Den store bryllupssniksnak-tråd

Er du faret vild i planlægningen af din fest, eller er du bare vild med påske? Så skal du kigge herinde.
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 350
Likede indlæg: 3467

Re: Den store bryllupssniksnak-tråd

Indlægaf Ballademager » 12. nov 2015, 15:47

Filipai skrev:Nr 1 eller nr 3 :D Mest 3. Den er godt nok fin

(helt hypotetisk :fløjt:) helt enig i et eller tre. De er rigtig fine og lette begge to.
0
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
flicka
Kort karma: 70
Likede indlæg: 607

Indlægaf flicka » 14. nov 2015, 12:39

Jeg tror, jeg skal forbi den nye kjoleatelier her i byen og se om der kunne være mulighed for en delvist customized kjole :lun:

http://www.love-lou.dk/

Især modellen Babette tiltaler umiddelbart mig - den kunne være fin i hvid med perler eller pailletter på skuldrene. Måske i en kortere version?

Hendes instagram-profil viser også lidt af hvad der ellers kommer fra hende - uden at de er på hjemmesiden.
https://www.instagram.com/love_lou_dk/
0
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn

A pony is a childhood dream. A horse is an adulthood treasure.
- Rebecca Carroll
Brugeravatar
flicka

Indlægaf flicka » 14. nov 2015, 12:46

Denne her kunne også være flot som brudekjole, hvis den var hvid. Eller evt. en anden farve end sort.
(Den er fra Love Lou, som jeg nævner i det forrige indlæg)

Billede
Senest rettet af flicka 15. nov 2015, 11:41, rettet i alt 1 gang.
3
Always be yourself
then always be a unicorn

- Rebecca Carroll
Brugeravatar
Craver
Kort karma: 43
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 342

Indlægaf Craver » 15. nov 2015, 11:27

Har I set, at ASOS lancerer bryllupskjoler til SS16? :lun:
Billede
4
... I would name her Rock'N'Roll
Brugeravatar
flicka

Indlægaf flicka » 15. nov 2015, 11:41

Craver skrev:Har I set, at ASOS lancerer bryllupskjoler til SS16? :lun:
Billede

Ja! Men jeg kan ikke finde andre billeder end lige det. Men det tegner bestemt godt :banan:
0
Always be yourself
then always be a unicorn

- Rebecca Carroll
Brugeravatar
flicka

Indlægaf flicka » 15. nov 2015, 11:43

Hvad ville I servere til receptionen udover drikkevarer? :gruble:
0
Always be yourself
then always be a unicorn

- Rebecca Carroll
Brugeravatar
HappyPaww
Kort karma: 192
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3423

Indlægaf HappyPaww » 15. nov 2015, 11:46

flicka skrev:Hvad ville I servere til receptionen udover drikkevarer? :gruble:

Det kommer an på tidspunktet. Er vielsen relativt tidligt, fx kl 13 og der dermed er en del timer til middagen, ville jeg have canapeer og snacks.
Og så synes jeg at bryllupskagen hører til ved receptionen :)
0
Brugeravatar
flicka

Indlægaf flicka » 15. nov 2015, 11:54

HappyPaww skrev:
flicka skrev:Hvad ville I servere til receptionen udover drikkevarer? :gruble:

Det kommer an på tidspunktet. Er vielsen relativt tidligt, fx kl 13 og der dermed er en del timer til middagen, ville jeg have canapeer og snacks.
Og så synes jeg at bryllupskagen hører til ved receptionen :)

Vi har ikke besluttet os endeligt for tidspunktet endnu. Men det bliver nok 13-14'ish. Og festen starter kl. 17.30, tror jeg.

Men altså, det er stadig meget hypotetisk det hele :genert:
Så jeg tager imod tidsplaner, forslag og tips med kyshånd.
0
Always be yourself
then always be a unicorn

- Rebecca Carroll
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1015
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9197

Indlægaf Fru Sunshine » 15. nov 2015, 12:28

Vi blev viet kl. 14, kørte til vores feststed med vores gæster, slagtede bryllupskagen og mens gæsterne spiste kage og drak kaffe blev vi fotograferet, pakkede gaver op og minglede. Vores middag startede også 17.30, og der var intet hastværk.

Vi havde ikke sådan en rigtig reception. Vi syntes begge to, at det ville være lidt underligt at nogen skulle gå, mens resten gik til bords, men det kan vel undgås, hvis man holder reception og fest forskellige steder.
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
flicka

Indlægaf flicka » 15. nov 2015, 13:00

Fru Sunshine skrev:Vi blev viet kl. 14, kørte til vores feststed med vores gæster, slagtede bryllupskagen og mens gæsterne spiste kage og drak kaffe blev vi fotograferet, pakkede gaver op og minglede. Vores middag startede også 17.30, og der var intet hastværk.

