Hvilke løbesko? Nike-modeller

Hvor mange agurker går der på en asparges? Og hvor langt skal man løbe for at brænde den af? Snak løs om træning og kost.
Brugeravatar
lulu-p
Kort karma: 54
Likede indlæg: 842

Hvilke løbesko? Nike-modeller

Indlægaf lulu-p » 14. sep 2016, 12:57

Mine højtelskede Nike Lunareclipse synger på aller sidste sang. Det er par nummer 2 af den model jeg slider op, og jeg har aldrig haft bedre løbesko.

Men nu er modellen udgået :whine: . Der er enkelte rester til salg rundt omkring, men str 39 er ikke opdrivelig. Ved i hvilken model der afløser Lunareclipse? Eller kommer tæt på. Jeg er meget glad for Nikes løbesko, så jeg skifter helst ikke mærke.
0
... Look to the light, Leland, find the light. Into the light, Leland, into the
light. Into the light, Leland... into the light... Don't be afraid. ...
Brugeravatar
lulu-p

Re: Hvilke løbesko? Nike-modeller

Indlægaf lulu-p » 20. sep 2016, 19:21

Log_Lady skrev:Jeg googlede lige lidt, og noget kunne tyde på, at Nike Air Zoom Odyssey kunne være et godt alternativ. http://www.loebeshop.dk/nike-dame-air-z ... sey-2.html

Tak for svar. Jeg har købt et par Nike Lunarglide, men har ikke prøvet dem endnu :)
0
Brugeravatar
lulu-p

Re: Hvilke løbesko? Nike-modeller

Indlægaf lulu-p » 24. sep 2016, 11:47

Log_Lady skrev:
lulu-p skrev:
Log_Lady skrev:Jeg googlede lige lidt, og noget kunne tyde på, at Nike Air Zoom Odyssey kunne være et godt alternativ. http://www.loebeshop.dk/nike-dame-air-z ... sey-2.html

Tak for svar. Jeg har købt et par Nike Lunarglide, men har ikke prøvet dem endnu :)

Du må meget gerne give besked om, hvad du synes om dem, når du har prøvet dem. Jeg vakler selv mellem Zoom Odyssey og Lunarglide, så input er meget velkomne. :)

Så har jeg løbet et par ture i mine nye Lunarglide. De er noget lettere end Lunareclipse og stødafdæmpningen føles anderledes, men lige så god. De første par kilometer tænkte jeg, at det er et fejlkøb...men det tænker jeg vist ved alle nye løbesko. Men efter et par kilometer gik det rigtig fint, og jeg er sikker på at jeg bliver glad for dem når de er løbet lidt til. Umiddelbart er det en lidt stivere sko end Lunareclipse...eller også føles det sådan fordi de gamle er løbet fuldstændig i smadder.

Jeg vil gå i en løbebutik og prøve både Lunarglide og Zoom Odyssey, men jeg vil gerne anbefale Lunarglide.
0

Tilbage til "Fit og/eller lækker"