Naboer spiller høj musik hele tiden

Åbent forum hvor alle kan deltage, også dig der ikke har oprettet en bruger.
Lars
Likede indlæg: 268

Naboer spiller høj musik hele tiden

Indlægaf Lars » 31. aug 2016, 16:29

Hej Debat
Jeg er netop flyttet i en lejlighed og bor desværre ved siden af nogen, der spiller høj musik fra 10- 23 hver dag. De nægter at skrue ned, og da jeg ikke kan holde ud at opholde mig i min lejlighed mere (får stress) ved jeg ikke hvad jeg skal gøre. Jeg er studerende, og dette går meget ud over min uddannelse, da jeg er stresset hele tiden, og ikke kan falde til ro.

Nogen, der ved, hvad jeg skal gøre?
0
Brugeravatar
Hunkat
Kort karma: 132
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 3306

Re: Naboer spiller høj musik hele tiden

Indlægaf Hunkat » 31. aug 2016, 16:31

1) forsøg dialog.
2) klag til boligselskabet.
3) klag til boligselskabet.
4) gentag overstående.
5) enten flytter de eller også må du flytte.
1
I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast
Lars

Indlægaf Lars » 31. aug 2016, 16:35

Har forsøgt dialog. De ignorerer mig. De er begge på bistand og sidder hjemme hele dagen, så ved ikke, hvad jeg skal gøre.
0
GÆST

Indlægaf GÆST » 31. aug 2016, 16:48