Socialdemokraterne lyver og bedrager - her er beviserne!

Hvad sker der lige for verden?! Diskutér det her!
gnostic
Kort karma: 83
Likede indlæg: 190

Socialdemokraterne lyver og bedrager - her er beviserne!

Indlægaf gnostic » 17. sep 2016, 08:01

Jeg laver dette indlæg for at genopfriske befolkningens hukommelse, inden de stemmer Socialdemokratisk i forhåbning om bedre velfærd, afvisning af topskattelettelser osv. osv.

Den politiske hukommelse er som flere andre før mig har nævnt, meget dårlig i befolkningen. Men idag har vi heldigvis internettet, så enhver kan slå disse ting op.

- og dog. For socialdemokraterne har nemlig bedt Google om at fjerne div. søgeresultater, så jeg har måtte finde mine kilder andre steder. Men nu opfordrer jeg med denne tråd folk til at indsende alle de socialdemokratiske løgne, bedragerier og løftebrud som i kan komme i tanke om. Gerne med de links, i kan finde, hvis i altså kan finde dem trods Socialdemokratisk censur som de betaler Google for.

Førtidspensionsreformen, 2012 - den glemte garanti til førtidspensionisterne

I 2010 sad Venstre og Konservative i regering. De fremlagde, jeg tror det var 1. december, 2010 et forslag om at stramme gevaldigt på tildelingen af førtidspension. Socialdemokraterne var uenige, og mente at man ikke skulle stramme SÅ meget, men ville istedet forebygge og lave det, vi idag kender som ressourceforløbsydelse, til de mennesker der var på kanten til at få en førtidspension, men endnu ikke var så syge endnu. Samtidig ville de indføre en garanti til de mennesker som var tilkendt førtidspension EFTER 2003-reglerne, at de skulle have en garanti for ikke at miste deres førtidspension, på samme måde som man gjorde det i 2008 for de førtidspensionister som var tilkendt pension før 2003.

Udspillet hed "Færre skal udstødes fra arbejdsmarkedet" og var lavet i S, SF og R i forening. Idag kan jeg ikke genfinde artiklen, den er simpelthen bortcensureret, den er helt væk fra Google. 2010-udspillet lå som PDF-fil i længere tid på Socialdemokraternes hjemmeside. Men jeg har fundet noget, der støtter mig i min påstand:

http://www.ft.dk/samling/20111/spoergsm ... /index.htm

Finn Sørensen (EL) :

Jeg er enig med ministeren i, at der sikkert er mange grunde til, at unge mennesker ikke kommer ind på arbejdsmarkedet, og at de kommer i en situation, hvor de søger at få bevilget førtidspension. Vi er vel enige om, at lovgivningen siger, at for at man kan få førtidspension, kræves, at man har en varigt nedsat arbejdsevne, der gør, at der ikke er nogen forventninger om, at man kan komme tilbage på arbejdsmarkedet. Så jeg går ud fra, at det må være sådan, at de mennesker, der har fået førtidspension, har fået det med god grund. Det vil jeg gerne have ministerens bekræftelse af.

Men så vil jeg gerne spørge lidt ind til det her med at give et tilbud. Det er jo noget andet end at sige: Nu tager vi din førtidspension fra dig, hvis du ikke går ud og tager et arbejde. Det håber jeg er to forskellige ting. Der vil jeg gerne høre ministeren, om der som led i sådan et tilbud vil indgå det forslag, som ministerens eget parti var enige med SF og Det Radikale Venstre om før valget, hvor man jo lavede et fælles oplæg om, at færre skal udstødes fra arbejdsmarkedet. Derfra vil jeg gerne læse to sætninger og høre ministeren, om de sætninger stadig væk står ved magt i det pågældende oplæg. Under overskriften »Eksisterende førtidspensionister skal ikke have ringere vilkår« står der:

»Personer, der allerede er på førtidspension kan være sikre på, at S, SF og RV ikke vil forringe deres vilkår.«

