Den store bagedyst

Vi elsker alle kage, men man kan også spise andet. Hvis du kigger herind, kan du måske få inspiration til aftensmaden eller lære glæden ved cognac.
Brugeravatar
Falstria
Kort karma: 84
Likede indlæg: 443

Re: Den store bagedyst

Indlægaf Falstria » 5. okt 2016, 19:35

LadyFox skrev:
Falstria skrev:
LadyFox skrev:
Falstria skrev:
LadyFox skrev:
Muspel skrev:
Falstria skrev:
Muspel skrev:Ok. Jeg bliver simpelthen gal over den forklaring.hvorgor må det ikke være en homomands grovbrød og polterabend. - men skal være røvsprække, whiskey og bacon. Det er da det mest latterlige jeg nogensinde har hørt. De er jo mere chuanistiske end berlinske Tidende. Suk!

Whiskey og bacon scorede sgu mig, allerede inden det var bagt.

Og det er da også helt fint. Men man skal fandme ikke sige at man misforstår et tema, fordi man lægger noget andet end det i det.

Næ. Og en polteraben kan vel være rigtig mange ting. Og det er bare ikke alle der er til det der stripper i lagkage-noget, heller ikke blandt mænd. Hvis Gunnar er en mand, og han kunne se sin kage blive serveret på hans egen polteraben så er opgaven så passer kagen vel perfekt ind.

Jeg har aldrig oplevet at der blev serveret kage til en mands polterabend :forvirret:

Så skulle de da bare alle sammen diskvalificeres :cuss:

Men hey, stakkels mænd. Ingen fest uden kage :dance:

De kunne have startet en ny trend jo :) jeg er stadig på whiskey-bacon holdet.

Jeg kan nu også godt lide både bacon og whiskey - men det udelukker sgu da ikke kage :gammel:

Intet udelukker kage eller whiskey eller bacon :blomst:
1
Brugeravatar
FruDulle
Kort karma: 618
Likede indlæg: 3486

Indlægaf FruDulle » 5. okt 2016, 19:35

Umiddelbart er der så meget virak på vej på fb mod DR, så mon ikke st de fatter pointen.
Jeg venter i spænding på den første #jesuisgunnar ;)
1
Whatever
Brugeravatar
FruDulle
Kort karma: 618
Likede indlæg: 3486

Indlægaf FruDulle » 5. okt 2016, 19:36

Og så synes jeg simpelhen at Jan Friis er dødens pølse.
2
Whatever
fisken80
Kort karma: 77
Likede indlæg: 1552

Indlægaf fisken80 » 5. okt 2016, 19:40

Jeg er træt af mousse og chokolade. Hvorfor skal de aldrig bage tærter eller sådan noget? Og i næste uge skal de nærmest ikke bage
7
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 579
Likede indlæg: 5112

Indlægaf ManicNinja » 5. okt 2016, 19:49

FruDulle skrev:Umiddelbart er der så meget virak på vej på fb mod DR, så mon ikke st de fatter pointen.
Jeg venter i spænding på den første #jesuisgunnar ;)

Link?
0
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Falstria

Indlægaf Falstria » 5. okt 2016, 19:57

FruDulle skrev:Og så synes jeg simpelhen at Jan Friis er dødens pølse.

Tøhø.
0
Brugeravatar
ManicNinja

Indlægaf ManicNinja » 5. okt 2016, 20:01

Alligevel tankevækkende at Bagedysten iført den her fladpandede (og overflødige) kønsstereotypi leveres af samme kanal, der i øjeblikket sender dokumentarserien "Når to køn ikke er nok" ... :stoned: Eller blot udtryk for at spænde bredt? Hm ...

Måske man kunne sige, der mangler lidt ratio mellem det rene luft og fyld her ...
3
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Sophies-mor
Kort karma: 201
Likede indlæg: 1350

Indlægaf Sophies-mor » 5. okt 2016, 20:01

DR er i fuld sving med at undskylde, svare på sure kommentarer osv. i Facebook gruppen DR1
1
Billede SÅ kom bananen!

