Den store juletråd 2016!!!

Er du faret vild i planlægningen af din fest, eller er du bare vild med påske? Så skal du kigge herinde.
Brugeravatar
Persnikedy
Kort karma: 253
Likede indlæg: 4213

Re: Den store juletråd 2016!!!

Indlægaf Persnikedy » 14. okt 2016, 20:34

Daine skrev:
Persnikedy skrev:
Daine skrev:Så er årets to chokoladejulekalendere i hus :love: Milka og Kinder mini mix. Det kniber med at tåle chokolade (og andet slik :whine: ), så mængderne her er passende til december :)

image.jpeg

Hvor... HVOR????

(nisse abstinenser)

Bilka :D

Møg, det er et godt stykke fra mig med bus, meeeen... mon ikek jeg skal på tur :-D
1
Fab-Yule-Ous
Brugeravatar
DD_81
Kort karma: 328
Geografisk sted: Stæævns
Likede indlæg: 3263

Indlægaf DD_81 » 14. okt 2016, 20:38

vi har læst "jul hos Findus og Peddersen" som godnat historie i dag - det gav da lige julehumøret et godt skud :D
- men har ellers med vilje pakket det lidt væk, den står på en uges sol og varme lige om lidt, det matcher ikke så godt julestemning for mit vedkommende :D Men så kommer vi hjem til kulde og julepynt i butikkerne :love:
0
- tid til nyt debatnavn, - tidligere Dirtydancing, voksede fra det for læææænge siden ;)
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 6814

Indlægaf Wizzze » 14. okt 2016, 20:39

Breaking breaking, Vi har netop sat årets første pose marcipansnitter til livs, og vi kan rapportere at årets høst, ganske lever op til tidligere års standard. Ja jeg vil faktisk gå så langt, som at kalde årgang 2016 over middel :-D
Sødlig fin bouquet, flot kunstig frugtfarve slet ikke blegnet, god smag af mandel, og ikke for meget sukker bare lige tilpas :klap:
5
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 722
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6865

Indlægaf Daine » 15. okt 2016, 00:32

Persnikedy skrev:
Daine skrev:
Persnikedy skrev:
Daine skrev:Så er årets to chokoladejulekalendere i hus :love: Milka og Kinder mini mix. Det kniber med at tåle chokolade (og andet slik :whine: ), så mængderne her er passende til december :)

image.jpeg

Hvor... HVOR????

(nisse abstinenser)

Bilka :D

Møg, det er et godt stykke fra mig med bus, meeeen... mon ikek jeg skal på tur :-D

Hvis Føtex er nærmere plejer de også at have dem :) Min Føtex ligger i byggerod, så de har dem ikke fremme endnu. Derfor skyndte jeg mig at købe dem i Bilka :D
0
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Dipsy
Kort karma: 10
Likede indlæg: 68

Indlægaf Dipsy » 15. okt 2016, 05:41

Daine skrev:Åh, den der med kanel ... :savl: Hvor er det irriterende, at de ikke fås i Danmark (eller gør de? :gruble: )

Jeg har set dem i en Aldi :)
1
Brugeravatar
FrøkenM
Kort karma: 133
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 1105

Indlægaf FrøkenM » 15. okt 2016, 07:09

Wizzze skrev:Breaking breaking, Vi har netop sat årets første pose marcipansnitter til livs, og vi kan rapportere at årets høst, ganske lever op til tidligere års standard. Ja jeg vil faktisk gå så langt, som at kalde årgang 2016 over middel :-D
Sødlig fin bouquet, flot kunstig frugtfarve slet ikke blegnet, god smag af mandel, og ikke for meget sukker bare lige tilpas :klap:

Hvor kan man finde dem? :love:
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Myth
Kort karma: 1
Likede indlæg: 23

Indlægaf Myth » 15. okt 2016, 08:01

Jeg har set marcipansnitter i Netto
1
Brugeravatar
Persnikedy

Indlægaf Persnikedy » 15. okt 2016, 08:15

Daine skrev:Hvis Føtex er nærmere plejer de også at have dem :) Min Føtex ligger i byggerod, så de har dem ikke fremme endnu. Derfor skyndte jeg mig at købe dem i Bilka :D

Jeg ligger midt imellem en netto, kvickly, rema100 og en fakta. Alt andet skal planlægges. Men jeg går så igang med planlægningen :lol:
0
Fab-Yule-Ous
Brugeravatar
Daine