Så springer jeg lige noget over, og så kommer jeg til det nye, jeg gerne vil have ministeren til at bekræfte stadig væk står ved magt:

»S, SF og RV foreslår, at førtidspensionister på ny ordning tildeles et førtidspensionsbevis så de også har sikkerhed for at kunne vende tilbage til pensionen hvis de ikke klarer det på arbejdsmarkedet.«

Det er meget alvorligt, hvis Socialdemokraterne har bedt Google censurere det her!!!!
:cuss: :sur: :cuss:

Iøvrigt var førtidspensionsbeviset/garantien et forslag fra Arbejdsmarkedskommissionen i 2009.

Det er meget muligt man er uenig i denne intention/garanti, men derfor skal man stadig ikke bortcensurere så vigtige udspil!

Da Socialdemokraterne selv fik regeringsmagten i 2011, kom de med et helt andet, og meget strammere udspil, som udgør en reform idag som sender syge mennesker i såkaldt sengepraktik, dvs. mennesker de er så syge, at de skal have en seng med i arbejdsprøvning!

Tal om løftebrud!

Tibet-sagen fra 2012

Ja, den er vist belyst fra flere steder. Bare søg. Det viser sig nemlig nu, at det hele var bestilt arbejde, at fjerne Tibet-aktivister (hvilket var grundlovsstridigt!) for at please den kinesiske præsident.

http://jyllands-posten.dk/indland/ECE89 ... -tibetsag/

- det var Socialdemokraten Morten Bødskov som var Justitsminister.

Og behøver jeg nævne ordet "nødløgn" i forbindelse med hans navn? Det siger vel alt om Socialdemokratisk retspolitik.
Google det (sålænge i kan!)

Kom selv med flere socialdemokratiske løftebrud. Også gerne fra deres forrige regeringsperiode i 1990'erne. For mønsteret gentager sig. Sådan er socialdemokrater. De svigter vælgerne.

Jeg synes bare folk skal vide, hvad de stemmer på.
0
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 553
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10262

Re: Socialdemokraterne lyver og bedrager - her er beviserne!

Indlægaf icelady » 17. sep 2016, 08:08

I min optik kan man råbe "Løftebrud" efter alle partier. Folk stoler generelt ikke ret meget på hvad politikere siger. De siger eet og gør noget andet. Set før og vi vil helt sikkert se det igen.

Desuden tror jeg ikke folk generelt lader sådan noget ligge til grund for, hvor de sætter krydset, Det handler mere om, hvad der er godt for dem.
3
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Mani
Kort karma: 183
Likede indlæg: 1964

Indlægaf Mani » 17. sep 2016, 08:14

Nu vil du igen opdrage og informere den uvidende befolkning...
5
'At some point you just have to let go of what you thought should happen and live in what is happening'
gnostic

Indlægaf gnostic » 17. sep 2016, 08:14

icelady skrev:I min optik kan man råbe "Løftebrud" efter alle partier. Folk stoler generelt ikke ret meget på hvad politikere siger. De siger eet og gør noget andet. Set før og vi vil helt sikkert se det igen.

Desuden tror jeg ikke folk generelt lader sådan noget ligge til grund for, hvor de sætter krydset, Det handler mere om, hvad der er godt for dem.

Nu har Socialdemokraterne vokseværk i meningsmålingerne, og jeg synes det kun er rimeligt, at folk ved, hvad de stemmer på. Som jeg nævnte i mit startindlæg, har Socialdemokratnerne censureret disse oplysninger. Det er meget, MEGET alvorligt!
0
gnostic

Indlægaf gnostic » 17. sep 2016, 08:15

Mani skrev:Nu vil du igen opdrage og informere den uvidende befolkning...

Socialdemokraterne har bedt Google censurere oplysninger. Det er da klart, at befolkningen er uvidende, når der er censur!
0
Brugeravatar
Code71
Kort karma: 161
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 1493

Indlægaf Code71 » 17. sep 2016, 08:23

gnostic skrev:

Socialdemokraterne har bedt Google censurere oplysninger. Det er da klart, at befolkningen er uvidende, når der er censur!

