Hjemmelavet brunch - idéer

Vi elsker alle kage, men man kan også spise andet. Hvis du kigger herind, kan du måske få inspiration til aftensmaden eller lære glæden ved cognac.
Karkluden
Kort karma: 247
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2393

Re: Hjemmelavet brunch - idéer

Indlægaf Karkluden » 7. sep 2016, 13:30

Jeg synes så til gengæld, det er megairriterende, når folk deler det op, og serverer få ting ad gangen. Jeg er meget selektiv til brunch - ikke fordi jeg ikke kan lide tingene, men fordi jeg gerne vil prioritere mine kalorier. Når folk deler det op, oplever jeg ofte enten at jeg a) sidder og venter i 30-60 minutter, mens de andre spiser, fordi der ikke er noget, jeg vil prioritere mine kalorier til, og så virker jeg uhøflig, og folk spørger enormt meget ind eller b) jeg ender med at spise noget jeg er ligeglad med, og har så overspist. For at være høflig.

Jeg er meget til det hele på én gang, så dem der vil spise frugt og yoghurt kan det, og dem der vil starte i æg og bacon, kan gøre det.
4
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1011
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9135

Re: Hjemmelavet brunch - idéer

Indlægaf Fru Sunshine » 8. sep 2016, 04:27

Jeg foretrækker så absolut også pærevællingen.
En del af hyggen går fuldstændig fløjten, når det serveres som man ville gøre med en tre-retters menu, og man får alt for nemt overspist, fordi det så forventes, at man smager på det hele.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.

Tilbage til "Mad og drikke"