Negleklipper

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Jailbird
Kort karma: 57
Likede indlæg: 639

Negleklipper

Indlægaf Jailbird » 15. sep 2016, 08:53

Kan I anbefale mig en negleklipper (med let buet blad?) Jeg har igennem årene købt en 5-6 stykker, også halvdyre modeller, men problemet er at de "knækker" mine negle i stedet for at klippe dem over :forvirret: Jeg forstår det ikke, jeg sidder tilbage med flossede negle medmindre jeg bruger vores gamle negleklipper som nu er ved at dø. Når jeg spørger i forretninger behandler de mig som om jeg er idiot (fordi selvfølgelig kan deres negleklippere klippe negle), men nej, det kan de faktisk ikke :sur:

Edit: Den vi har nu hedder Excellent og er over 20år gammel, jeg kan ikke finde en magen til.
0
Frk._Strawberry
Kort karma: 49
Likede indlæg: 384

Re: Negleklipper

Indlægaf Frk._Strawberry » 15. sep 2016, 09:25

Hvis du kan finde en negleklippers af mærket Fiskars (ligesom almindelige sakse og knive), så minder den rigtig meget om Excellent :) Jeg er dog i tvivl om hvor man kan købe den, mener jeg købte den enten på apoteket eller hos Matas..
1
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 251
Likede indlæg: 3530

Indlægaf Lemonella » 15. sep 2016, 14:56

Jeg har sådan en her og den er virkelig suveræn. Nok mest til fingernegle, men den klipper neglen fint og er skarp som bare pokker. Den samler de afklippede negle inden i, så man slipper for, at de ligger alle vegne og flyder. :)
Det eneste sted jeg har kunnet finde den lige nu,var på DBA.
Købte min i en guldsmedeforretning for over 20 år siden og den holder endnu.

Billede
1
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Jailbird
Kort karma: 57
Likede indlæg: 639

Indlægaf Jailbird » 21. sep 2016, 19:09

Lemonella skrev:Jeg har sådan en her og den er virkelig suveræn. Nok mest til fingernegle, men den klipper neglen fint og er skarp som bare pokker. Den samler de afklippede negle inden i, så man slipper for, at de ligger alle vegne og flyder. :)
Det eneste sted jeg har kunnet finde den lige nu,var på DBA.
Købte min i en guldsmedeforretning for over 20 år siden og den holder endnu.

Billede

Den ser godt nok farlig ud :genert: Haha, jeg ved slet ikke hvad jeg skal søge på for at få sådan en frem :-D Men jeg hældte nu nok mere til sådan en "almindelig" en med indbygget neglefil osv.
0

Tilbage til "Skønhed"