Den store juletråd 2016!!!

Er du faret vild i planlægningen af din fest, eller er du bare vild med påske? Så skal du kigge herinde.
Brugeravatar
Novella
Kort karma: 334
Likede indlæg: 3769

Re: Den store juletråd 2016!!!

Indlægaf Novella » 1. sep 2016, 10:59

Ophørsudsalg i Stadium - mange ting til 25-50 kr. Afsted med jer!
1
Brugeravatar
Novella
Kort karma: 334
Likede indlæg: 3769

Indlægaf Novella » 1. sep 2016, 11:00

Jeg har eksempelvis måske købt landsholdstrøjer i hhv 98 og 110 til et par små unger i familien :genert:
3
Brugeravatar
Muuh
Kort karma: 93
Likede indlæg: 1287

Indlægaf Muuh » 1. sep 2016, 11:03

Jeg er blevet kæmpe fan af Wish, har købte flere kalendere gaver til yngstesønnen

Håber Pokémon stadig er et hit til den tid :genert: Ellers er det godt han snart har fødselsdag :D
1
Ved ikke at give op nåede selv sneglen Noahs ark
Brugeravatar
Helga1
Kort karma: 1
Likede indlæg: 39

Indlægaf Helga1 » 1. sep 2016, 17:33

Jeg har sådan næsten besluttet mig for at give min kæreste en tur til Rom (selvfølgelig sammen med mig) i julegave, så nu skal jeg i gang med at spare op :jule: :)
2
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 723
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6871

Indlægaf Daine » 1. sep 2016, 18:07

Jeg var forbi søstrene grene i dag i min pause og fandt da lidt til kalenderpakkerne :D Men jeg glæder mig til der kommer lidt mere juleagtige ting i butikken.
1
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Brugeravatar
Persnikedy
Kort karma: 253
Likede indlæg: 4216

Indlægaf Persnikedy » 1. sep 2016, 18:10

Jeg fik faktisk købt den første julegave her til eftermiddag :genert:

Jeg er altså IKKE god til at vente!
0
Fab-Yule-Ous
Brugeravatar
Daine

Indlægaf Daine » 1. sep 2016, 18:19

Persnikedy skrev:Jeg fik faktisk købt den første julegave her til eftermiddag :genert:

Det ville jeg ønske jeg kunne, men dels plejer jeg at gå sammen med min bror (aner dog ikke om han vil være med i år, nu hvor han har fået kæreste på) og han kaster op, hvis jeg begynder at snakke om julegaver nu. Men jeg vil også helst, at gaverne skal kunne byttes og ikke mange steder tilbyder dét allerede nu :)

Godt jeg har Jer at snakke løs med om jul :lun:
0
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
Brugeravatar
Persnikedy

Indlægaf Persnikedy » 1. sep 2016, 18:22

Daine skrev:
Persnikedy skrev:Jeg fik faktisk købt den første julegave her til eftermiddag :genert:

Det ville jeg ønske jeg kunne, men dels plejer jeg at gå sammen med min bror (aner dog ikke om han vil være med i år, nu hvor han har fået kæreste på) og han kaster op, hvis jeg begynder at snakke om julegaver nu. Men jeg vil også helst, at gaverne skal kunne byttes og ikke mange steder tilbyder dét allerede nu :)

Godt jeg har Jer at snakke løs med om jul :lun:

Jeg var ude og rejse med en ven her til sommer og boede i et airbnb hvor de havde en elkeddel som var lavet af keramik. Den snakkede min ven meget om var utrolig cool, og de havde nogle i netto i denne uge så jeg turde ikke vente. Så den bliver nok ikke byttet af den simple grund at min ven er utrolig glad for gaver som viser at man kender/deler noget/oplever noget med ham.
Den elkeddel er bare vores tur til edinburgh.