Ja selvfølgelig. EU domstolen kan ikke få google til at makke ret. Men lille Danmarks socialdemokratiske parti, er google herrebange for, så de censurerer alt der kan skade partiet. christ
5
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
Brugeravatar
Mani

Indlægaf Mani » 17. sep 2016, 08:26

gnostic skrev:

Jeg tror du gør en del af os dummere end vi er!
4
'At some point you just have to let go of what you thought should happen and live in what is happening'
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 553
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10262

Indlægaf icelady » 17. sep 2016, 08:29

gnostic skrev:

Kunne jo også være, at folk er bedøvende ligeglade med evt bortcensurede artikler. Især når de er flere år gamle.
2
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
landsbytossen
Kort karma: 105
Geografisk sted: i den ene ende af min skygge
Likede indlæg: 1531

Indlægaf landsbytossen » 17. sep 2016, 08:31

1
Min mening står ikke til diskussion.

"Hvad skal vi med folk, der læser statskundskab ? Det kommer der bare sådan nogle som Svend Auken ud af"
Citat: Mogens Glistrup
Brugeravatar
Jasmin
Kort karma: 17
Likede indlæg: 252

Indlægaf Jasmin » 17. sep 2016, 08:59

Man har en holdning, til man får en ny.
Det er det ordsprog som gælder i politik og ingen partier kan sige sig fri for at have været på slingrekurs.
2
“Frihed består i at kunne alt det, som ikke skader andre”
Den franske erklæring om menneskerettigheder 1789
gnostic

Indlægaf gnostic » 17. sep 2016, 09:01

*slet* Jeg fortryder mit indlæg, det var ikke pænt skrevet.
Senest rettet af gnostic 18. sep 2016, 08:05, rettet i alt 2 gange.
0
Brugeravatar
Mani

Indlægaf Mani » 17. sep 2016, 09:03

gnostic skrev:
Mani skrev:
gnostic skrev:

Jeg tror du gør en del af os dummere end vi er!

Ved du hvad, nu har jeg i årevis sagt, at folk er ONDE og BEREGNENDE. Og når så endelig Paint fortæller mig, at folk ikke er onde, men dumme, og jeg skriver ét (1) uno ein ÉT indlæg hvor folk ikke er onde, men dumme, så klandres jeg kræfteddeme også for det!

NU STOPPER DET FANDEME!

Bevares - du må sandelig meget undskylde, at jeg skriver min mening på en debat på internettet!
2
Brugeravatar
Mani

Indlægaf Mani » 17. sep 2016, 09:07

Mani skrev:Bevares - du må sandelig meget undskylde, at jeg skriver min mening på en debat på internettet!

Jeg er i øvrigt ikke ude på at kører på dig. Men jeg er ikke vild med din stil, hvor du alene (eller med nogle få andre) har set lyset.
0
gnostic

Indlægaf gnostic » 17. sep 2016, 09:07

Jasmin skrev:Man har en holdning, til man får en ny.
Det er det ordsprog som gælder i politik og ingen partier kan sige sig fri for at have været på slingrekurs.

Vi taler om at de vender 180 grader i løbet af meget kort tid. Det er ikke hvad man kalder slingrekurs. Det er, hvad man kalder vælgerbedrag!
0
Brugeravatar
Peter Post
Kort karma: 4
Likede indlæg: 82

Indlægaf Peter Post » 17. sep 2016, 09:09

Tror du ikke du skulle gå ud og få lidt frisk luft?
Et debat forum er mange gange øretævernes holdeplads.
Du skal lade være med at tage det hele så nært. I den sidste ende, når du har logget af, betyder det så noget? Vi er bare nogle mennesker som diskuterer på et forum, så op i røven med hvad andre mener.
1

Tilbage til "Politik, kultur og samfund"