Den store juletråd 2016!!!

Er du faret vild i planlægningen af din fest, eller er du bare vild med påske? Så skal du kigge herinde.
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 722
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6865

Re: Den store juletråd 2016!!!

Indlægaf Daine » 16. okt 2016, 10:22

Ej hvor er I gode! :klap: Jeg har googlet og googlet og kun kunnet finde de kedelige fra Ferm Living og House Doctor. Den fra Trip Trap er jeg vild med, jeg synes deres nisser er så søde :genert: Medusatæppet er også kært, jeg kan godt lide deres rensdyr. Jeg må se, om jeg kan finde dem i en fysik butik til den tid, nu ved jeg ihf hvad jeg skal kigge efter :D
0
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 355
Likede indlæg: 3526

Indlægaf Ballademager » 17. okt 2016, 04:32

Daine skrev:Ej hvor er I gode! :klap: Jeg har googlet og googlet og kun kunnet finde de kedelige fra Ferm Living og House Doctor. Den fra Trip Trap er jeg vild med, jeg synes deres nisser er så søde :genert: Medusatæppet er også kært, jeg kan godt lide deres rensdyr. Jeg må se, om jeg kan finde dem i en fysik butik til den tid, nu ved jeg ihf hvad jeg skal kigge efter :D

Har du en symaskine?

I så fald kan jeg anbefale det her. Så kan du gøre det så hjulet, som du vil :D

http://livingsweetliving.dk/blog/2014/1 ... raestaeppe
1
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
Daine

Indlægaf Daine » 17. okt 2016, 09:51

Ballademager skrev:
Daine skrev:Ej hvor er I gode! :klap: Jeg har googlet og googlet og kun kunnet finde de kedelige fra Ferm Living og House Doctor. Den fra Trip Trap er jeg vild med, jeg synes deres nisser er så søde :genert: Medusatæppet er også kært, jeg kan godt lide deres rensdyr. Jeg må se, om jeg kan finde dem i en fysik butik til den tid, nu ved jeg ihf hvad jeg skal kigge efter :D

Har du en symaskine?

Jeg kan ikke sy på symaskine, om så mit liv afhang af det :lol: Jeg var den eneste i min årgang, der ikke fik symaskinekørekortet i femte klasse! Men min mor er tidligere syerske, så det kan da godt være jeg skal konferere med hende :D
0
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
Brugeravatar
Persnikedy
Kort karma: 253
Likede indlæg: 4213

Indlægaf Persnikedy » 17. okt 2016, 13:32

Er det nok kun at pynte træet og huset til jul? Hvis du siger nej og har en mand i nærheden med et fuldskæg (eller selv har et) hvad så med at pynte skægget oveni

http://www.coolstuff.dk/Juleskagskugler
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
Fab-Yule-Ous
Brugeravatar
FrøkenM
Kort karma: 133
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 1106

Indlægaf FrøkenM » 17. okt 2016, 13:33

Min Rema har endelig et lidt bredere udvalg af juleguf :love:
Eiskonfekt, jødekager og frugtflæsk røg i kurven :)
1
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Daine

Indlægaf Daine » 18. okt 2016, 16:18

Se hvad jeg har købt i dag :love: Så nu drikker jeg mig en bette skid på til Luksusfælden ;)

image.jpeg

Det mest åndssvage er faktisk, at jeg drikker så lidt alkohol, at jeg faktisk kan mærke hvis jeg drikker to af dem i rap :genert:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
Brugeravatar
Pandesteg
Kort karma: 232
Likede indlæg: 2500

Indlægaf Pandesteg » 18. okt 2016, 19:32

Daine skrev:Se hvad jeg har købt i dag :love: Så nu drikker jeg mig en bette skid på til Luksusfælden ;)

image.jpeg

Det mest åndssvage er faktisk, at jeg drikker så lidt alkohol, at jeg faktisk kan mærke hvis jeg drikker to af dem i rap :genert:

Sådan 4 købte jeg også i går :love: dog på flaske - synes det er helt forkert med dem på dåse.
0
Heaven is a place on earth :jule:
Brugeravatar
Daine

Indlægaf Daine » 18. okt 2016, 19:53

Pandesteg skrev:
Daine skrev:Se hvad jeg har købt i dag :love: Så nu drikker jeg mig en bette skid på til Luksusfælden ;)

image.jpeg

Sådan 4 købte jeg også i går :love: dog på flaske - synes det er helt forkert med dem på dåse.

