Trykket i lysken...

Hvis din krop gør ting den ikke burde, er dette stedet du kan snakke om det.
Frk._Strawberry
Kort karma: 49
Likede indlæg: 384

Re: Trykket i lysken...

Indlægaf Frk._Strawberry » 9. sep 2016, 07:07

Det står dig jo frit for at modtage undersøgelse og behandling på et sygehus.. Jeg må indrømme, at jeg forstår ikke din skepsis over den enddog meget grundige undersøgelse på sygehuset.. Og hvis du undrede dig iver hvorfor de trykkede dig i lysken, hvorfor spurgte du dem så ikke?
4
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 251
Likede indlæg: 3524

Indlægaf Lemonella » 9. sep 2016, 11:04

Altså, sådan er der jo så meget.
Nogen patienter klager over, at lægerne har for travlt og tit overser noget og ofte er så hurtigt ude af døren, at man ikke får spurgt ind til tingene.
Andre undrer sig over lægers grundighed... :gruble:
1
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Falstria
Kort karma: 77
Likede indlæg: 419

Indlægaf Falstria » 9. sep 2016, 17:23

Frk._Strawberry skrev:Det står dig jo frit for at modtage undersøgelse og behandling på et sygehus.. Jeg må indrømme, at jeg forstår ikke din skepsis over den enddog meget grundige undersøgelse på sygehuset.. Og hvis du undrede dig iver hvorfor de trykkede dig i lysken, hvorfor spurgte du dem så ikke?

Det var absolut ikke det indtryk sygeplejersken gav! Jeg fik en stregkode om håndledet og besked om at jeg altså var blevet indlagt. Jeg skulle ikke nyde noget af at sige hende imod :genert: eller stille spørgsmål til noget som helst lige der. Jeg mumlede dog at de godt kunne gi min seng til en anden der havde mere brug for den.

Jeg troede bare de skulle tage en blodprøve og så kunne jeg køre hjem igen.

Det er flot de er så grundige, jeg elsker grundighed om nogen, jeg har fået fuld valuta for pengene for de næste mange år.
0
Oddinary
Kort karma: 19
Likede indlæg: 254

Indlægaf Oddinary » 11. sep 2016, 09:53

Falstria skrev:
Frk._Strawberry skrev:Det står dig jo frit for at modtage undersøgelse og behandling på et sygehus.. Jeg må indrømme, at jeg forstår ikke din skepsis over den enddog meget grundige undersøgelse på sygehuset.. Og hvis du undrede dig iver hvorfor de trykkede dig i lysken, hvorfor spurgte du dem så ikke?

Det var absolut ikke det indtryk sygeplejersken gav! Jeg fik en stregkode om håndledet og besked om at jeg altså var blevet indlagt. Jeg skulle ikke nyde noget af at sige hende imod :genert: eller stille spørgsmål til noget som helst lige der. Jeg mumlede dog at de godt kunne gi min seng til en anden der havde mere brug for den.

Jeg troede bare de skulle tage en blodprøve og så kunne jeg køre hjem igen.

Det er flot de er så grundige, jeg elsker grundighed om nogen, jeg har fået fuld valuta for pengene for de næste mange år.

Man kan ikke diagnosticere alt ud fra en blodprøve, og tit bruges de kun til at bekræfte eller afkræfte en formodning. Et ordentligt lægetjek beror også på andre undersøgelser, der udvælges alt efter hvilke symptomer, du ellers udviser. I dit tilfælde var det relevant at undersøge lymfeknuderne. Heraf sidder nogle af de største i lysken. Det kan man ikke rigtigt ændre på.
0

Tilbage til "Helbred"