Fælles tråd - september 2016

Brugeravatar
MyGirl
Kort karma: 241
Likede indlæg: 1087

Re: Fælles tråd - september 2016

Indlægaf MyGirl » 7. sep 2016, 09:45

Har ikke tabt så meget som et gram den sidste uge :( Fatter det ganske enkelt ikke! Havde faktisk taget 200 gram på, hvis man skulle tro den første vejning.. Anden gang var resultatet præcis mangen til sidste uge.

Ingen øget muskelmasse, ingen mens før om en uges tid, ingen særlige udskejelser, der burde give væskeophobning. Bare kroppen der driller.

Det frustrerer mig faktisk ad helvede til, selvom jeg ved, at det sker af og til. Men lige nu har jeg slet ikke lyst til fødselsdag på lørdag.. Har bare lyst til at leve af gulerødder eller noget.
0
Brugeravatar
Sophaya
Kort karma: 394
Likede indlæg: 3777

Indlægaf Sophaya » 7. sep 2016, 11:39

Jeg fik ikke samlet op i søndags og ved ikke hvordan det er gået. Faktisk er min verden lidt ramlet sammen, så jeg trækker lige stikket og ser hvordan jeg har det på den anden side af weekenden.

Klø på, i er for seje!
0
x
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 308
Likede indlæg: 5718

Indlægaf Animi » 7. sep 2016, 16:22

Jeg var ude og løbe i morges. Hvilket endnu engang resulterede i hovedpine resten af dagen :( Og det er ikke fordi jeg ikke drikker nok væske fordi 1) det var en meget kort tur, 2) jeg sørger altid for at drikke nok væske, netop fordi jeg ikke vil have hovedpine.
Nu læste jeg så at mange har oplevet en positiv effekt ved at tage magnesiumpiller. Selv den søde Matas ekspedient jeg talte med har haft en positiv effekt mod hendes hovedpiner, så det et jo et forsøg værd. Jeg vil jo rigtig gerne træne mere, men når man ved at man næsten altidhar ondt resten af dagen, er motivationen der ikke lige.
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 308
Likede indlæg: 5718

Indlægaf Animi » 7. sep 2016, 21:31

Til trods for at jeg i dag både har spist yankiebar og to små kanelsnegle er jeg kun gået 100-et-eller-andet kalorier over hvad jeg må få. Det er jeg alligevel ret imponeret over :banan:
1
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
MyGirl

Indlægaf MyGirl » 8. sep 2016, 08:30

Animi - fedt med kalorierne! :banan: Knap så fedt med hovedpinerne - håber, du får bugt med det!
1
Brugeravatar
MyGirl

Indlægaf MyGirl » 8. sep 2016, 08:34

Jeg er møg irriteret på min vægt. De der skide digitalvægte :S Hvis jeg flytter den 10 cm., vups, så har jeg tabt et kg. (Ja, mit mål om kun at veje mig en gang, er gået dårligt denne uge.)

Hvad filan gør en klog. Man kan jo ikke bolte skidtet fast, og går ikke umiddelbart ind for at tegne en firkant på gulvet, der hvor den skal stå :gruble:

Så har tabt et sted mellem 2,4 og 3,4 kg de sidste tre uger - begge dele er jo sådan set ok.
Senest rettet af MyGirl 8. sep 2016, 08:43, rettet i alt 1 gang.
0
POCKETKITTEN
Kort karma: 205
Likede indlæg: 2617

Indlægaf POCKETKITTEN » 8. sep 2016, 08:41

Jeg er nede på 72,5 kg. :banan: Det vil sige 13,5 kg siden juni. Nu må det bare ikke gå den gale vej igen. Jeg vil supergerne ud af september på 70 kg!
5
my sexuality is James McAvoy angrily sitting in the desert in that lilac v neck shirt
Brugeravatar
Pandesteg
Kort karma: 231
Likede indlæg: 2475

Indlægaf Pandesteg » 8. sep 2016, 08:56

MyGirl skrev:Jeg er møg irriteret på min vægt. De der skide digitalvægte :S Hvis jeg flytter den 10 cm., vups, så har jeg tabt et kg. (Ja, mit mål om kun at veje mig en gang, er gået dårligt denne uge.)

Hvad filan gør en klog. Man kan jo ikke bolte skidtet fast, og går ikke umiddelbart ind for at tegne en firkant på gulvet, der hvor den skal stå :gruble:

Så har tabt et sted mellem 2,4 og 3,4 kg de sidste tre uger - begge dele er jo sådan set ok.

Hvis du flytter på den, skal du i hvert fald vente 24 timer, inden du vejer dig og så skal den helst stå på et hårdt, totalt plant gulv. Vi har vinde og skæve gulve derhjemme, så vores vægt står på en pizzasten :D Så hvis den ikke kan stå fremme fast, så stil den frem 24 timer før du skal veje dig, vil være mit bud.
0
Heaven is a place on earth :jule:
Brugeravatar
MyGirl

Indlægaf MyGirl » 8. sep 2016, 15:10

Pandesteg skrev:
MyGirl skrev:Jeg er møg irriteret på min vægt. De der skide digitalvægte :S Hvis jeg flytter den 10 cm., vups, så har jeg tabt et kg. (Ja, mit mål om kun at veje mig en gang, er gået dårligt denne uge.)