Jeg faldt for dem sidste år, mest fordi jeg så kan bære flere når der er tilbud :genert:
0
Brugeravatar
Ficus
Kort karma: 27
Likede indlæg: 315

Indlægaf Ficus » 18. okt 2016, 21:24

Er der nogen der har set en form for julemands- gavesæk?
Tænker i det der brune "net"agtige stof, som man nogen gange ser juletræstæpper i. Hvad er det nu det hedder :gruble: jute?

Helst uden print på og ikke kæmpe i størrelse, hvis man må være kræsen :-D
1
Brugeravatar
Persnikedy

Indlægaf Persnikedy » 18. okt 2016, 21:40

Ficus skrev:Er der nogen der har set en form for julemands- gavesæk?
Tænker i det der brune "net"agtige stof, som man nogen gange ser juletræstæpper i. Hvad er det nu det hedder :gruble: jute?

Mener du sækkelærred/hessian stof?
0
Fab-Yule-Ous
Brugeravatar
Ficus
Kort karma: 27
Likede indlæg: 315

Indlægaf Ficus » 18. okt 2016, 21:56

Persnikedy skrev:
Ficus skrev:Er der nogen der har set en form for julemands- gavesæk?

Mener du sækkelærred/hessian stof?

Det lyder mere rigtigt i hvert fald :D
0
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 355
Likede indlæg: 3526

Indlægaf Ballademager » 19. okt 2016, 03:51

Daine skrev:
Ballademager skrev:

Har du en symaskine?

Jeg kan ikke sy på symaskine, om så mit liv afhang af det :lol: Jeg var den eneste i min årgang, der ikke fik symaskinekørekortet i femte klasse! Men min mor er tidligere syerske, så det kan da godt være jeg skal konferere med hende :D

:lol: Så må du nok spørge en voksen...
1
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
Spjaerten
Kort karma: 493
Likede indlæg: 1602

Indlægaf Spjaerten » 19. okt 2016, 08:54

Havde slet ikke pyntet op sidste år.

Bor et sted hvor man ikke så nemt kan bore i lofter og vægge, så det er begrænset hvad jeg har af ting på vægge og i lofter.

Så kan ikke rigtig sætte ting op i loftet mm. Derudover har jeg ingen vindueskarme.

Sætter virkelig sine begrænsninger. Men håber på mere end er par lyshuse og adventskrans.
Tænker er lille juletræ, men er der nogen der har andre gode ideer?
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Persnikedy

Indlægaf Persnikedy » 19. okt 2016, 09:04

Spjaerten skrev:Havde slet ikke pyntet op sidste år.

Bor et sted hvor man ikke så nemt kan bore i lofter og vægge, så det er begrænset hvad jeg har af ting på vægge og i lofter.

Så kan ikke rigtig sætte ting op i loftet mm. Derudover har jeg ingen vindueskarme.

Sætter virkelig sine begrænsninger. Men håber på mere end er par lyshuse og adventskrans.

Hvad med guirlander fra ting på væggen til andre til på væggen?
Og aldrig undervurdere tape og elefant snot som muligheder for at sætte flethjerter fast på væggene
2
Fab-Yule-Ous
Brugeravatar
Spjaerten
Kort karma: 493
Likede indlæg: 1602

Indlægaf Spjaerten » 19. okt 2016, 09:08

Persnikedy skrev:
Spjaerten skrev:Havde slet ikke pyntet op sidste år.

Hvad med guirlander fra ting på væggen til andre til på væggen?
Og aldrig undervurdere tape og elefant snot som muligheder for at sætte flethjerter fast på væggene

Virkelig godt ide. Har bare et virkelig mærkeligt rum (køkken og stue i et) så ikke ret mange reoler i lign - burde næsten poste billeder (men det er altså lidt for privat for mig ;) )
1
Tryk på * :slem:

Tilbage til "Fest og bryllup"