Den store bryllupssniksnak-tråd

Er du faret vild i planlægningen af din fest, eller er du bare vild med påske? Så skal du kigge herinde.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Kort karma: 1114
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 10260

Re: Den store bryllupssniksnak-tråd

Indlægaf Fru Sunshine » 14. sep 2016, 11:30

Luffegås skrev:OKay, helt ærligt, har i haft inkluderet jeres forlovede i ALT og taget alle hans meninger og f.eks. ændret noget?
Jeg har ikke selv stødt på et problem endnu med min, tværtimod, han har lige sagt at han synes ikke jeg skal gå på kompromis med en ring bare pga.jeg ville spare. Og vi havde en længere samtale om hvad han synes JEG skulle have af ring, og det gjorde mig bare så glad for at han også gjorde sig tanker. Og det er VORES bryllup, også derfor jeg inkludere ham når jeg ser en flot kjole jeg kan lide, og der kan jeg mærke vi skal finde ud af hvad vi begge kan lide. Han vil gerne jeg skal have en puffy kjole med bar ryg, jeg vil gerne have bar ryg, men evt. en kjole der ikke er så puffy.

Men hvor meget har I lyttet, og gået på kompromis?

Det eneste min mand ingen indflydelse havde på, var min påklædning, make-up og sådan noget.
Havde han haft noget at skulle have sagt, ville jeg være iført noget, jeg selv betragter som decideret grimt.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
avdotja
Kort karma: 115
Likede indlæg: 1902

Indlægaf avdotja » 18. sep 2016, 19:20

flicka skrev:De her lange kjoler er i den stil, jeg umiddelbart godt kan lide. Hvis kjolen skal være lang - men jeg aner ikke om den slags vil klæde mig.
...
Billede
...]

Nu ved jeg ikke om du allerede har fundet en, men jeg er vild med den her :lun: Faktisk så meget at jeg vil høre om du kan huske hvilke mærke det er (og om den evt fås i andre farver :genert: )
0
Karkluden
Kort karma: 255
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2494

Indlægaf Karkluden » 21. sep 2016, 08:53

Nå, men jeg sniger mig ligeså stille ind her :genert:
Jeg kan ikke udstå almindelige brudekjoler, jeg får åndenød ved tanken om en traditionel fest, jeg har ingen far til at føre mig op, og jeg havde faktisk ikke helt troet, jeg skulle giftes. Haha.
Men kæresten friede for et par uger siden, og det føles bare helt rigtigt. Men det bliver noget temmelig casual med noget havefest eller på et casual spisested, en ikke-klassisk-lillymodel, nogle glimmersko og vores sindssyge palet af familie og venner :lol:
Og det bliver sommeren 2018. Så der er god tid til det hele..
7
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
girl_beat
Kort karma: 154
Likede indlæg: 1616

Indlægaf girl_beat » 21. sep 2016, 09:36

^ Jamen, tillykke da! :blomst: :banan: :panik: :lun:
0
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Karkluden

Indlægaf Karkluden » 21. sep 2016, 09:37

girl_beat skrev:^ Jamen, tillykke da! :blomst: :banan: :panik: :lun:

Tak :kys: :D
0
Brugeravatar
Anlewi
Kort karma: 36
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 546

Indlægaf Anlewi » 21. sep 2016, 09:50

Karkluden skrev:Nå, men jeg sniger mig ligeså stille ind her :genert:
Jeg kan ikke udstå almindelige brudekjoler, jeg får åndenød ved tanken om en traditionel fest, jeg har ingen far til at føre mig op, og jeg havde faktisk ikke helt troet, jeg skulle giftes. Haha.
Men kæresten friede for et par uger siden, og det føles bare helt rigtigt. Men det bliver noget temmelig casual med noget havefest eller på et casual spisested, en ikke-klassisk-lillymodel, nogle glimmersko og vores sindssyge palet af familie og venner :lol:

Tillykke med frieriet
1
:love: lige børn leger godt - skæve børn har det sjovere :love:
Brugeravatar
Luffegås
Kort karma: 93
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 1683

Indlægaf Luffegås » 23. sep 2016, 07:27

Tillykke :D Det vigtigste er jo at det er "jer", og jeres fest.
0
Brugeravatar
Ficus
Kort karma: 101
Likede indlæg: 1319

Indlægaf Ficus » 23. sep 2016, 10:26

Tillykke med frieriet, Karkluden :D

Skal du ikke have en lille planlægningstråd? Dem er jeg en sucker for :-D
0
Brugeravatar
Annione
Kort karma: 379
Likede indlæg: 3467
Kontakt:

