Hvilket produkt mangler du på markedet

Vi elsker alle kage, men man kan også spise andet. Hvis du kigger herind, kan du måske få inspiration til aftensmaden eller lære glæden ved cognac.
Rakel
Kort karma: 419
Likede indlæg: 3100

Re: Hvilket produkt mangler du på markedet

Indlægaf Rakel » 1. sep 2016, 21:52

Dirtylittledevil skrev:En sampak med morgenmad, frokost, aftensmad og 2 mellemmåltider, der er lige til at åbne og spise, eller varme op og spise, og som samlet indeholder et så lavt antal kcal at det kan bruges som samlet daglig madration når man er på kur.

http://www.sundtakeaway.dk/shop/slankepakken-235p.html

Jeg så det herinde i mad ellers havde jeg hellete ikke anet, at det eksisterede.
2
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 871
Likede indlæg: 11708

Indlægaf Dirtylittledevil » 1. sep 2016, 21:54

Rakel skrev:
Dirtylittledevil skrev:En sampak med morgenmad, frokost, aftensmad og 2 mellemmåltider, der er lige til at åbne og spise, eller varme op og spise, og som samlet indeholder et så lavt antal kcal at det kan bruges som samlet daglig madration når man er på kur.

Jeg så det herinde i mad ellers havde jeg hellete ikke anet, at det eksisterede.

Ja, det er faktisk det jeg lever af lige for tiden og derfor jeg fik ideen :lol: Jeg kunne bare godt tænke mig samme produkt hvor jeg kunne stå med det i hånden og udvælge de pakker jeg havde lyst til, og måskeeee lidt billigere end det de har :)
1
The more I eat the butter I feel
Falstria
Kort karma: 77
Likede indlæg: 433

Indlægaf Falstria » 1. sep 2016, 22:16

Filipai skrev:
Haha, naaaarrj, ikke endnu, også derfor jeg ikke nævnte det i første oplæg, skal lige se hvor godt et produkt underviseren synes det er, hvis det alligevel ikke er noget der er rentabelt, så skal i nok få det at høre, men lige nu tror jeg godt der rent faktisk kunne være et marked.

Men det er noget ovre i sundere færdigret noget. :D

Hvis det handler om frikadeller, hvidløg eller sauerkraut, så forventer jeg at der bliver uddelt smagsprøver til undertegnede :-D
1
Lakika
Kort karma: 12
Likede indlæg: 108

Indlægaf Lakika » 1. sep 2016, 22:39

Falstria skrev:En god portion (spand) med dansk sauerkraut, på linie med de spande man kan købe med rødkål.

Synes kun det findes i små glas i Matas, med påskrifter om biodynamisk, Ø mærker og alt muligt ligegyldigt gejl og så tvivlsom oprindelse til overpris...

Saurkraut og andre fermenterede ting er ved at blive rigtig hippe, så det er der helt sikkert potentiale i!
Har du prøvet koreansk kimchi, som også er fermenteret kål, dog med chili. De fås i tha/asiatiske butikker, hvis du har sådan nogle i nærheden.
1
Falstria
Kort karma: 77
Likede indlæg: 433

Indlægaf Falstria » 1. sep 2016, 22:48

Lakika skrev:
Falstria skrev:En god portion (spand) med dansk sauerkraut, på linie med de spande man kan købe med rødkål.

Synes kun det findes i små glas i Matas, med påskrifter om biodynamisk, Ø mærker og alt muligt ligegyldigt gejl og så tvivlsom oprindelse til overpris...

Saurkraut og andre fermenterede ting er ved at blive rigtig hippe, så det er der helt sikkert potentiale i!
Har du prøvet koreansk kimchi, som også er fermenteret kål, dog med chili. De fås i tha/asiatiske butikker, hvis du har sådan nogle i nærheden.

Nej det har jeg ikke prøvet, jeg er heller ikke særligt hip, jeg elskede også sauerkraut for 20 år siden og den skal altså helst ikke have været halvvejs rundt om planeten :)

Man kan købe det på store dåser lige syd for grænsen (som jeg bor ret tæt på), men mangler det i mit danske supermarked og helst af dansk oprindelse.
Vil jo helst grænsehandle/importere så lidt som muligt :)
1
StripesAddict
Kort karma: 66
Likede indlæg: 563

Indlægaf StripesAddict » 2. sep 2016, 08:36

Lys skrev:
StripesAddict skrev:Skyr - men i en mælkefri udgave.

