Hvordan ville du reagere?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Death By Chocolate
Kort karma: 0
Likede indlæg: 4

Re: Hvordan ville du reagere?

Indlægaf Death By Chocolate » 13. sep 2016, 17:30

Pityt skrev:
Death By Chocolate skrev:Jeg Tager aldrig imod en drink fra en mand jeg ikke er interesseret i. Jeg ved jo godt hvad det betyder. En drink er jo ikke bare en drink.

Jo...det er det faktisk indimellem.

Det kan godt være.
0
godtnavn
Kort karma: 211
Likede indlæg: 1211

Indlægaf godtnavn » 13. sep 2016, 17:45

Advocatus-Diaboli skrev:
paint skrev:
En rolle, som en anden og fuldkommen fremmed person, har defineret, uden at man har accepteret at det er som led i en rolle, som en anden har tildelt een?

Bull shit. Alle og enhver der er gamle nok til at gå i byen og modtage gratis drinks, er også gamle nok til at forstå det spil og de usagte forventninger, der følger med. Det er så banalt og udbredt, at det gælder i mange kulturer verden over.

Det at du tager imod drinken, er accepten, så hvis du ikke vil acceptere rollen, så lad dog være med at tage imod den gratis drink, og betal for den selv. At tage imod en gratis drink uden at ville yde sin del, er som at lave trick or treating til halloween uden at ville klæde sig ud. For de hjem man ringer på døren hos, skal jo ikke tro noget som helst.

Jeg tror "desværre" ikke din sandhed er den endegyldige. Jeg kender i hvert fald ingen der har samme tanker som dig på dette område, i hvert fald hverken mig eller mine tætte venner, og langt størstedelen af dem er mænd. Så hvis du mener de har sagt ja til at knalde fordi de siger ja til en drink vil jeg forslå dig i stedet for bare at give en drink at spørge dem "vil du knalde hvis jeg giver en drink?" før du køber drinks til fremmede. Jeg kan love dig at langt de fleste vil sige "nej tak", nogle pænere end andre.
0
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 387
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 3797

Indlægaf Delfin » 13. sep 2016, 17:56

Advocatus-Diaboli skrev:
Bull shit. Alle og enhver der er gamle nok til at gå i byen og modtage gratis drinks, er også gamle nok til at forstå det spil og de usagte forventninger, der følger med. Det er så banalt og udbredt, at det gælder i mange kulturer verden over.

Det at du tager imod drinken, er accepten, så hvis du ikke vil acceptere rollen, så lad dog være med at tage imod den gratis drink, og betal for den selv. At tage imod en gratis drink uden at ville yde sin del, er som at lave trick or treating til halloween uden at ville klæde sig ud. For de hjem man ringer på døren hos, skal jo ikke tro noget som helst.

Øh nej, når man giver eller modtager en drink, betyder det udelukkende, at man er interesseret i at snakke og føle hinanden lidt på tænderne. Det har aldrig været et løfte om sex
3
14 11 14 :banan:

Tilbage til "Generelt"