Den store bryllupssniksnak-tråd

Er du faret vild i planlægningen af din fest, eller er du bare vild med påske? Så skal du kigge herinde.
Brugeravatar
Filipai
Kort karma: 230
Likede indlæg: 1391

Re: Den store bryllupssniksnak-tråd

Indlægaf Filipai » 17. aug 2016, 07:07

Luffegås skrev:
Ja men ringe har jeg ikke rigtig nogen ønsker omkring, derfor har jeg sat det til 1300 for 2. Jeg har ikke noget i mod de ikke matcher.. Kæresten sagde i går, at han jo stadig skulle fri, hvortil jeg sagde jeg vil være tilfreds med en forlovelseshalskæde, eller HVIS han køber ringe til at blive forlovet, så kan vi jo altid få dem pudset til brylluppet, gjort lidt anderledes, eller bare ingraveret til selve brylluppet. Vi behøver ikke indgravering tænker jeg, det kan man altid få senere :)

Ja okay, så passer det meget godt, for vores er sat til 12000.

Der er mange af de par som jeg har solgt ringe til, der er kommet ind og fået graveret ringene til når de skulle giftes, vi pudsede i hvert fald op gratis, og så var det bare 100 kr for indgravering. Det synes jeg er en rigtig fin måde at gøre det på.
0
Brugeravatar
girl_beat
Kort karma: 112
Likede indlæg: 1103

Indlægaf girl_beat » 17. aug 2016, 07:15

Filipai skrev:Ja okay, så passer det meget godt, for vores er sat til 12000.

Der er mange af de par som jeg har solgt ringe til, der er kommet ind og fået graveret ringene til når de skulle giftes, vi pudsede i hvert fald op gratis, og så var det bare 100 kr for indgravering. Det synes jeg er en rigtig fin måde at gøre det på.

Hov - arbejder du i en smykkeforretning? Koster det kun 100 kr. for indgravering af et sæt ringe? Vi har sådan set glemt at få indgraveret vores, selvom vi er blevet gift :genert:
0
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
Filipai

Indlægaf Filipai » 17. aug 2016, 07:18

girl_beat skrev:
Filipai skrev:Ja okay, så passer det meget godt, for vores er sat til 12000.

Hov - arbejder du i en smykkeforretning? Koster det kun 100 kr. for indgravering af et sæt ringe? Vi har sådan set glemt at få indgraveret vores, selvom vi er blevet gift :genert:

Ja det gør jeg :), men ikke længere i den som indgraverer. De fleste nøglebarer indgraverer også, hvis det ellers er en standard ring plejer prisen ikke være særlig høj. Det er håndindgravering som er pricy. Det koster 8-15 kr pr. tegn.
0
godtnavn
Kort karma: 211
Likede indlæg: 1227

Indlægaf godtnavn » 17. aug 2016, 09:10

Altså jeg har for sjovt lavet et budget og vi kommer ikke under 60-70.000 kr :genert: Og der synes jeg ikke poster hver for sig er voldsomme. Så meget vil jeg helst ikke bruge så håber det kan gøres billigere når vi en gang når der til :)
0
Brugeravatar
Annione
Kort karma: 239
Likede indlæg: 2516
Kontakt:

Indlægaf Annione » 17. aug 2016, 10:54

MissDitte skrev:
Annione skrev:Pt. lover alle meteorologer regn på lørdag. Hvor vi har udendørs vielse :sur:

Vil gerne se statistik over hvor ofte de lover pisseregn, og det så rent faktisk bliver solskin med lammeskyer...

NEJ. Jeg lytter hverken til dig eller meteorologer! Faktisk har jeg med vilje undgået at tjekke vejret, fordi så tror jeg åbenbart det bliver bedre.

Men - jeg vil gerne tage lidt ekstra regn, hvis I så til gengæld bliver viet i tørvejr!

Hvad tid skal I vies? Vi skal vies 16:30, men skal have taget billeder før. Så kan jeg evt. tage din regn inden kl 15 og du kan få min regn efter - hvis det passer ind? :-D
0
At rejse er at leve :love2:
Brugeravatar
MissDitte
Kort karma: 75
Likede indlæg: 482

Indlægaf MissDitte » 17. aug 2016, 10:59

Annione skrev:
Hvad tid skal I vies? Vi skal vies 16:30, men skal have taget billeder før. Så kan jeg evt. tage din regn inden kl 15 og du kan få min regn efter - hvis det passer ind? :-D

Hmm.. Vi skal vies kl 15 og så billeder bagefter. Men hvis jeg lige kan få et kvarters solskin ved halv fem-tiden - så er det ok :D Vi skal vies indendøre, så der kan det godt øse ned :D
Men altså - vi to burde have koordineret det bedre, så det kunne passe med regnen :blomst:
1
Brugeravatar
Annione
Kontakt:

