Hvad gør man????

Åbent forum hvor alle kan deltage, også dig der ikke har oprettet en bruger.
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 388
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 3817

Re: Hvad gør man????

Indlægaf Delfin » 2. sep 2016, 11:17

4
14 11 14 :banan:
Esther K
Likede indlæg: 268

Indlægaf Esther K » 2. sep 2016, 15:02

Lemonella skrev:Altså kære Esther, nu skal du være sød ved Frode. Jeg er sikker på, han ikke har gjort det med vilje. Måske han bare har spist noget han fik dårlig mave af og så sker den slags jo.
Du kunne jo også, som den sikkert søde og kærlige kone du er, give den stakkels Frode et lille kursus i, hvordan man rengører toilettet efter en omgang tynd mave. Det ville jo være en ren win win situation. Han kan skide i fred og ro uden, at være bange for din reaktion. Han kan nemlig selv gøre rent efter sig og du opdager slet ikke, hvis han har haft et lille uheld i kummen.

Låser du ham inde, hvor skal han så skide henne? Låser du ham inde på toilettet, hvor skal du så skide henne?

når jeg låser ham inde i pulterrummet får han ble på.
0
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 249
Likede indlæg: 3511

Indlægaf Lemonella » 2. sep 2016, 15:09

Esther K skrev:
Lemonella skrev:Altså kære Esther, nu skal du være sød ved Frode. Jeg er sikker på, han ikke har gjort det med vilje. Måske han bare har spist noget han fik dårlig mave af og så sker den slags jo.
Du kunne jo også, som den sikkert søde og kærlige kone du er, give den stakkels Frode et lille kursus i, hvordan man rengører toilettet efter en omgang tynd mave. Det ville jo være en ren win win situation. Han kan skide i fred og ro uden, at være bange for din reaktion. Han kan nemlig selv gøre rent efter sig og du opdager slet ikke, hvis han har haft et lille uheld i kummen.

Låser du ham inde, hvor skal han så skide henne? Låser du ham inde på toilettet, hvor skal du så skide henne?

når jeg låser ham inde i pulterrummet får han ble på.

Ret surt for ham, hvis du bliver kørt ned på vej hjem fra arbejde eller indkøb.
0
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.

Tilbage til "Åbent forum"