Halloween 2016!

Er du faret vild i planlægningen af din fest, eller er du bare vild med påske? Så skal du kigge herinde.
Fru.skruk
Kort karma: 1
Likede indlæg: 4

Re: Halloween 2016!

Indlægaf Fru.skruk » 10. sep 2016, 14:47

Rakel skrev:
Fru.skruk skrev:
Rakel skrev:
Fru.skruk skrev:Hvornår er det, børnene (og de voksne) går fra dør til dør i år?

Halloween er altid 31.10

Ok. Jeg havde bare håbet på, at der var en stiltiende aftale mellem alle om, at man rykkede festlighederne til nærmeste weekend :afro:

Ikke, hvor vi bor :)

Sikkert heller ikke her :s
0
Nesnay
Kort karma: 4
Likede indlæg: 23

Indlægaf Nesnay » 11. sep 2016, 11:19

Mi55y skrev:
2SHY skrev:Mja... jeg tror bare jeg er totalt baldret efter 3 dage i Odense med hardcore teori og nørde rygdiagnoser osv til den tid :( Så jeg ender sikkert med bare at falde semibevidstløs omkuld når jeg når til Lolland igen

Vores fest er først d. 5/11, så du kommer bare forbi Århus :)

Jeg fandt noget billigt imiteret dalmatinerpelsstof, så har besluttet mig for Cruella... Så skal jeg bare lige have fat i nogle lange handsker, en paryk og et cigaretrør... Sort kjole og knaldrød læbestift har jeg.

Jeg skal også være Cruella til Halloween - har købt paryk og cigaretrør, det bliver sjovt at være skurk :) Hvor fandt du stoffet?
0
Brugeravatar
Mi55y
Kort karma: 165
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 2561

Indlægaf Mi55y » 12. sep 2016, 07:20

Nesnay skrev:
Jeg skal også være Cruella til Halloween - har købt paryk og cigaretrør, det bliver sjovt at være skurk :) Hvor fandt du stoffet?

Stofkiosken.dk :)
1
Frisk på brætspil i Midtjylland? viewtopic.php?f=5&t=5802

Frisk på at prøve en sjov og anderledes holdsport i Århus? Tjek Kin-Ball ud - gratis 4 første træninger :)
Brugeravatar
Daphne
Kort karma: 161
Likede indlæg: 853

Indlægaf Daphne » 15. sep 2016, 08:32

Føtex-reklamen har en Halloween-sektion på 8 sider med diverse udklædning, pynt og slik - gælder fra i morgen. Jeg har spottet nogle fine servietter, som jeg vist skal have fingrene i :)
1
Brugeravatar
Mi55y

Indlægaf Mi55y » 15. sep 2016, 09:28

Daphne skrev:Føtex-reklamen har en Halloween-sektion på 8 sider med diverse udklædning, pynt og slik - gælder fra i morgen. Jeg har spottet nogle fine servietter, som jeg vist skal have fingrene i :)

Fedt, det må jeg tjekke ud!
0

Frisk på at prøve en sjov og anderledes holdsport i Århus? Tjek Kin-Ball ud - gratis 4 første træninger :)
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 940
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8518

Indlægaf 2SHY » 16. sep 2016, 15:03

Jeg kunne ikke nære mig da jeg var i Føtex og har købt lidt servietter. Jeg havde jo lyst til at hamstre af det hele fordi jeg ikke rigtig kommer til at have noget Halloween i år, men økonomien satte heldigvis en stopper for det. Men servietter skal jeg nok nå at få brugt :)
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 355
Likede indlæg: 3526

Indlægaf Ballademager » 24. sep 2016, 07:58

Vi skal holde Dia de los Muertos, som ikke helt er Haloween, men det trods alt lidt i samme tema (i Mexico samles man for at mindes de døde) sammen med mine to mexicanske venner.

Vi skal lave de traditionelle retter (hvis jeg ellers kan få fat i alle ingredienserne) og pynte op.

Menuen bliver enchiladas, tacos cochinitas al pibil, queadillas, traditionelt brød, flan og palomas (tequila med lime sodavand).
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
4
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 723
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6866

Indlægaf Daine » 24. sep 2016, 13:15

Er der nogen af jer, der har spottet halloween købe-kager nogen steder endnu? Jeg skal bruge nogen græskar-inspirerede til et Harry Potter arrangement om nogle uger, men jeg har ikke endnu set noget. Og vores Føtex ligger i ombygningsrod, så der er det ikke til at finde noget som helst :)
0
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 24. sep 2016, 13:31

Daine skrev:Er der nogen af jer, der har spottet halloween købe-kager nogen steder endnu? Jeg skal bruge nogen græskar-inspirerede til et Harry Potter arrangement om nogle uger, men jeg har ikke endnu set noget. Og vores Føtex ligger i ombygningsrod, så der er det ikke til at finde noget som helst :)

Plejer Kvickly ikke have den slags også? :gruble: Generelt synes jeg de større supermarkeder at have noget i den stil
0

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Brugeravatar
Daine
Kort karma: 723
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6866

Indlægaf Daine » 24. sep 2016, 14:29

2SHY skrev:
Daine skrev:Er der nogen af jer, der har spottet halloween købe-kager nogen steder endnu? Jeg skal bruge nogen græskar-inspirerede til et Harry Potter arrangement om nogle uger, men jeg har ikke endnu set noget. Og vores Føtex ligger i ombygningsrod, så der er det ikke til at finde noget som helst :)

Plejer Kvickly ikke have den slags også? :gruble: Generelt synes jeg de større supermarkeder at have noget i den stil

Jeg har et stykke vej ud til Kvickly/Bilka, så jeg håbede noge måske kunne fortælle mig om de er kommet i butikkerne :genert: Men det kan godt være det er for tidligt.
0
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 24. sep 2016, 14:38

Daine skrev:
2SHY skrev:

Jeg har et stykke vej ud til Kvickly/Bilka, så jeg håbede noge måske kunne fortælle mig om de er kommet i butikkerne :genert: Men det kan godt være det er for tidligt.

Ah nej okay :D Jeg har ikke set det i reklamerne endnu men de burde være på trapperne snart :)
1

MissSpring
Kort karma: 14
Likede indlæg: 64

Indlægaf MissSpring » 8. okt 2016, 21:56

Har I nogle tricks til græskar lygter? Har aldrig prøvet at lave dem før nemlig.
0
Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 9. okt 2016, 07:36

MissSpring skrev:Har I nogle tricks til græskar lygter? Har aldrig prøvet at lave dem før nemlig.

Jeg gør ca. sådan her :)

http://boligmagasinet.dk/diy/sadan-lave ... eskarlygte

Men jeg plejer gerne at stryge kartoffelmel over hullerne og tegne motivet op før jeg skærer :)
1

Brugeravatar
Mi55y

Indlægaf Mi55y » 10. okt 2016, 08:58

Jeg lavede i går et testbag af disse: http://thebigmeowski.blogspot.dk/2014/1 ... elser.html

Min kæreste og hans to kammerater stod for testsmagningen, og de var lynhurtigt spist, så mon ikke de kan gå an at servere til festen også. Den ene af drengene, som kun havde meldt sig måske på eventet, var i hvert fald inde bagefter og melde sig fuldt til :lol:

Kransekagespøgelser.jpg
5

Tilbage til "Fest og bryllup"