Socialdemokraterne lyver og bedrager - her er beviserne!

Hvad sker der lige for verden?! Diskutér det her!
gnostic
Kort karma: 83
Likede indlæg: 191

Re: Socialdemokraterne lyver og bedrager - her er beviserne!

Indlægaf gnostic » 17. sep 2016, 09:10

Mani skrev:
gnostic skrev:
Mani skrev:
gnostic skrev:
Mani skrev:Nu vil du igen opdrage og informere den uvidende befolkning...

Socialdemokraterne har bedt Google censurere oplysninger. Det er da klart, at befolkningen er uvidende, når der er censur!

Jeg tror du gør en del af os dummere end vi er!

Ved du hvad, nu har jeg i årevis sagt, at folk er ONDE og BEREGNENDE. Og når så endelig Paint fortæller mig, at folk ikke er onde, men dumme, og jeg skriver ét (1) uno ein ÉT indlæg hvor folk ikke er onde, men dumme, så klandres jeg kræfteddeme også for det!

NU STOPPER DET FANDEME!

Bevares - du må sandelig meget undskylde, at jeg skriver min mening på en debat på internettet!

Din mening? Når man skriver "IGEN opdrage og informere den uvidende befolkning" så handler det om en påstand, ikke mening, men en påstand om at det er noget jeg gør ofte, altså ofte opfatter folk som dumme.

Det har jeg så en hel debathistorik der vidner om at det ikke er tilfældet. Tværtimod har jeg til dato opfattet befolkningen som værende beregnende. Hvilket ikke er dumhed, men det modsatte. Dette er mit første indlæg i min debathistorik, hvor jeg skriver at befolkningen er uvidende.

Bevares, jeg kan da godt vende tilbage til dén optik. Intet problem:

Jeg tog fejl, befolkningen er IKKE dum, befolkningen er KYNISK og BEREGNENDE.
0
Brugeravatar
Jasmin
Kort karma: 17
Likede indlæg: 252

Indlægaf Jasmin » 17. sep 2016, 09:17

gnostic skrev:
Jasmin skrev:Man har en holdning, til man får en ny.
Det er det ordsprog som gælder i politik og ingen partier kan sige sig fri for at have været på slingrekurs.

Vi taler om at de vender 180 grader i løbet af meget kort tid. Det er ikke hvad man kalder slingrekurs. Det er, hvad man kalder vælgerbedrag!
Mange af løfterne er blevet ofret på kompromisets alter. Det er det fundament man skaber politiske resultater på.
5
“Frihed består i at kunne alt det, som ikke skader andre”
Den franske erklæring om menneskerettigheder 1789
Brugeravatar
paint
Kort karma: 96
Likede indlæg: 2379

Indlægaf paint » 17. sep 2016, 09:21

gnostic skrev:
Mani skrev:
gnostic skrev:

Socialdemokraterne har bedt Google censurere oplysninger. Det er da klart, at befolkningen er uvidende, når der er censur!

Ved du hvad, nu har jeg i årevis sagt, at folk er ONDE og BEREGNENDE. Og når så endelig Paint fortæller mig, at folk ikke er onde, men dumme, og jeg skriver ét (1) uno ein ÉT indlæg hvor folk ikke er onde, men dumme, så klandres jeg kræfteddeme også for det!

NU STOPPER DET FANDEME! Lad så være med at køre på mig, jeg har til dato kun skrevet ét indlæg hvor jeg opfatter folk som dumme.
ÉT indlæg!

Hvor har jeg fortalt dig det henne?
1
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Hvis vi ikke ændrer retning, ender vi der hvor vi er på vej hen
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 555
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10304

Indlægaf icelady » 17. sep 2016, 09:22

gnostic skrev:

NU STOPPER DET FANDEME! Lad så være med at køre på mig, jeg har til dato kun skrevet ét indlæg hvor jeg opfatter folk som dumme.
ÉT indlæg!

Du klandres, fordi du igen igen igen slår alle over een kam!

Hvis du stoppede dét, ville hverken andre debattører eller dig selv tage sådan på vej.
7
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Mani
Kort karma: 183
Likede indlæg: 1964

Indlægaf Mani » 17. sep 2016, 09:22

gnostic skrev:Din mening? Når man skriver "IGEN opdrage og informere den uvidende befolkning" så handler det om en påstand, ikke mening, men en påstand om at det er noget jeg gør ofte, altså ofte opfatter folk som dumme.