Indlægaf Annione » 17. aug 2016, 11:09

MissDitte skrev:
Hmm.. Vi skal vies kl 15 og så billeder bagefter. Men hvis jeg lige kan få et kvarters solskin ved halv fem-tiden - så er det ok :D Vi skal vies indendøre, så der kan det godt øse ned :D
Men altså - vi to burde have koordineret det bedre, så det kunne passe med regnen :blomst:

Haha - ja helt ærligt :-D

En side lover pisseregn før 12, en anden lover solskin. Jeg satser på at vi begge får det sidste :sol: :dåne:

Hvor skal I vies? Vi skal vies på Schæffergården i Gentofte.
0
Brugeravatar
Filipai

Indlægaf Filipai » 17. aug 2016, 11:12

Annione skrev:

En side lover pisseregn før 12, en anden lover solskin. Jeg satser på at vi begge får det sidste :sol: :dåne:

Ej det er simpelthen så fint et sted :dåne:
1
Brugeravatar
MissDitte

Indlægaf MissDitte » 17. aug 2016, 11:15

Annione skrev:

Vi skal bare vies i kirken som ligger lige hvor vi bor. Så jeg overvejer, at gå derhen. Men ikke i regn :D
Jeres lyder helt fantastisk. Jeg kan godt lide, at I har gjort lidt ekstra ud af lokationen :)
1
Brugeravatar
Annione
Kontakt:

Indlægaf Annione » 17. aug 2016, 11:22

MissDitte skrev:
Vi skal bare vies i kirken som ligger lige hvor vi bor. Så jeg overvejer, at gå derhen. Men ikke i regn :D
Jeres lyder helt fantastisk. Jeg kan godt lide, at I har gjort lidt ekstra ud af lokationen :)

Det lyder bare så fint, at I kan gå hen til kirken :lun:

Vi planlagde hele vores bryllup, mens vi var på en lang rejse. Schæffergården blev booket, mens vi solede på Maldiverne :-D Så vores krav var, at stedet skulle stå for ALT, da vi kun havde 3 måneder i Dk inden brylluppet. Det bliver fantastisk, men vi betaler også for det.
0
Brugeravatar
MissDitte

Indlægaf MissDitte » 17. aug 2016, 12:25

Jeg vil også sole på Maldiverne :D
Glæder mig til at høre om jeres dag. Og forstår godt, at I valgte at prioritere sådan :)
1
Shmartiesh
Kort karma: 19
Likede indlæg: 105

Indlægaf Shmartiesh » 17. aug 2016, 15:08

Ja ja.. Så sidder man her i sofaen og overvejer at gå ind til kæresten, som slapper af ved computeren, og sige man har fundet en dato om 2 år som er perfekt. Og fortælle at det fandt jeg ud af fordi andre gør det sammen :D

Jeg ved bare han vil kigge dumt på mig og sige det er dyrt...
0
Brugeravatar
Luffegås
Kort karma: 43
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 504

Indlægaf Luffegås » 17. aug 2016, 16:13

Shmartiesh skrev:Ja ja.. Så sidder man her i sofaen og overvejer at gå ind til kæresten, som slapper af ved computeren, og sige man har fundet en dato om 2 år som er perfekt. Og fortælle at det fandt jeg ud af fordi andre gør det sammen :D

Men i det mindste ved han så at du gerne vil noget på en dato ;) Det har jeg hørt fra andre par kan sætte tingene igang. Og ja, det er dyrt, men det vil det da altid være :D
0
Shmartiesh
Kort karma: 19
Likede indlæg: 105

Indlægaf Shmartiesh » 17. aug 2016, 19:09

Luffegås skrev:
Shmartiesh skrev:Ja ja.. Så sidder man her i sofaen og overvejer at gå ind til kæresten, som slapper af ved computeren, og sige man har fundet en dato om 2 år som er perfekt. Og fortælle at det fandt jeg ud af fordi andre gør det sammen :D

Men i det mindste ved han så at du gerne vil noget på en dato ;) Det har jeg hørt fra andre par kan sætte tingene igang. Og ja, det er dyrt, men det vil det da altid være :D

Jeg nævnte det for ham og først var han som han plejer når jeg nævner det, sådan lidt 'årh, det igen...'

Men så løb han en tur og bagefter begyndte han at spørge ind til hvor jeg har datoen fra og måtte så fortælle om indlægget herinde :D

Men efter flere mdrs. Erfaring med at han ikke gider presses til det prøver jeg ikke at få mine forhåbninger op. :genert:
0
godtnavn
Kort karma: 211
Likede indlæg: 1227

Indlægaf godtnavn » 17. aug 2016, 19:28

Hvilken dato er det I allesammen vil have om 2 år? Nu er jeg nysgerrig. Jeg vil også gerne giftes om to år på en bestemt dato, men den er vidst ikke speciel for andre end os.
0

Tilbage til "Fest og bryllup"