Føler verden er imod mig

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Kort karma: 1114
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 10412

Re: Føler verden er imod mig

Indlægaf Fru Sunshine » 7. sep 2016, 14:24

Jeg ved ikke, om du kan bruge det til noget - ej heller, om jeg overskrider nogle grænser, men jeg har tilladt mig at bruge noget af dit i min undervisning, fordi jeg har nogle urolige hoveder i min klasse, der slapper af med god musik. Og de elsker det.

Du ved, at jeg selv sætter stor pris på dine værker.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
gnostic
Kort karma: 103
Likede indlæg: 287

Indlægaf gnostic » 7. sep 2016, 14:28

Fru Sunshine skrev:Jeg ved ikke, om du kan bruge det til noget - ej heller, om jeg overskrider nogle grænser, men jeg har tilladt mig at bruge noget af dit i min undervisning, fordi jeg har nogle urolige hoveder i min klasse, der slapper af med god musik. Og de elsker det.

Tak :)

Jeg er SÅ glad for at der er andre end mig der har gavn af mit musik. Det er rart at lave noget, som andre værdsætter!

Og ja, det er for mig grænseoverskridende, men alligevel tillader jeg det, da jeg på én og samme tid, er glad for at andre kan gøre brug af mine værker til noget fornuftigt.
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Kort karma: 1114
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 10412

Indlægaf Fru Sunshine » 7. sep 2016, 14:38

gnostic skrev:
Fru Sunshine skrev:Jeg ved ikke, om du kan bruge det til noget - ej heller, om jeg overskrider nogle grænser, men jeg har tilladt mig at bruge noget af dit i min undervisning, fordi jeg har nogle urolige hoveder i min klasse, der slapper af med god musik. Og de elsker det.

Tak :)

Jeg er SÅ glad for at der er andre end mig der har gavn af mit musik. Det er rart at lave noget, som andre værdsætter!

Og ja, det er for mig grænseoverskridende, men alligevel tillader jeg det, da jeg på én og samme tid, er glad for at andre kan gøre brug af mine værker til noget fornuftigt.

De har også kun hørt musikken. Jeg har valgt ikke at vise dem billederne, fordi de skulle fokusere på deres egen tankerække, så du er stadig fuldstændig anonym.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.

Tilbage til "Livets forhold"