Det har jeg så en hel debathistorik der vidner om at det ikke er tilfældet. Tværtimod har jeg til dato opfattet befolkningen som værende beregnende. Hvilket ikke er dumhed, men det modsatte. Dette er mit første indlæg i min debathistorik, hvor jeg skriver at befolkningen er uvidende.

Bevares, jeg kan da godt vende tilbage til dén optik. Intet problem:

Jeg tog fejl, befolkningen er IKKE dum, befolkningen er KYNISK og BEREGNENDE.

Ja, jeg skriver igen!
Jeg skriver igen fordi du endnu engang fortæller om hvordan en gruppe (her Socialdemokraterne - tidligere har det f.eks. været de rige/dem der stemte blåt/etc) er onde eller arrogante nok til at manipulerer og snyde den uvidende befolkning - men nu skal du nok lige afslører sandheden, så vi kan se lyset!

Jeg synes det er en skide uheldig retorik! Lav dog et indlæg, hvor du lægger op til debat om betydningen af de dokumenter - eller om manipulation med Googles søgeresultater eller hvad du nu finder aktuelt - men lad være med at være den alvidende, der belærer mig dumme i befolkningen.
6
'At some point you just have to let go of what you thought should happen and live in what is happening'
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 6813

Indlægaf Wizzze » 17. sep 2016, 09:31

gnostic skrev:Jeg laver dette indlæg for at genopfriske befolkningens hukommelse, inden de stemmer Socialdemokratisk i forhåbning om bedre velfærd, afvisning af topskattelettelser osv. osv.

Den politiske hukommelse er som flere andre før mig har nævnt, meget dårlig i befolkningen. Men idag har vi heldigvis internettet, så enhver kan slå disse ting op.

- og dog. For socialdemokraterne har nemlig bedt Google om at fjerne div. søgeresultater, så jeg har måtte finde mine kilder andre steder. Men nu opfordrer jeg med denne tråd folk til at indsende alle de socialdemokratiske løgne, bedragerier og løftebrud som i kan komme i tanke om. Gerne med de links, i kan finde, hvis i altså kan finde dem trods Socialdemokratisk censur som de betaler Google for.

Førtidspensionsreformen, 2012 - den glemte garanti til førtidspensionisterne

I 2010 sad Venstre og Konservative i regering. De fremlagde, jeg tror det var 1. december, 2010 et forslag om at stramme gevaldigt på tildelingen af førtidspension. Socialdemokraterne var uenige, og mente at man ikke skulle stramme SÅ meget, men ville istedet forebygge og lave det, vi idag kender som ressourceforløbsydelse, til de mennesker der var på kanten til at få en førtidspension, men endnu ikke var så syge endnu. Samtidig ville de indføre en garanti til de mennesker som var tilkendt førtidspension EFTER 2003-reglerne, at de skulle have en garanti for ikke at miste deres førtidspension, på samme måde som man gjorde det i 2008 for de førtidspensionister som var tilkendt pension før 2003.

Udspillet hed "Færre skal udstødes fra arbejdsmarkedet" og var lavet i S, SF og R i forening. Idag kan jeg ikke genfinde artiklen, den er simpelthen bortcensureret, den er helt væk fra Google. 2010-udspillet lå som PDF-fil i længere tid på Socialdemokraternes hjemmeside. Men jeg har fundet noget, der støtter mig i min påstand:

http://www.ft.dk/samling/20111/spoergsm ... /index.htm

Finn Sørensen (EL) :

Jeg er enig med ministeren i, at der sikkert er mange grunde til, at unge mennesker ikke kommer ind på arbejdsmarkedet, og at de kommer i en situation, hvor de søger at få bevilget førtidspension. Vi er vel enige om, at lovgivningen siger, at for at man kan få førtidspension, kræves, at man har en varigt nedsat arbejdsevne, der gør, at der ikke er nogen forventninger om, at man kan komme tilbage på arbejdsmarkedet. Så jeg går ud fra, at det må være sådan, at de mennesker, der har fået førtidspension, har fået det med god grund. Det vil jeg gerne have ministerens bekræftelse af.

