Stine Goya Fantastique kjole størrelse?

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Brugeravatar
Dublin-mudslide
Kort karma: 4
Likede indlæg: 38

Stine Goya Fantastique kjole størrelse?

Indlægaf Dublin-mudslide » 10. sep 2015, 16:13

Er der nogen der har prøvet Stine Goya Fantastique kjole og kan sige noget om størrelserne?
Jeg kan ikke finde ud af om man lige skal gå en størrelse op og jeg har ikke nogen butikker i nærheden, så jeg kan prøve mig frem, så er nødt til at bestille online.
0
Brugeravatar
Julie
Kort karma: 29
Likede indlæg: 332

Re: Stine Goya Fantastique kjole størrelse?

Indlægaf Julie » 10. sep 2015, 17:13

Jeg har brush kjolen fra stine goya (den med de korte ærmer), og den er tts. Det er en meget tilgivende kjole, og den sidder mindst ligeså godt nu, som da jeg vejede 8kg mere :)
3
Brugeravatar
Dublin-mudslide

Indlægaf Dublin-mudslide » 11. sep 2015, 06:34

Julie skrev:Jeg har brush kjolen fra stine goya (den med de korte ærmer), og den er tts. Det er en meget tilgivende kjole, og den sidder mindst ligeså godt nu, som da jeg vejede 8kg mere :)

Det lyder rigtig godt, så håber jeg det samme for den anden model :dance:

Edit: Så læste jeg lige igen dit indlæg, og det ER jo den samme model bare med korte ærmer jo. Fjollede mig :stoned:
0
Brugeravatar
Mholle
Kort karma: 18
Likede indlæg: 98

Indlægaf Mholle » 13. sep 2015, 02:14

Altså jeg ville i hvert fald ikke gå en størrelse op, jeg synes den er meget tts i brush kan man fint vælge en mindre størrelse, men med fantastique skal man nok holde sig til sin normale str fordi ærmerne ellers bliver stramme :)
0
Brugeravatar
Dublin-mudslide

Indlægaf Dublin-mudslide » 13. sep 2015, 06:46

Mholle skrev:Altså jeg ville i hvert fald ikke gå en størrelse op, jeg synes den er meget tts i brush kan man fint vælge en mindre størrelse, men med fantastique skal man nok holde sig til sin normale str fordi ærmerne ellers bliver stramme :)

:gogo:
0

Tilbage til "Mode"