At møde hele den pukkelryggede

Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 769
Likede indlæg: 10148

Re: At møde hele den pukkelryggede

Indlægaf DetSorteCirkus » 11. okt 2015, 05:09

Det lyder, som om beslutninngen i længere tid har ligget mere eller mindre fast, men at hun har skulle tage sig sammen til at sige den højt.
Hun har givetvis rigtig gerne ville have det forhold.
0
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 674
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5859

Indlægaf Dikus » 11. okt 2015, 09:01

Eller også er hun bare sådan en, der gær tingene anderledes og lader børnene møde skiftende kærester alt for hurtigt, præcis som TS frygtede.

Ret skal være ret. Typen findes jo.
0
Brugeravatar
hotlips
Kort karma: 115
Likede indlæg: 1284

Indlægaf hotlips » 11. okt 2015, 13:54

men det er jo heller ikke nemt,fremtiden er som bekendt svær at spå om,og man kan jo dårligt sikre sig mod at man går fra hinanden om en uge,det kan man ikke engang selvom man er gift,har hus og 8 børn.

jeg har egentlig ikke de store forbehold,folk må tage deres kærester med når de synes de er klar til det,jeg forventer de selv har styr på ikke at slæbe folk med de dårligt kender,og generelt er det noget folk venter længe med hos os,jeg har heller ikke selv taget mine 2 exer jeg har boet med med hjem,den sidste kæreste jeg havde nåede dog at kende hele familien ret godt,selvom det lå helt fast det ikke ville blive til børn og hus og han boede i den anden ende af landet.

der er dog grænser,min far ville slæbe den dame han havde importeret og kendt i 2 uger med til juletamtam uanmeldt,og der satte jeg foden ret hårdt ned.
det var så også fordi jeg ved han er fuldstændig ligeglad med alle normale kriterier,bare det er en der redder ham fra at bo alene,så er hvem som helst fin,og det skal han endelig hygge sig med selv,men jeg vil ikke blandes ind i det og det kommer ikke på tale at slæbe folk med for at lære mit barn at kende under de omstændigheder.
0

Tilbage til "Børn"