Den store bryllupssniksnak-tråd

Er du faret vild i planlægningen af din fest, eller er du bare vild med påske? Så skal du kigge herinde.
Karkluden
Kort karma: 247
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2393

Re: Den store bryllupssniksnak-tråd

Indlægaf Karkluden » 26. sep 2016, 07:54

Tak allesammen - venter lige lidt med en planlægningstråd, men jo - en dag :D

Mht at blive ført op: Det behøver man naturligvis ikke, nej, men jeg tror jeg/vi har det sådan, at hvis vi vælger en kirke og er traditionelle på dén måde, så vil vi gerne føre det helt i "hus". Og heldigvis vil min morbror meget gerne. Min mente hun ville hulke hele vejen, og sådan som hun "teede" sig til min kusines bryllup, tror jeg hende gerne :lol: *abe der holder sig for øjnene*.

Men nu må vi se hvor det ender... Jeg skal nok lave en tråd en dag :D
1
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
Filipai
Kort karma: 226
Likede indlæg: 1384

Indlægaf Filipai » 28. sep 2016, 20:16

Okay, hvis man er til langt, lidt over the top, slør, så har jeg lige købt det flotteste slør hjem på Ebay. 3 meter lang skønhed, med en super fint blonde kant, og virkeligt lækkert tyl, til 75 kr var det vidst nok. Må lige få taget billeder når jeg kommer hjem til min mor. Hold nu op jeg føler jeg har gjort et kup. Kan må ingen måde mærke forskel på kvaliteten fra det jeg prøvede i Lily som kostede 1500 kr. Og er endnu mere forelsket i det her.

Lige et dårligt billede fra annoncen.

Billede
3
Lumin
Kort karma: 1
Likede indlæg: 15

Indlægaf Lumin » 29. sep 2016, 13:14

Filipai skrev:Okay, hvis man er til langt, lidt over the top, slør, så har jeg lige købt det flotteste slør hjem på Ebay. 3 meter lang skønhed, med en super fint blonde kant, og virkeligt lækkert tyl, til 75 kr var det vidst nok. Må lige få taget billeder når jeg kommer hjem til min mor. Hold nu op jeg føler jeg har gjort et kup. Kan må ingen måde mærke forskel på kvaliteten fra det jeg prøvede i Lily som kostede 1500 kr. Og er endnu mere forelsket i det her.

Har du et link ??
0
Brugeravatar
Filipai

Indlægaf Filipai » 29. sep 2016, 13:19

Lumin skrev:
Filipai skrev:Okay, hvis man er til langt, lidt over the top, slør, så har jeg lige købt det flotteste slør hjem på Ebay. 3 meter lang skønhed, med en super fint blonde kant, og virkeligt lækkert tyl, til 75 kr var det vidst nok. Må lige få taget billeder når jeg kommer hjem til min mor. Hold nu op jeg føler jeg har gjort et kup. Kan må ingen måde mærke forskel på kvaliteten fra det jeg prøvede i Lily som kostede 1500 kr. Og er endnu mere forelsket i det her.

Har du et link ??

Det er vidst ikke som "køb nu", men kun som auktion. Så det kan være du skal byde på et par forskellige.

Men her et i hvertfald et link til et magen til :)

http://www.ebay.com/itm/New-White-Ivory ... SwAuZX4BmQ
1
Brugeravatar
Filipai

Indlægaf Filipai » 2. okt 2016, 13:26

Hvor har i andre fået sat hår/har planer om at få sat?

Jeg synes godt nok det er pebret når jeg søger rundt omkring
0
Brugeravatar
Ficus
Kort karma: 22
Likede indlæg: 238

Indlægaf Ficus » 3. okt 2016, 14:07

Har ikke tænkt sååå meget over håret. Eller.. Jeg ved præcist hvordan det skal sidde, men har ikke skænket en tanke til at nogen skal sætte det :-D

Hvad med din egen frisør?

Min har jeg i hvert fald set nogle pæne billeder fra, så hende ville jeg nok egentlig selv vælge. Men hun "kender" jo også mit hår. Vil dog næsten ikke anbefale dem, for, uden at vide det, så er de nok uhørt dyre :genert:
0
Brugeravatar
Filipai

Indlægaf Filipai » 3. okt 2016, 14:31

Ficus skrev:Har ikke tænkt sååå meget over håret. Eller.. Jeg ved præcist hvordan det skal sidde, men har ikke skænket en tanke til at nogen skal sætte det :-D

Hvad med din egen frisør?

Min har jeg i hvert fald set nogle pæne billeder fra, så hende ville jeg nok egentlig selv vælge. Men hun "kender" jo også mit hår. Vil dog næsten ikke anbefale dem, for, uden at vide det, så er de nok uhørt dyre :genert:

Har ikke nogen frisør :genert:

Når jeg bliver træt af tørre spidser, går jeg ind til den første frisør på min vej, og får klippet spidser og pandehår.

