Vis dit kæledyr

Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 558
Likede indlæg: 5952

Re: Vis dit kæledyr

Indlægaf Ballademager » 5. nov 2016, 07:05

Muuh skrev:Karla og Gumba :love:

Det er Karla med blå ring (til venstre) og Gumba med lyserød ring (til højre)

De er søde, som de sidder der :love:

Har fobi for fugle, så er meget imponeret over, at du bare sådan kan have fugle flyvende rundt derhjemme. Jeg ville dø af skræk :genert:
0
Forstadskedelig :love:

I won't let it die
I can feel you when you're not around
When the night gets cold
We won't be alone
Brugeravatar
Muuh
Kort karma: 119
Likede indlæg: 1750

Indlægaf Muuh » 5. nov 2016, 09:36

Ballademager skrev:
Muuh skrev:Karla og Gumba :love:

Det er Karla med blå ring (til venstre) og Gumba med lyserød ring (til højre)

De er søde, som de sidder der :love:

Har fobi for fugle, så er meget imponeret over, at du bare sådan kan have fugle flyvende rundt derhjemme. Jeg ville dø af skræk :genert:

Du er ikke den eneste, flere gæster som er kommet uanmeldt forbi, har fået et kæmpe chok, når Karla er kommet flyvende hen over hovedet på dem.

Ved jeg vi skal have gæster, er de som regel i bur.
0
Ved ikke at give op nåede selv sneglen Noahs ark
Brugeravatar
dykkersild
Kort karma: 154
Likede indlæg: 1927

Indlægaf dykkersild » 10. nov 2016, 10:12

JoyNips skrev:
Velvet-Goldmine skrev:Jeg blev opfordret til at vise mit kæledyr, så den kunne få en masse 'nuurrhh' og 'åårrhh' med på vejen, så det vil jeg fluks gøre - jeg siger det så rigeligt i hverdagen :genert:

Lille dims er trakehner og på første billede kun 2-3 dage gammel og hun smeltede jo mit hjerte allerede da jeg så hende første gang på marken dagen efter mor havde poppet hende ud :lun:

13411640_10209699746960590_885767725830884126_o.jpg

Her er til følbedømmelse hvor hun er 3½ mdr. og allerede har fået noget mere fylde og 'høj røv'.

thumbnail_DSC01128.jpg

thumbnail_DSC01114.jpg

Lige pt. er hun virkelig lodden og totalt skæv at se på som sådan nogle føl hurtigt bliver, så man skal nok rigtigt holde af hende for at se hvor smuk hun er :lol:
- det kommer igen, og hun bliver en aldeles fantastisk ridehest en dag er jeg sikker på. Hun har et fantastisk temperement (men det har både hoppe- og hingstelinjen nu også generelt) :whip:

Nuhr! Hvad er hun efter? Min er også en traki, Hohenstein på Schwadroneur på en Isola Longa moderstamme.

Helt OT

Du kunne lige så godt tale mandarin med fed accent - for en der intet kender til heste lyder det her altså ret sjovt: Hohenstein på Schwadroneur på en Isola Longa moderstamme :lol:
3
Brugeravatar
Velvet-Goldmine
Kort karma: 112
Likede indlæg: 1970

Indlægaf Velvet-Goldmine » 14. nov 2016, 18:15

dykkersild skrev:
Helt OT

Du kunne lige så godt tale mandarin med fed accent - for en der intet kender til heste lyder det her altså ret sjovt: Hohenstein på Schwadroneur på en Isola Longa moderstamme :lol:

Sådan er det med hestemennesker - de forstås vist kun af andre hestemennesker :lol:
Oversat betyder JoyNips' indlæg:
Hendes hest er også trakehner, Hohenstein er far, Schwadroneur er morfar og moderen kommer af en stamme af hopper der kaldes Isola Longa. Det er en stamme der går helt tilbage til det oprindelige stutteri i Trakhen (deraf navnet på racen).
Det er jo simpelt... :D
4
Brugeravatar
DenSyngendeLussing
Kort karma: 173
Likede indlæg: 3183

Indlægaf DenSyngendeLussing » 17. nov 2016, 18:31

Mit søvnige lille sovedyr!
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
15
J1977N
Kort karma: 10
Likede indlæg: 83

Indlægaf J1977N » 18. nov 2016, 23:05

Fra i sommers..
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
7
Brugeravatar
Muuh

Indlægaf Muuh » 30. nov 2016, 13:44

Hvem gider også læse reklamer, det er da meget sjovere at støvsuge :sarkasme:
8
Brugeravatar
McFurPants
Kort karma: 16
Likede indlæg: 321