Indlægaf Annione » 23. sep 2016, 10:54

Årh :lun: Tillykke!!! Jeg havde heller ikke nogen far til at føre mig op, havde heldigvis en bror, der gerne tog opgaven.
Men man behøver jo ikke at blive ført op, bare fordi man skal giftes.
0
Brugeravatar
HappyPaww
Kort karma: 305
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 5483

Indlægaf HappyPaww » 23. sep 2016, 12:49

Annione skrev:

Årh :lun: Tillykke!!! Jeg havde heller ikke nogen far til at føre mig op, havde heldigvis en bror, der gerne tog opgaven.
Men man behøver jo ikke at blive ført op, bare fordi man skal giftes.

Lige præcis. Især når man er en voksen independent woman, som ikke skal have et traditionelt bryllup :D

Her ville jeg (når den tid måske en dag kommer), nok enten føres op af min mor, da min far ikke lever mere, men det bliver nok snarere af min søn :lun:
1
Brugeravatar
Anlewi
Kort karma: 36
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 546

Indlægaf Anlewi » 24. sep 2016, 12:26

Min veninde blev fulgt til alter af hendes to børn
0
:love: lige børn leger godt - skæve børn har det sjovere :love:
Karkluden

Indlægaf Karkluden » 26. sep 2016, 07:54

Tak allesammen - venter lige lidt med en planlægningstråd, men jo - en dag :D

Mht at blive ført op: Det behøver man naturligvis ikke, nej, men jeg tror jeg/vi har det sådan, at hvis vi vælger en kirke og er traditionelle på dén måde, så vil vi gerne føre det helt i "hus". Og heldigvis vil min morbror meget gerne. Min mente hun ville hulke hele vejen, og sådan som hun "teede" sig til min kusines bryllup, tror jeg hende gerne :lol: *abe der holder sig for øjnene*.

Men nu må vi se hvor det ender... Jeg skal nok lave en tråd en dag :D
1
Brugeravatar
Filipai
Kort karma: 356
Likede indlæg: 2508

Indlægaf Filipai » 28. sep 2016, 20:16

Okay, hvis man er til langt, lidt over the top, slør, så har jeg lige købt det flotteste slør hjem på Ebay. 3 meter lang skønhed, med en super fint blonde kant, og virkeligt lækkert tyl, til 75 kr var det vidst nok. Må lige få taget billeder når jeg kommer hjem til min mor. Hold nu op jeg føler jeg har gjort et kup. Kan må ingen måde mærke forskel på kvaliteten fra det jeg prøvede i Lily som kostede 1500 kr. Og er endnu mere forelsket i det her.

Lige et dårligt billede fra annoncen.

Billede
3
Lumin
Kort karma: 1
Likede indlæg: 39

Indlægaf Lumin » 29. sep 2016, 13:14

Filipai skrev:Okay, hvis man er til langt, lidt over the top, slør, så har jeg lige købt det flotteste slør hjem på Ebay. 3 meter lang skønhed, med en super fint blonde kant, og virkeligt lækkert tyl, til 75 kr var det vidst nok. Må lige få taget billeder når jeg kommer hjem til min mor. Hold nu op jeg føler jeg har gjort et kup. Kan må ingen måde mærke forskel på kvaliteten fra det jeg prøvede i Lily som kostede 1500 kr. Og er endnu mere forelsket i det her.

Har du et link ??
0
Brugeravatar
Filipai
Kort karma: 356
Likede indlæg: 2508

Indlægaf Filipai » 29. sep 2016, 13:19

Lumin skrev:
Filipai skrev:Okay, hvis man er til langt, lidt over the top, slør, så har jeg lige købt det flotteste slør hjem på Ebay. 3 meter lang skønhed, med en super fint blonde kant, og virkeligt lækkert tyl, til 75 kr var det vidst nok. Må lige få taget billeder når jeg kommer hjem til min mor. Hold nu op jeg føler jeg har gjort et kup. Kan må ingen måde mærke forskel på kvaliteten fra det jeg prøvede i Lily som kostede 1500 kr. Og er endnu mere forelsket i det her.

Har du et link ??

Det er vidst ikke som "køb nu", men kun som auktion. Så det kan være du skal byde på et par forskellige.

Men her et i hvertfald et link til et magen til :)

http://www.ebay.com/itm/New-White-Ivory ... SwAuZX4BmQ
1

Tilbage til "Fest og bryllup"