Hvordan skal det så se ud. Du må da vise billede :D
0
Brugeravatar
Ficus

Indlægaf Ficus » 3. okt 2016, 19:33

En flettet krone. Må gerne være sådan lidt loose flettet, min har fx lavet den her opsætning.
Tror kun at det ikke bliver den frisure, hvis det ender med en kjole, hvor at det passer dårligt til. I så fald bliver det løst hår.

image.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
Brugeravatar
Annione
Kort karma: 230
Likede indlæg: 2442
Kontakt:

Indlægaf Annione » 5. okt 2016, 17:08

Filipai skrev:Hvor har i andre fået sat hår/har planer om at få sat?

Min faste frisør stod for mit hår og make-up. Jeg fik prøveopsætning, opsæt, make-up, farvning af vipper og klip samt hårkur for 2900,-
Det var dyrt, men en klipning alene koster 650,- og kuren 250,- og så synes jeg faktisk ikke det var så galt endda.
Hun havde købt champagne og vi hyggede os rigtig. Det var faktisk utroligt afslappende at være til frisør - der er ikke mere man skal eller kan nå, så man må bare tage alt, som det kommer.
0
At rejse er at leve :love2:
Brugeravatar
Luffegås
Kort karma: 43
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 503

Indlægaf Luffegås » 6. okt 2016, 08:59

Så fik jeg købt en kasse i IKEA til alt det jeg printer ud, får samlet ind, og alt andet :P Samtidig med fik jeg skrevet alle opgaver ind på min app der hedder Wunderlist, og i dag skal vi så stille og rolig snakke om deadlines for tingene. Jeg har det bedst med jeg ved en senest-dato på nogen ting. Også fordi vores budget ikke ER eller KAN blive fastlagt, så hellere få overstået de ting der SKAL være råd til, så kan man se på de ting der bare generelt kunne være fedt at have.
0
Brugeravatar
girl_beat
Kort karma: 111
Likede indlæg: 1081

Indlægaf girl_beat » 6. okt 2016, 09:51

Annione skrev:
Filipai skrev:Hvor har i andre fået sat hår/har planer om at få sat?

Min faste frisør stod for mit hår og make-up. Jeg fik prøveopsætning, opsæt, make-up, farvning af vipper og klip samt hårkur for 2900,-
Det var dyrt, men en klipning alene koster 650,- og kuren 250,- og så synes jeg faktisk ikke det var så galt endda.
Hun havde købt champagne og vi hyggede os rigtig. Det var faktisk utroligt afslappende at være til frisør - der er ikke mere man skal eller kan nå, så man må bare tage alt, som det kommer.

Jeg gik også til min faste frisør, som i forvejen kender min stil og mit hår. Hun gjorde det rigtig godt til en MEGET god pris ift. hvad jeg har set rundt omkring. Fik det samme som Annione + 6 baner extensions for 1800 kr. :)
0
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Samano
Kort karma: 17
Likede indlæg: 199

Indlægaf Samano » 16. okt 2016, 17:39

Hej alle sammen.
Jeg hører vidst også med i den her tråd.
Min kæreste friede i hvert fald til mig i torsdag <3 :love:
Er stadig lidt rundt på gulvet over det, men selvom brylluppet først bliver i 2018.
Skal lige overstå speciale, flytning og jobsøgning i 2017, så tror jeg at jeg har brug for følge med her.
Er rimelig meget på bar bund.
Det eneste jeg ved er at jeg ikke gider have tallerkener i gave og hvilken kirke vi skal giftes i :lol:
Så inspiration er meget velkommen! :)
Jeg er dog så heldig at min kæreste har gjort sig langt flere tanker end mig :D
9
Samano

Indlægaf Samano » 16. okt 2016, 17:46

Det er løgn, der er en ting mere jeg ved.
Jeg vil gerne have min brudekjole i en af de her to stilarter.
Så ikke alt for klassisk brudekjole og slet ikke med kæmpe slæbe og den slags.
Men gider heller ikke bruge en masse penge på den.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
Senest rettet af Samano 31. okt 2016, 20:36, rettet i alt 1 gang.
2
Brugeravatar
Ficus

Indlægaf Ficus » 16. okt 2016, 19:54

Tillykke Samano :D
0
Samano

Indlægaf Samano » 16. okt 2016, 20:17

Ficus skrev:Tillykke Samano :D

Tak!!

Det sværeste bliver virkelig at finde stedet at holde det. For vi vil ikke bruge en million på at holde festen.
Vi har egentlig fundet et godt sted ( det vil sige det er det sted min familie har brugt til en del fester). Der kan man for 669 Kr. få nærmest alt inkluderet til festen samtidig med jeg ved maden er fantastisk Og omgivelserne er vidunderlig.
Men det også bare på Lars tyndskids Mark hvilket vil være et problem i forhold til vores venner. De ofte ingen bil har og nok vil drikke lidt for meget til at køre alligevel og der ingen overnatsmuligheder tæt på udover mine forældres hus :lol:
0

Tilbage til "Fest og bryllup"