Indlægaf Daine » 15. okt 2016, 08:25

Persnikedy skrev:
Daine skrev:Hvis Føtex er nærmere plejer de også at have dem :) Min Føtex ligger i byggerod, så de har dem ikke fremme endnu. Derfor skyndte jeg mig at købe dem i Bilka :D

Jeg ligger midt imellem en netto, kvickly, rema100 og en fakta. Alt andet skal planlægges. Men jeg går så igang med planlægningen :lol:

:lol: Ja okay, så kan jeg godt se problematikken. Kinder har de nok andre steder, men Milka har jeg igennem årene kun set i Føtex/Bilka, så det kræver nok du finder feltudstyret frem og drager på ekspedition :D
0
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 6814

Indlægaf Wizzze » 15. okt 2016, 08:27

Myth skrev:Jeg har set marcipansnitter i Netto

Jep Netto
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
FrøkenM

Indlægaf FrøkenM » 15. okt 2016, 08:28

Wizzze skrev:
Myth skrev:Jeg har set marcipansnitter i Netto

Jep Netto

Må i Netto igen så :D
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Persnikedy

Indlægaf Persnikedy » 15. okt 2016, 09:02

Daine skrev:
Persnikedy skrev:

:lol: Ja okay, så kan jeg godt se problematikken. Kinder har de nok andre steder, men Milka har jeg igennem årene kun set i Føtex/Bilka, så det kræver nok du finder feltudstyret frem og drager på ekspedition :D

For at svare med en julesang:
But Baby it's cold outside...

Jeg smutter nok derhen alligevel. Milka Forever!!!!
1
Fab-Yule-Ous
Brugeravatar
Daine

Indlægaf Daine » 16. okt 2016, 09:58

Jeg søger på 5. år efter et rigtig julet juletræstæppe! Hvis nogen af Jer ser et på en dk-hjemmeside eller i en fysisk butik, må I meget meget meget(!) gerne skrive til mig :D De steder jeg har set juletræstæpper, har det været nogle kedelige nogen i sort/hvid/grå mønstre. Jeg søger et, hvor man ikke er i tvivl om det er JUL når man ser det. Allerhelst ville jeg selv brodere det, men jeg kan ikke tåle jutestof, som de fleste skal broderes på - og er det ikke jutestof, er de så dyre at jeg simpelthen ikke har råd. Så en i en fysik butik (det må gerne være Kbh., der skal jeg over til november) ville være lykken, så kan jeg se det :)
Det må gerne koste op i nærheden af 600,- hvis kvaliteten bare er i orden.

EBay mv. har jeg kigget på, men dels synes jeg ikke lige jeg kan finde noget der ikke er totalt tacky, dels gider jeg ikke bøvle med retur. Og jeg har ikke penge til bare at købe og smide det ud, hvis jeg ikke kan lide det.
0
Brugeravatar
Spjaerten
Kort karma: 493
Likede indlæg: 1602

Indlægaf Spjaerten » 16. okt 2016, 10:08

Daine skrev:Jeg søger på 5. år efter et rigtig julet juletræstæppe! Hvis nogen af Jer ser et på en dk-hjemmeside eller i en fysisk butik, må I meget meget meget(!) gerne skrive til mig :D De steder jeg har set juletræstæpper, har det været nogle kedelige nogen i sort/hvid/grå mønstre. Jeg søger et, hvor man ikke er i tvivl om det er JUL når man ser det. Allerhelst ville jeg selv brodere det, men jeg kan ikke tåle jutestof, som de fleste skal broderes på - og er det ikke jutestof, er de så dyre at jeg simpelthen ikke har råd. Så en i en fysik butik (det må gerne være Kbh., der skal jeg over til november) ville være lykken, så kan jeg se det :)
Det må gerne koste op i nærheden af 600,- hvis kvaliteten bare er i orden.

EBay mv. har jeg kigget på, men dels synes jeg ikke lige jeg kan finde noget der ikke er totalt tacky, dels gider jeg ikke bøvle med retur. Og jeg har ikke penge til bare at købe og smide det ud, hvis jeg ikke kan lide det.

Medusa laver nogle fine nogle, kan bare ikke lige Google mig frem til en side hvor de er til salg :rulle:

8; ellers trip trap - fandt bl a den her https://www.davidsenshop.dk/pi/Trip-Tra ... 48841.aspx
2
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
FrøkenM

Indlægaf FrøkenM » 16. okt 2016, 10:13

2

Tilbage til "Fest og bryllup"