Hvis du flytter på den, skal du i hvert fald vente 24 timer, inden du vejer dig og så skal den helst stå på et hårdt, totalt plant gulv. Vi har vinde og skæve gulve derhjemme, så vores vægt står på en pizzasten :D Så hvis den ikke kan stå fremme fast, så stil den frem 24 timer før du skal veje dig, vil være mit bud.

Tak for input :gogo: Har alligevel en pizzasten, vi vist aldrig nogensinde har brugt!

Vi havde ellers fundet den perfekte placering til vægten, men det synes rengøringen ikke, så de har flyttet den. Kan være, de respekterer pizzastenen :D

Køber sgi sådan en stor gammel fætter med vægtlodder, hvis det går helt galt :D
2
Brugeravatar
Ally
Kort karma: 120
Likede indlæg: 1056

Indlægaf Ally » 8. sep 2016, 17:23

Vedhæftede billede passer fint på mit humør i dag. Særligt én af mine elever var øretæveindbydende - og når der så er PMS og mens-start oveni, ja, så er det bare en dårlig kombination. Har spist kage i dag - og NYDT det. Om lidt gælder det iskold Pepsi Max, chips og "The Notebook" - stor tak til Netflix :lol:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
Chungodongowongo
Kort karma: 11
Likede indlæg: 198

Indlægaf Chungodongowongo » 8. sep 2016, 17:53

Her går tiden ret meget med arbejde + en løbetur i ny og næ. Efter Fjordmarathon i søndags mærkede jeg lidt sygdom komme snigende. Det brød ud mandag aften og betød sengetid omkring klokken 19, nul arbejde tirsdag og tidligt i seng igen. Klar til job i går og på job igen i dag. De forventer åbenbart, at man dukker op alle 5 hverdage :D.

I dag løb jeg 4 kilometer i pace 05:37 :). Efterhånden glæder jeg mig faktisk til at løbe. Who would have thought?
0
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 351
Likede indlæg: 3475

Indlægaf Ballademager » 8. sep 2016, 18:47

Chungodongowongo skrev:
I dag løb jeg 4 kilometer i pace 05:37 :). Efterhånden glæder jeg mig faktisk til at løbe. Who would have thought?

Man kan godt blive afhængig af det dersens motion :klap:
0
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 422
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 5993

Indlægaf LadyFox » 8. sep 2016, 19:14

Jeg har fundet ud af at den her er min værste fjende:

Billede

:genert:
0
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
twinkle
Kort karma: 24
Likede indlæg: 321

Indlægaf twinkle » 10. sep 2016, 19:17

Her går det godt!
Min træningsmakker og jeg fungerer rigtig godt. I torsdags stod vi i centret 05:45, og fik trænet ca. tre kvarter inden job.

Maden går ok. Er blevet lidt for god til at slacke ift at få registreret hvad jeg spiser, men skal bare minde mig selv om det. Har vejedag på fredag i næste uge, og jeg gruer en smule for det. På det tidspunkt har jeg været i gang i ca. en måned ift. at registrere mit daglige indtag af mad. Nogle dage føler jeg, at jeg har tabt mig - andre dage føler jeg, at jeg er federe end da jeg startede.

Nå ja, og så har jeg cheat dag i dag. Og har faktisk levnet noget af den chokolade jeg har købt! Hvad sker der... Til frokost fik jeg tapas, det er virkelig mit ultimative cheat meal.. Grillet peberfrugt, chorizo, ost, godt brød, pesto... Mmmmmmm!
3
Brugeravatar
Ally
Kort karma: 120
Likede indlæg: 1056

Indlægaf Ally » 11. sep 2016, 05:29

Opdatering
- INTET slik, is, kage og chips mandag-torsdag - fredagssnolder er OK, men nok ikke nødvendig, da vi holder fælles klassefødselsdag for Ældstebarnet og en af hendes klassekammerater om eftermiddagen og jeg tænker, at der bliver nok slik og kage Slet ikke! Det har været "Period week from Hell", så særligt torsdag-lørdag gik jeg i selvsving mad- og humørmæssigt
- Træne (gåtur, svømning og trænings i fitnesscentret) Tjek! Både i fitnesscentret og svømmehallen
- Neglepleje Not so much!
- Minimere kulhydrater i form af brød, pasta og ris I starten af ugen, ja
- 16:8-faste de dage, hvor det giver mening Nej, men det er OK

Ny uge
- INTET slik, is, kage og chips mandag-fredag - fredag skal vi til klassearrangement i Ældstebarnets klasse og i weekenden til familietamtam
- Træne (gåtur, svømning og træning i fitnesscentret)
- Neglepleje
- Minimere kulhydrater i form af brød, pasta og ris
- 16:8-faste de dage, hvor det giver mening

Som skrevet i opdateringen, så bar nogle af dagene præg af "Period week from Hell". Humøret gik helt i selvsving og i samme forbindelse trøstespiste jeg også. Not the best combination. "Fordelen" var, at jeg i vrede, særligt over manden, gik i haven - og jeg hader seriøst havearbejde! Men med musik i ørerne lykkedes det mig at tilbringe ret så mange timer dér, men det kan bestemt også mærkes i kroppen her til morgen. Av.

Dagen i dag kommer til at gå med indkøb, vasketøj, oprydning og afslapning - og forude venter en uge med 30 lektioner + forberedelse hertil, rette en masse elevopgaver, klassearrangement i Ældstebarnets klasse og familietamtam. #lovemylife
Senest rettet af Ally 12. sep 2016, 05:34, rettet i alt 1 gang.
0

Tilbage til "Sund og/eller slank"