
2
Heaven is a place on earth :jule:
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 717
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6836

Indlægaf Daine » 4. okt 2016, 10:54

Lulu skrev:
Neenah skrev:Er der nogen der ved hvor det bedste julemarked i midt/sydjylland er? Vi skal have vores bedstemødre med på tur.

Tønder skulle være godt.
Alternativt kunne I køre til lübeck, det skulle være det største i nordtyskland og generelt en af de bedre i Tyskland.

Jeg synes Tønder er kedeligt :genert: Det eneste gode er Det Gamle Apotek, men boderne synes jeg ikke er noget værd.

Jeg ville overveje Århus. Jeg mener de havde julemarked sidste år - og så er der jo Jul i Den Gamle By. Ellers ved jeg ikke, om der ligger slotte/herregårde der holder marked?
Hvis turen gerne må være lidt lang ville jeg vælge at køre til Kiel. De har både stort julemarked udendørs mellem Sophienhof og deres gågade + i selve Sophienhof (butikscenter). Der har jeg været nogle gange på endags tur og jeg synes det var rigtig hyggeligt.
0
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Brugeravatar
Persnikedy
Kort karma: 252
Likede indlæg: 4151

Indlægaf Persnikedy » 4. okt 2016, 13:30

Så fik jeg købt lidt ind idag.

Fandt både brunt papir og brunt, rødt, og hvidt pap til at lave nogle af pakkerne om til rensdyr.
Også kunne jeg ikke stoppe mig selv fra at købe den nye Isabellas nu hvor de også er startet på julen :genert:

Også blev der også lige klaret 2 julegaver (og 2 fødselsdags gaver) i form af opera bio biletter
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
Fab-Yule-Ous
computermus
Kort karma: 44
Geografisk sted: Skørping,Nordjylland
Likede indlæg: 900

Indlægaf computermus » 4. okt 2016, 13:42

Det kunne være jeg skulle få fat i Isabellas, men måske at du, persnikedy, vil give en anmeldelse af det. For jeg var egentlig lidt skuffet sidste år, da jeg havde købt det.
Nu vi er ved det med blade , er der så nogle der ved hvornår "Julen - det store gemmehæfte " er til at få fat i ? For den skal jeg bare have fingrene i.
0
Brugeravatar
Sangius
Kort karma: 101
Likede indlæg: 1828

Indlægaf Sangius » 4. okt 2016, 13:52

Så fik jeg købt Nisser i Hverdag og Fest!

Det er altså en ret fantastisk bog ♡
1
Brugeravatar
Persnikedy
Kort karma: 252
Likede indlæg: 4151

Indlægaf Persnikedy » 4. okt 2016, 14:13

computermus skrev:Det kunne være jeg skulle få fat i Isabellas, men måske at du, persnikedy, vil give en anmeldelse af det. For jeg var egentlig lidt skuffet sidste år, da jeg havde købt det.
Nu vi er ved det med blade , er der så nogle der ved hvornår "Julen - det store gemmehæfte " er til at få fat i ? For den skal jeg bare have fingrene i.

Det skal jeg gerne gøre når jeg får det læst.
Jeg var også lidt skuffet sidste år, syndes at nogle af de andre var bedre men kan selvfølgelig ikke huske hvulken.
Ind til videre ser det ud til at der er flere opskrifter i men om det bare er gengangere og duh-ideer er for tideligt at sige.
0
Fab-Yule-Ous
Brugeravatar
Nuttegris
Kort karma: 14
Likede indlæg: 247

Indlægaf Nuttegris » 4. okt 2016, 20:19

Jeg har læst på Facebook at Andersens julehemmelighed er en af julekalenderne der bliver sendt i år :klap: :banan: :jule: :deer:

Har I hørt om andre?
0
godtnavn
Kort karma: 211
Likede indlæg: 1214

Indlægaf godtnavn » 4. okt 2016, 21:06

Nuttegris skrev:Jeg har læst på Facebook at Andersens julehemmelighed er en af julekalenderne der bliver sendt i år :klap: :banan: :jule: :deer:

Har I hørt om andre?

I dette link står der dr laver en ny: http://juleliv.dk/julekalender-2016/
0
MissHelenaVon
Kort karma: 12
Likede indlæg: 131

Indlægaf MissHelenaVon » 4. okt 2016, 21:28

Nuttegris skrev:Jeg har læst på Facebook at Andersens julehemmelighed er en af julekalenderne der bliver sendt i år :klap: :banan: :jule: :deer:

Har I hørt om andre?

Den er vist god nok - YAY :santa2: Tror den bliver vist på TV2 (evt som den sene voksen julekalender)

http://www.herognu.dk/tv-og-streaming/e ... er-tilbage
0
Brugeravatar
FrøkenM
Kort karma: 133
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 1100

Indlægaf FrøkenM » 5. okt 2016, 10:32

Tv2 sender Ludvig og Julemanden i år :santa2:
http://omtv2.tv2.dk/nyhedsartikler/nyhe ... -familien/
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
computermus
Kort karma: 44
Geografisk sted: Skørping,Nordjylland
Likede indlæg: 900

Indlægaf computermus » 5. okt 2016, 10:37

Det skulle vist være på TV2 Charlie ,at de sender Familien Andersens Julehemmelighed. Den vil jeg i hvertfald glæde mig til at se (igen).
0

Tilbage til "Fest og bryllup"