Min bror slår også flikflak hvis jeg nævner noget om jul med ham. Også brokker sig når vi kommer til december fordi "Argh, det hele er så stresset!"
3
Fab-Yule-Ous
Brugeravatar
DD_81
Kort karma: 328
Geografisk sted: Stæævns
Likede indlæg: 3265

Indlægaf DD_81 » 1. sep 2016, 18:28

Men hvorfor også vente??
Hvis man ved at det er noget der falder i god jord ved modtager, så er det jo bare fedt at være i god tid!
Jeg købte den første reelle julegave for 3 uger siden.
Kalender og adventsgaver startede jeg på allerede i januar :D

Vi købte rigtig mange af vores julegaver sidste år på black-friday, og tænker egentligt at tage fri den dag igen, og gå shop amok, gode tilbud, og mulighed for byttemærker der gælder julen og nytåret over, winwin :klap:
1
- tid til nyt debatnavn, - tidligere Dirtydancing, voksede fra det for læææænge siden ;)
Brugeravatar
Daine

Indlægaf Daine » 1. sep 2016, 18:31

Årh, det lyder så fint, Persnikedy :lun: Sådan noget får jeg aldrig gjort, jeg giver kun gaver til min familie og jeg/vi er enormt dårlige til det med personlige gaver :rulle:
1
Brugeravatar
Kommodedyret
Kort karma: 447
Likede indlæg: 3309

Indlægaf Kommodedyret » 1. sep 2016, 18:33

Hey, hvis nogen spotter nogle små plastikdinosaurer derude i Tiger eller Søstrene Grene eller lign., så lad mig det gerne vide! :) :)
0
Stop hoarding nuts, budgies! You don't even like them!
Brugeravatar
Persnikedy

Indlægaf Persnikedy » 1. sep 2016, 18:37

DD_81 skrev:

Men hvorfor også vente??
Hvis man ved at det er noget der falder i god jord ved modtager, så er det jo bare fedt at være i god tid!
Jeg købte den første reelle julegave for 3 uger siden.
Kalender og adventsgaver startede jeg på allerede i januar :D

Vi købte rigtig mange af vores julegaver sidste år på black-friday, og tænker egentligt at tage fri den dag igen, og gå shop amok, gode tilbud, og mulighed for byttemærker der gælder julen og nytåret over, winwin :klap:

Sidste år startede jeg også i december med næste års pakkekalender, men fik ikke nosset mig sammen i år. Overvejer dog at lave min mor en adventskalender da hun var så lykkelig for hendes pakkekalender sidste år. Det er den første hun nogensiden har fået.

Normalt venter jeg til efter oktober for så er der størrer chance for at tingene kan byttes i tilfælde af at modtageren allerede har købt den indenfor de sidste halve år eller personen har taget på (det er desværre sket og var ret kikset :tie:)

Daine skrev:Årh, det lyder så fint, Persnikedy :lun: Sådan noget får jeg aldrig gjort, jeg giver kun gaver til min familie og jeg/vi er enormt dårlige til det med personlige gaver :rulle:

Det kan også være svært med personlige gaver, for tit så glemmer jeg fx at tænke i gaver når jeg ser noget det minder mig om familie/venner også kan jeg sparke mig selv måneder sener med et "hvad fanden var det nu jeg så dengang?!"
Denne gang var jeg bare heldig at være i julehumør
1
Fab-Yule-Ous
Brugeravatar
Persnikedy

Indlægaf Persnikedy » 1. sep 2016, 18:38

Kommodedyret skrev:Hey, hvis nogen spotter nogle små plastikdinosaurer derude i Tiger eller Søstrene Grene eller lign., så lad mig det gerne vide! :) :)

Hvilken str?
Dem der kommer i poser med flere eller de enelige
1
Fab-Yule-Ous
Brugeravatar
Kommodedyret
Kort karma: 447
Likede indlæg: 3309

Indlægaf Kommodedyret » 1. sep 2016, 18:55

Persnikedy skrev:
Kommodedyret skrev:Hey, hvis nogen spotter nogle små plastikdinosaurer derude i Tiger eller Søstrene Grene eller lign., så lad mig det gerne vide! :) :)

Hvilken str?
Dem der kommer i poser med flere eller de enelige

Sådan nogle meget små nogen! 2-4 cm. :)
1
Stop hoarding nuts, budgies! You don't even like them!
Brugeravatar
Persnikedy

Indlægaf Persnikedy » 1. sep 2016, 19:23

Jeg fik forresten lokket ud af min mor igår hvilke dage hun har fri så nu kan jeg kigge oplevelsesgaver til hende til jul :banan:
0
Fab-Yule-Ous

Tilbage til "Fest og bryllup"