Nike træningssko til tykke fødder?

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Lismaens
Kort karma: 87
Likede indlæg: 469

Nike træningssko til tykke fødder?

Indlægaf Lismaens » 8. sep 2016, 08:44

Hjælp!

Jeg er simpelthen ved at blive bims over ikke at kunne finde nogle sko til min datter. Hun har monsterbrede fødder med en høj vrist. Det er et helvede med alle slags sko til hende, men lige nu og her mangler vi akut træningssko. Jeg har lovet hende at det må være Nike, men alle de modeller vi har prøvet er simpelthen så lave hen over vristen at der intet snørebånd er tilbage når/hvis først hun har fået foden ned i. :genert:

Er der nogle med konkrete anbefalinger? Det må til nøds også gerne være andre mærker. Og så skal det ikke være en alt for "hård" model.
0
Brugeravatar
Spjaerten
Kort karma: 493
Likede indlæg: 1602

Re: Nike træningssko til tykke fødder?

Indlægaf Spjaerten » 8. sep 2016, 09:11

Googlede mig frem til disse modeller

http://m.nike.com/us/en_us/pw/womens-wi ... oi3?ipp=24
1
Tryk på * :slem:
Lismaens

Indlægaf Lismaens » 8. sep 2016, 10:37

Spjaerten skrev:Googlede mig frem til disse modeller

http://m.nike.com/us/en_us/pw/womens-wi ... oi3?ipp=24

Tak. Vi har været i både Intersport og Sportsmaster flere gange i denne og sidste uge. Hun har nok prøvet 10 forskellige par og i begge butikker sagde de, at de ikke fås bredere/højere.

Jeg må prøve at se om jeg kan finde nogle af de modeller du viser på en dansk webshop. Men så bliver det bare noget med at købe og sende retur gange hundrede, før vi finder et par! :/
0
Brugeravatar
Nicolait
Kort karma: 18
Likede indlæg: 322

Indlægaf Nicolait » 8. sep 2016, 10:39

Nike er som udgangspunkt temmelig smalle i designet, hvorimod Adidas eksempelvis er noget bredere.
Umiddelbart tror jeg der er større chance der. Adidas stabil kunne være et bud.
1
Muscari
Kort karma: 0
Likede indlæg: 1

Indlægaf Muscari » 11. sep 2016, 18:27

Har I prøvet herre/drenge modellerne? Jeg har selv nogle nike free i herremodel, da de ikke havde min størrelse hjemme i damemodellen. Ekspedienten sagde den gang, at de bare var lidt breddere i det, så måske der er plads til en tykkere fod også?
1
Brugeravatar
Myresluger
Kort karma: 13
Likede indlæg: 331

Indlægaf Myresluger » 11. sep 2016, 18:38

Jeg har også svært ved at passe Nike. Sketchers derimod passer mig rigtig godt - måske kunne det være en løsning?
1
Lismaens

Indlægaf Lismaens » 11. sep 2016, 19:06

Muscari skrev:Har I prøvet herre/drenge modellerne? Jeg har selv nogle nike free i herremodel, da de ikke havde min størrelse hjemme i damemodellen. Ekspedienten sagde den gang, at de bare var lidt breddere i det, så måske der er plads til en tykkere fod også?

Hun prøvede faktisk et par ret fine lysegrå/lyserøde som sad perfekt i bredden, desværre for store. Jeg spurgte om de ikke kunne fås i mindre og der var ekspedienten så sød at fortælle at det var en herremodel. De fås åbenbart også ret lyserøde. :D Nå, men ungen hørte det selvfølgelig og vil nu ikke have dem fordi det er herresko. Typisk. Jeg tror dog heller ikke, at lige den model kunne fås i hendes str., men det er da værd at prøve Free modellen, som umiddelbart også er den der er bedst til hende, pga. bøjeligheden.
0
Lismaens

Indlægaf Lismaens » 11. sep 2016, 19:09

Myresluger skrev:Jeg har også svært ved at passe Nike. Sketchers derimod passer mig rigtig godt - måske kunne det være en løsning?

Jeg har også sagt til hende at vi må prøve andre mærker. Den er hun med på, nu vil hun bare gerne have et par sko der passer! Udvalget her er dog lidt ringe så håber på at vi kan komme til en anden by snart.
0
Brugeravatar
DD_81
Kort karma: 328
Geografisk sted: Stæævns
Likede indlæg: 3263

Indlægaf DD_81 » 11. sep 2016, 20:19

kommer i evt. i nærheden af en by med nike-outlet (f.x. Ringsted outlet center, og CDO i city 2 - taastrup)
De har et lidt anderledes udvalg end der typisk er i sportsbutikkerne, damemodeller op i større størrelser osv.
0
- tid til nyt debatnavn, - tidligere Dirtydancing, voksede fra det for læææænge siden ;)
Buller
Kort karma: 29
Likede indlæg: 643

Indlægaf Buller » 12. sep 2016, 05:17

Nike og Addidas er til smalle fødder, Reebok plejer at lave brede sko.
0

Tilbage til "Mode"