Laktosefri ost - Til lasagne, pizza m.m.

Vi elsker alle kage, men man kan også spise andet. Hvis du kigger herind, kan du måske få inspiration til aftensmaden eller lære glæden ved cognac.
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 179
Likede indlæg: 2393

Re: Laktosefri ost - Til lasagne, pizza m.m.

Indlægaf Juki » 1. sep 2016, 18:19

godtnavn skrev:Jeg vil sige den ost jeg brugte til pizza da min mor der er intolerans var på besøg er så god at jeg køber den af og til når jeg selv skal lave pizza selvom jeg kan tåle alle oste. Men det er også en normal ost der bare er lavet på laktosefri mælk. Synes først konsistensen bliver sær når man kommer ud i veganske oste, som jo er helt uden mælk.

Var det fra en ostehandler eller? :)
0
I like big beards and I cannot lie
Billede
Brugeravatar
FruDulle
Kort karma: 618
Likede indlæg: 3485

Indlægaf FruDulle » 1. sep 2016, 18:23

Jeg køber veganske oste, nogle er bedre end andre. Dem jeg bruger til smelteost fungerer ret fint. Cheddar og smøreost er virkelig ringe. Og mozzarisella. Den er trist. Mozzarella lavet på ja, ris.
1
Whatever
godtnavn
Kort karma: 214
Likede indlæg: 1237

Indlægaf godtnavn » 1. sep 2016, 19:45

Juki skrev:
godtnavn skrev:Jeg vil sige den ost jeg brugte til pizza da min mor der er intolerans var på besøg er så god at jeg køber den af og til når jeg selv skal lave pizza selvom jeg kan tåle alle oste. Men det er også en normal ost der bare er lavet på laktosefri mælk. Synes først konsistensen bliver sær når man kommer ud i veganske oste, som jo er helt uden mælk.

Var det fra en ostehandler eller? :)

Ja. Osten ved Kultorvet mener jeg butikken hedder :)
1

Tilbage til "Mad og drikke"