Indlægaf McFurPants » 30. nov 2016, 15:32

Muuh skrev:Hvem gider også læse reklamer, det er da meget sjovere at støvsuge :sarkasme:

Du behøver da ikke købe sådan en makuleringsmaskine, når du har Karla :lol:
0
Brugeravatar
Muuh

Indlægaf Muuh » 1. dec 2016, 06:22

McFurPants skrev:
Muuh skrev:Hvem gider også læse reklamer, det er da meget sjovere at støvsuge :sarkasme:

Så skal jeg bare ha lært hende at rydde op efter sig, hele køkkenet flød med papir stumper, hun lettede lige pludselig og så fløj det hele ellers bare rundt omkring
1
Brugeravatar
McFurPants
Kort karma: 16
Likede indlæg: 321

Indlægaf McFurPants » 1. dec 2016, 17:57

Muuh skrev:
McFurPants skrev:

Så skal jeg bare ha lært hende at rydde op efter sig, hele køkkenet flød med papir stumper, hun lettede lige pludselig og så fløj det hele ellers bare rundt omkring

Det er jo for at blande stumperne, så skumle personer ikke kan samle "puslespillet" og se alle dine personlige oplysninger! :klap:
2
Brugeravatar
Venus222
Kort karma: 42
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 548

Indlægaf Venus222 » 8. dec 2016, 11:03

Baby Hera og begge basser. :love:
17
Andels eller ejerlejlighed søges i KBH og omegn: 2 værelser med tilladelse til at holde hund. Max.pris 1.500.000kr eller der omkring.
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 375
Likede indlæg: 6872

Indlægaf Flora » 8. dec 2016, 11:14

Muuh skrev:
McFurPants skrev:

Hun vil da bare hjælpe - med at lave konfetti til nytår :D
2
Debattens sødeste :engel:
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 249
Likede indlæg: 3824

Indlægaf Juki » 8. dec 2016, 11:22

Venus222 skrev:Baby Hera og begge basser. :love:

:love:
1
I like big beards and I cannot lie
Billede
Brugeravatar
Pandesteg
Kort karma: 425
Likede indlæg: 3959

Indlægaf Pandesteg » 8. dec 2016, 11:41

Mine tre små sovetryner. :lun:
11
I don't follow rules. I follow dogs. On Instagram.
Brugeravatar
Velvet-Goldmine
Kort karma: 112
Likede indlæg: 1970

Indlægaf Velvet-Goldmine » 19. dec 2016, 18:19

Det er ikke engang et nyt billede, det er 1 mdr. gammelt (og når man kun er 6 ½ mdr. gammel pt. er 1 mdr. altså vildt længe siden), men jeg bliver lidt nødt til at vise Dimsen og fortælle hvor dygtig hun er :lun:

Da billedet blev taget og hun var nyindkøbt, var hun helt rå. Havde kun haft grime på een gang i sit liv (til følbedømmelse), var aldrig blevet trukket med, havde aldrig prøvet at blive bundet og kunne ikke løfte ben mv. Man tog hende ind fra folden/løsdriften ved at håbe på at hun løb med mor, hvis man tog hende (og grimen hun har på her, blev lagt på oppe i stalden med møje og besvær og tålmodig træning).

Nu er jeg sådan en hun kender og kommer fluks hen til på folden. Hun står helt stille mens hun får grime på og hun kan blive trukket ind (med mor endnu), gennem leddet hvor hun skal vende rundt, så jeg kan sætte leddet på igen, og kan stå bundet op på striglepladsen og kan løfte alle 4 hove og stå pænt mens de renses og ordnes. Hun ELSKER at blive striglet, især med en aflagt blød hårbørste og hun har fået smag for følfoder (som jeg serverer, hvilket bidrager til prædikatet "favoritperson" :-D ). Hun nusser helt blidt med mulen i mit ansigt, på mine hænder og bider lidt i min lynlås på jakken, mens jeg bare synes hun er vidunderlig, haha.

Hun er det føl fra i år, der var mest reserveret og 'ligeglad' med mennesker, hvor de to andre kommer direkte hen i ansigtet på en når man går på folden - men nu skal jeg lige kalde lavt på hende mens jeg går hen mod folden, så løfter hun hovedet, spidser ører og trasker durk hen til mig... og de 2 søstre fra i år skal BARE skride hvis de kommer i vejen :lol:

Hun ligner en isbjørn med tyk vamset pels og hun er skæv som tårnet i Pisa, men hun er godt nok en sweetie :lun:

Jeg glæder mig til at se hende til sommer!

WP_20161105_001.jpg
22

Tilbage til "Kæledyr"