Nespresso kapselkaffemaskine

Vi elsker alle kage, men man kan også spise andet. Hvis du kigger herind, kan du måske få inspiration til aftensmaden eller lære glæden ved cognac.
Brugeravatar
Pandesteg
Kort karma: 232
Likede indlæg: 2506

Re: Nespresso kapselkaffemaskine

Indlægaf Pandesteg » 4. sep 2016, 08:41

ina skrev:
Pandesteg skrev:
Lys skrev:Om man får brugt mælkeskummeren afhænger jo ret meget af, hvordan man foretrækker sin kaffe. Jeg drikker helst ikke kaffe uden mælk, så jeg bruger den altid.

Vi har en model med den type mælkeskummer på mit arbejde, og jeg synes det er lidt noget hø, at man skal vaske den hver gang, man har brugt den. Derhjemme har jeg en Latissima+, og der kan jeg sætte mælkeskummeren i køleskabet og så bare vaske den i opvaskemaskinen 1-2 gange om ugen. Det er mere praktisk, synes jeg.

Enig, jeg synes også bedst om Latissima+!

Den koster bare ret meget mere. :D

Ja I know :( men efter min mening er det de ekstra penge værd.
1
Heaven is a place on earth :jule:
Brugeravatar
FruDulle
Kort karma: 618
Likede indlæg: 3486

Re: Nespresso kapselkaffemaskine

Indlægaf FruDulle » 4. sep 2016, 09:12

ina skrev:
Pandesteg skrev:
Lys skrev:Om man får brugt mælkeskummeren afhænger jo ret meget af, hvordan man foretrækker sin kaffe. Jeg drikker helst ikke kaffe uden mælk, så jeg bruger den altid.

Vi har en model med den type mælkeskummer på mit arbejde, og jeg synes det er lidt noget hø, at man skal vaske den hver gang, man har brugt den. Derhjemme har jeg en Latissima+, og der kan jeg sætte mælkeskummeren i køleskabet og så bare vaske den i opvaskemaskinen 1-2 gange om ugen. Det er mere praktisk, synes jeg.

Enig, jeg synes også bedst om Latissima+!

Den koster bare ret meget mere. :D

Man kan få den på eBay uK for 1200 og på eBay de for 1000. Da jeg købte min dehydrator opdagede jeg hvor meget der er at spare på eBay uk og de. Og egentlig også da vi købte barnevogn :D
0
Whatever

Tilbage til "Mad og drikke"