Men så vil jeg gerne spørge lidt ind til det her med at give et tilbud. Det er jo noget andet end at sige: Nu tager vi din førtidspension fra dig, hvis du ikke går ud og tager et arbejde. Det håber jeg er to forskellige ting. Der vil jeg gerne høre ministeren, om der som led i sådan et tilbud vil indgå det forslag, som ministerens eget parti var enige med SF og Det Radikale Venstre om før valget, hvor man jo lavede et fælles oplæg om, at færre skal udstødes fra arbejdsmarkedet. Derfra vil jeg gerne læse to sætninger og høre ministeren, om de sætninger stadig væk står ved magt i det pågældende oplæg. Under overskriften »Eksisterende førtidspensionister skal ikke have ringere vilkår« står der:

»Personer, der allerede er på førtidspension kan være sikre på, at S, SF og RV ikke vil forringe deres vilkår.«

Så springer jeg lige noget over, og så kommer jeg til det nye, jeg gerne vil have ministeren til at bekræfte stadig væk står ved magt:

»S, SF og RV foreslår, at førtidspensionister på ny ordning tildeles et førtidspensionsbevis så de også har sikkerhed for at kunne vende tilbage til pensionen hvis de ikke klarer det på arbejdsmarkedet.«

Det er meget alvorligt, hvis Socialdemokraterne har bedt Google censurere det her!!!!
:cuss: :sur: :cuss:

Iøvrigt var førtidspensionsbeviset/garantien et forslag fra Arbejdsmarkedskommissionen i 2009.

Det er meget muligt man er uenig i denne intention/garanti, men derfor skal man stadig ikke bortcensurere så vigtige udspil!

Da Socialdemokraterne selv fik regeringsmagten i 2011, kom de med et helt andet, og meget strammere udspil, som udgør en reform idag som sender syge mennesker i såkaldt sengepraktik, dvs. mennesker de er så syge, at de skal have en seng med i arbejdsprøvning!

Tal om løftebrud!

Tibet-sagen fra 2012

Ja, den er vist belyst fra flere steder. Bare søg. Det viser sig nemlig nu, at det hele var bestilt arbejde, at fjerne Tibet-aktivister (hvilket var grundlovsstridigt!) for at please den kinesiske præsident.

http://jyllands-posten.dk/indland/ECE89 ... -tibetsag/

- det var Socialdemokraten Morten Bødskov som var Justitsminister.

Og behøver jeg nævne ordet "nødløgn" i forbindelse med hans navn? Det siger vel alt om Socialdemokratisk retspolitik.
Google det (sålænge i kan!)

Kom selv med flere socialdemokratiske løftebrud. Også gerne fra deres forrige regeringsperiode i 1990'erne. For mønsteret gentager sig. Sådan er socialdemokrater. De svigter vælgerne.

Jeg synes bare folk skal vide, hvad de stemmer på.

Hvad er det du mener er blevet bortcensureret??
Googler du førtidspensionsreform, kommer der masser frem, googler du førtidspensionsreform 2012, kommer der masser frem, googler du førtidspensionsreform mette frederiksen, så kommer der masser frem, bl.a. disse artikler
https://www.information.dk/telegram/201 ... m-stor-dag
http://www.bt.dk/politik/mette-frederik ... t-holdning
http://www.dr.dk/nyheder/politik/aftale ... sion-i-hus
http://www.politiko.dk/nyheder/7.179-fa ... sidste-aar
1
Do as I say! :whip:
gnostic

Indlægaf gnostic » 17. sep 2016, 09:37

paint skrev:
gnostic skrev:
Mani skrev:
gnostic skrev:

ÉT indlæg!

Beklager jeg ikke kan genfinde indlægget (blandt de mange andre indlæg her), men du sagde engang, hvor jeg påstod at verden er ond, hvor jeg husker dit svar om at mennesker generelt er uvidende, ikke dumme.
0
Brugeravatar
paint

Indlægaf paint » 17. sep 2016, 09:38

Det var Arbejdsmarkedskommisionen som i deres forslag til en reform af førtidspension og fleksjob, anbefalede en slags 'Førtidspensions-bevis'. Den siddende regering, under ledelse af S, gennemførte stort set alle forslagene (bortset fra 4 af dem) Forslaget om et 'Førtidspensionsbevis', var ét af dem.
0
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

gnostic

Indlægaf gnostic » 17. sep 2016, 09:38

Wizzze skrev:Hvad er det du mener er blevet bortcensureret??
Googler du førtidspensionsreform, kommer der masser frem, googler du førtidspensionsreform 2012, kommer der masser frem, googler du førtidspensionsreform mette frederiksen, så kommer der masser frem, bl.a. disse artikler