Huh? Det et jo et mælkeprodukt :genert: ?

Det er youghurt, mælk og fløde også, men det findes der da erstatninger for, til de, der ikke tåler mælk :)
0
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 256
Likede indlæg: 4257

Indlægaf Flora » 2. sep 2016, 08:38

StripesAddict skrev:
Lys skrev:

Det er youghurt, mælk og fløde også, men det findes der da erstatninger for, til de, der ikke tåler mælk :)

Men er det så ikke laktosefri skyr du efterspørger? I så fald findes det allerede :)

Billede
1
Debattens sødeste :engel:
StripesAddict
Kort karma: 66
Likede indlæg: 563

Indlægaf StripesAddict » 2. sep 2016, 08:41

Flora skrev:
StripesAddict skrev:
Lys skrev:

Men er det så ikke laktosefri skyr du efterspørger? I så fald findes det allerede :)

Billede

Nej, for der er noget andet end laktosen, som er problemet :) men tak.
1
Brugeravatar
Pandesteg
Kort karma: 232
Likede indlæg: 2476

Indlægaf Pandesteg » 2. sep 2016, 11:41

Vegansk "creme fraiche" eller lignende produkt, som kan bruges til dressinger.

Og nu er det så jeg håber at nogen kommer og fortæller mig, at det allerede findes :-D
0
Heaven is a place on earth :jule:
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 1150
Likede indlæg: 6745

Indlægaf Wizzze » 2. sep 2016, 13:12

En god ikke for sød lemonade mangler jeg også på danske hylder. I dk er lemonade af en eller anden grund enten noget med alkohol i, eller noget dårligt saftvandsnoget. Det er kun dunkene fra Teisseire der er noget værd, men rigtig lemonade, kan man ikke få :whine:

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
achillaxedprune
Kort karma: 346
Likede indlæg: 2370

Indlægaf achillaxedprune » 2. sep 2016, 13:37

Rakel skrev:

Smart... Men damn, det er dyrt! 6 dage for 3000 kr! :8: Så skal man for én person smide over 12.000 om måneden kun i mad. Ej, det er da helt skørt.
4
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
Flora

Indlægaf Flora » 2. sep 2016, 13:45

achillaxedprune skrev:
Rakel skrev:

Smart... Men damn, det er dyrt! 6 dage for 3000 kr! :8: Så skal man for én person smide over 12.000 om måneden kun i mad. Ej, det er da helt skørt.

Ej, de 3000 kr er da for 6 dage om ugen i 4 uger. Ikke kun en uge. Så så slemt er det altså heller ikke :D
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 871
Likede indlæg: 11708

Indlægaf Dirtylittledevil » 2. sep 2016, 13:49

Flora skrev:
achillaxedprune skrev:
Rakel skrev:

Ej, de 3000 kr er da for 6 dage om ugen i 4 uger. Ikke kun en uge. Så så slemt er det altså heller ikke :D

Ja det er cirka 100 kr om dagen :) Så jeg tænker bare at det burde kunne gøres billigere og så på en måde hvor man kan shoppe imellem en masse kombinationer. Især pga min skuffelse den dag morgenmaden var hytteost med rugbrødsterninger til :trist:
0
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
Flora

Indlægaf Flora » 2. sep 2016, 13:54

Dirtylittledevil skrev:
Flora skrev:
achillaxedprune skrev:
Rakel skrev:

Ja det er cirka 100 kr om dagen :) Så jeg tænker bare at det burde kunne gøres billigere og så på en måde hvor man kan shoppe imellem en masse kombinationer. Især pga min skuffelse den dag morgenmaden var hytteost med rugbrødsterninger til :trist:

Ja, det ville være en god idé. Det lyder helt sikkert som et koncept der kunne være værd at videreudvikle på :)
1
Brugeravatar
achillaxedprune
Kort karma: 346
Likede indlæg: 2370

Indlægaf achillaxedprune » 2. sep 2016, 15:10

Flora skrev:Ej, de 3000 kr er da for 6 dage om ugen i 4 uger. Ikke kun en uge. Så så slemt er det altså heller ikke :D

Nåhr okay... Ja, ok, så er det mere spiseligt. Synes også det var helt ekstremt dyrt. :lol:

Måske man skulle overveje sådan en pakke. :gruble: så er spørgsmålet bare hvad gemalen skal spise.
1
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.

Tilbage til "Mad og drikke"