:sur: Hævnrødbede :-D
Brugeravatar
ManicNinja

Indlægaf ManicNinja » 5. okt 2016, 20:02

Sophies-mor skrev:DR er i fuld sving med at undskylde, svare på sure kommentarer osv. i Facebook gruppen DR1

Kan saftsuseme ikke finde det. Link, tak?

EDIT: Fundet :)
Senest rettet af ManicNinja 5. okt 2016, 20:03, rettet i alt 1 gang.
0
Muspel
Kort karma: 92
Likede indlæg: 1204

Indlægaf Muspel » 5. okt 2016, 20:03

ManicNinja skrev:
Sophies-mor skrev:DR er i fuld sving med at undskylde, svare på sure kommentarer osv. i Facebook gruppen DR1

Her: https://www.facebook.com/dr1/
1
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 772
Likede indlæg: 10294

Indlægaf DetSorteCirkus » 5. okt 2016, 20:04

ManicNinja skrev:

https://www.facebook.com/dr1/?fref=ts

Næstøverste opslag.
Senest rettet af DetSorteCirkus 5. okt 2016, 20:05, rettet i alt 1 gang.
0
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
Falstria

Indlægaf Falstria » 5. okt 2016, 20:05

ManicNinja skrev:Alligevel tankevækkende at Bagedysten iført den her fladpandede (og overflødige) kønsstereotypi leveres af samme kanal, der i øjeblikket sender dokumentarserien "Når to køn ikke er nok" ... :stoned: Eller blot udtryk for at spænde bredt? Hm ...

Måske man kunne sige, der mangler lidt ratio mellem det rene luft og fyld her ...

Den er ikke overflødig, den var bare ikke særligt godt gennemført.
0
Brugeravatar
ManicNinja

Indlægaf ManicNinja » 5. okt 2016, 20:09

Falstria skrev:
ManicNinja skrev:Alligevel tankevækkende at Bagedysten iført den her fladpandede (og overflødige) kønsstereotypi leveres af samme kanal, der i øjeblikket sender dokumentarserien "Når to køn ikke er nok" ... :stoned: Eller blot udtryk for at spænde bredt? Hm ...

Jeg kan godt synes, at (køns)stereotyper er ret sjove. Ligesom så mange andre bombastiske udsagn. Men at hive et eller andet "mandehørm" ned over det, fordi man gerne vil ha' nogen til at bage et grovbrød ... Knep mig i ansigtet og kald mig Bente: Det er altså noget pjat. (Og ja, sådan et dumt udtryk passer ræddi, ræddi godt lige netop her ...)
3
Brugeravatar
ManicNinja

Indlægaf ManicNinja » 5. okt 2016, 20:10

DetSorteCirkus skrev:
ManicNinja skrev:

https://www.facebook.com/dr1/?fref=ts

Næstøverste opslag.

Det var selve siden, jeg ikke kunne hitte - fattede ikke lige, at det var en særlig Bagedyst-side. Men tak. :)
0
Brugeravatar
Falstria

Indlægaf Falstria » 5. okt 2016, 20:11

ManicNinja skrev:
Falstria skrev:

Jeg kan godt synes, at (køns)stereotyper er ret sjove. Ligesom så mange andre bombastiske udsagn. Men at hive et eller andet "mandehørm" ned over det, fordi man gerne vil ha' nogen til at bage et grovbrød ... Knep mig i ansigtet og kald mig Bente: Det er altså noget pjat. (Og ja, sådan et dumt udtryk passer ræddi, ræddi godt lige netop her ...)

Det er det jeg mener med at det var dårligt gennemført... Bente :D

Det havde ikke skadet at benytte et par økser og lidt åben ild i et enkelt afsnit.
Senest rettet af Falstria 5. okt 2016, 20:16, rettet i alt 1 gang.
0

Tilbage til "Mad og drikke"