Vi havde ikke sådan en rigtig reception. Vi syntes begge to, at det ville være lidt underligt at nogen skulle gå, mens resten gik til bords, men det kan vel undgås, hvis man holder reception og fest forskellige steder.

Vi vil gerne vies under et stort træ i nærheden af feststedet, så det er lidt et hovedbrud at finde ud af hvad vi gør med den reception. Også fordi vi ikke har mulighed for at invitere gud og hvermand til festen, men stadig gerne vil se dem, der er inviteret til globryllup og reception. Det er derfor, vi gerne vil have en reception.

Vi har talt om at holde receptionen udendørs omkring det store træ. Men vi vil også gerne undgå at få folk ind til feststedet i tilfælde af dårligt vejr, da det virker for underligt at "smide folk ud", når festen starter. Godt, der er god tid til at gruble over det.
0
Always be yourself
then always be a unicorn

- Rebecca Carroll
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator

Indlægaf Fru Sunshine » 15. nov 2015, 15:18

Det er lidt svært. Min veninde og hendes mand valgte at holde reception et sted og fest to forskellige steder, men de havde også lang tid mellem vielse og middag.
0
Brugeravatar
flicka

Indlægaf flicka » 15. nov 2015, 15:23

Fru Sunshine skrev:Det er lidt svært. Min veninde og hendes mand valgte at holde reception et sted og fest to forskellige steder, men de havde også lang tid mellem vielse og middag.

Det kunne være en mulighed, men det bliver lidt bøvlet med transport frem og tilbage, når vi håber på at holde vielsen tæt på feststedet (dvs. under 100 meter derfra). Selvom der umiddelbart vil være god tid imellem vielse og fest.

Men det kan godt være, det ændrer sig til den tid - hvis nu vi ikke kan blive viet udendørs som vi ønsker. Så bliver det på rådhuset. Og der giver det mening at holde receptionen et andet sted.
0
Always be yourself
then always be a unicorn

- Rebecca Carroll
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator

Indlægaf Fru Sunshine » 15. nov 2015, 15:35

flicka skrev:
Fru Sunshine skrev:Det er lidt svært. Min veninde og hendes mand valgte at holde reception et sted og fest to forskellige steder, men de havde også lang tid mellem vielse og middag.

Det kunne være en mulighed, men det bliver lidt bøvlet med transport frem og tilbage, når vi håber på at holde vielsen tæt på feststedet (dvs. under 100 meter derfra). Selvom der umiddelbart vil være god tid imellem vielse og fest.

Men det kan godt være, det ændrer sig til den tid - hvis nu vi ikke kan blive viet udendørs som vi ønsker. Så bliver det på rådhuset. Og der giver det mening at holde receptionen et andet sted.

Det kan jeg godt se. Godt I har tid til at finde en løsning.
1
Brugeravatar
girl_beat
Kort karma: 111
Likede indlæg: 1085

Indlægaf girl_beat » 15. nov 2015, 16:41

flicka skrev:Vi vil gerne vies under et stort træ i nærheden af feststedet, så det er lidt et hovedbrud at finde ud af hvad vi gør med den reception. Også fordi vi ikke har mulighed for at invitere gud og hvermand til festen, men stadig gerne vil se dem, der er inviteret til globryllup og reception. Det er derfor, vi gerne vil have en reception.

Vi har talt om at holde receptionen udendørs omkring det store træ. Men vi vil også gerne undgå at få folk ind til feststedet i tilfælde af dårligt vejr, da det virker for underligt at "smide folk ud", når festen starter. Godt, der er god tid til at gruble over det.

Kan I evt. sikre jer med nogen pavilloner eller store telte i tilfælde af dårligt vejr?
0
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
flicka

Indlægaf flicka » 15. nov 2015, 16:50

girl_beat skrev:
flicka skrev:Vi vil gerne vies under et stort træ i nærheden af feststedet, så det er lidt et hovedbrud at finde ud af hvad vi gør med den reception. Også fordi vi ikke har mulighed for at invitere gud og hvermand til festen, men stadig gerne vil se dem, der er inviteret til globryllup og reception. Det er derfor, vi gerne vil have en reception.

Kan I evt. sikre jer med nogen pavilloner eller store telte i tilfælde af dårligt vejr?

Det må vi desværre ikke. Så hvis det regner under vielsen, bliver det under paraplyer...
0
Always be yourself
then always be a unicorn

- Rebecca Carroll

Tilbage til "Fest og bryllup"