Deres oprindelige udspil, den lå i et PDF-format, er væk.
0
gnostic

Indlægaf gnostic » 17. sep 2016, 09:41

paint skrev:Det var Arbejdsmarkedskommisionen som i deres forslag til en reform af førtidspension og fleksjob, anbefalede en slags 'Førtidspensions-bevis'. Den siddende regering, under ledelse af S, gennemførte stort set alle forslagene (bortset fra 4 af dem) Forslaget om et 'Førtidspensionsbevis', var ét af dem.

Men inden de fik regeringsmagten, foreslog S, SF og R i midten af december 2010 netop dette førtidspensionsbevis, som Arbejdsmarkedskommisionen foreslog.

Det lå nemlig i deres eget oppositionsudspil som hed "Færre skal udstødes fra arbejdsmarkedet". Underskrevet af S, SF og R.
Det lå som PDF-fil. Filen er væk. Pistvæk.
0
Brugeravatar
paint

Indlægaf paint » 17. sep 2016, 09:43

gnostic skrev:
paint skrev:
gnostic skrev:
Mani skrev:
gnostic skrev:

ÉT indlæg!

Beklager jeg ikke kan genfinde indlægget (blandt de mange andre indlæg her), men du sagde engang, hvor jeg påstod at verden er ond, hvor jeg husker dit svar om at mennesker generelt er uvidende, ikke dumme.

Jeg kan ikke lige huske i hvilken sammenhæng jeg skulle have sagt det. Men i visse sammenhænge, kan det da godt tænkes, at jeg har sagt noget i den stil.
Men jeg troede at du mente her i denne tråd eller i én af dine seneste tråde.
0

Brugeravatar
landsbytossen
Kort karma: 105
Geografisk sted: i den ene ende af min skygge
Likede indlæg: 1531

Indlægaf landsbytossen » 17. sep 2016, 09:45

gnostic skrev:

Socialdemokratiet får, måske, slettet noget på Google. Du får slettet tråde på Debatten. Hvori ligger forskellen ?
7
Min mening står ikke til diskussion.

"Hvad skal vi med folk, der læser statskundskab ? Det kommer der bare sådan nogle som Svend Auken ud af"
Citat: Mogens Glistrup
gnostic

Indlægaf gnostic » 17. sep 2016, 09:45

paint skrev:
gnostic skrev:
paint skrev:
gnostic skrev:
Mani skrev:
gnostic skrev:

ÉT indlæg!

Jeg kan ikke lige huske i hvilken sammenhæng jeg skulle have sagt det. Men i visse sammenhænge, kan det da godt tænkes, at jeg har sagt noget i den stil.
Men jeg troede at du mente her i denne tråd eller i én af dine seneste tråde.

Nej, det er et stykke tid siden. Dog i år.
Det har "forfulgt" mine tanker lige siden, som mundede ud i dette indlæg hvor jeg prøvede, for en gangs skyld, ikke at kalde folk for onde, men uvidende. Og så skal jeg da ellers lige love for at jeg fik verbale tæsk - også for det!
0
gnostic

Indlægaf gnostic » 17. sep 2016, 09:47

landsbytossen skrev:
gnostic skrev:

Socialdemokratiet får, måske, slettet noget på Google. Du får slettet tråde på Debatten. Hvori ligger forskellen ?

At jeg ikke er politiker. Der er meget stor forskel. Politikere laver landets lovgivning, og bør derfor stå til regnskab for hele deres historik, i resten af menneskehedens historie. Privatpersoner er derfor noget helt andet.
0
In_your_eyes
Kort karma: 73
Geografisk sted: Midt i Jylland
Likede indlæg: 608

Indlægaf In_your_eyes » 17. sep 2016, 09:54

Du får verbale tæsk, pga din "jeg alene vide" og "alle der ikke er enige med mig er dumme/onde/modbydelige" holdning. Intet andet.
9
:pompom:

Tilbage til "Politik, kultur og samfund"