Have-sniksnak-tråden

Få hjælp til indretning af din bolig, eller blær dig med din nye kakkelovn!
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Kort karma: 601
Geografisk sted: Stæævns
Likede indlæg: 7069

Re: Have-sniksnak-tråden

Indlægaf Madam Pomfrey » 14. jun 2018, 19:34

dagens nye familiemedlem - vi har naturligvis været ude og tjekke om flere skulle være knækket ind R smuttede til drømmeland, det var der ikke.

Billede
6
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Stars
Kort karma: 51
Likede indlæg: 1184

Indlægaf Stars » 18. jun 2018, 07:48

Jeg tænker at få fældet nogle træer ved sommerhuset: 3 birketræer, som vel er 8-10 meter høje og en fyr, som nok er 10-12 meter høj.
De står ret tæt på skellet. Birkene kan måske godt falde hele, men fyrretræet skal ned i lidt mindre stykker.

Jeg er lidt på bar bund ... hvad kigger jeg efter, når jeg skal finde en til at gøre det - ud over naturligvis, at han er forsikret, hvis noget går galt?

Det er på Sjælland, nord for Jægerspris, hvis nogle kender en, der kan anbefales (eller frarådes)
0
Brugeravatar
Zonta
Kort karma: 90
Likede indlæg: 1232

Indlægaf Zonta » 18. jun 2018, 11:39

Stars skrev:Jeg tænker at få fældet nogle træer ved sommerhuset: 3 birketræer, som vel er 8-10 meter høje og en fyr, som nok er 10-12 meter høj.
De står ret tæt på skellet. Birkene kan måske godt falde hele, men fyrretræet skal ned i lidt mindre stykker.

Jeg er lidt på bar bund ... hvad kigger jeg efter, når jeg skal finde en til at gøre det - ud over naturligvis, at han er forsikret, hvis noget går galt?

Det er på Sjælland, nord for Jægerspris, hvis nogle kender en, der kan anbefales (eller frarådes)

Altså vi har brugt Det' Havemanden (https://dethavemanden.dk/), da vi skulle have fældet to kæmpe træer i haven. Han var i hvert fald god, men jeg ved ikke om han kører så langt.

Jeg tror bare jeg fandt en, hvor jeg havde en god mavefornemmelse, ringede og spurgte om han ville komme ud forbi og kigge og så aftalte vi det derefter. Spurgte selvfølgelig også om han var forsikret.

Ellers så kan det være en god idé at kigge anmeldelser på enten facebook eller trustpilot, alt afhængig af hvad firmaet har af kanaler. Er der nogen i området, der har fået fældet træer? Det kan også være en mulighed at forhøre sig rundt omkring, hvem de har brugt.
1
Brugeravatar
mulledit
Kort karma: 42
Likede indlæg: 657

Indlægaf mulledit » 18. jun 2018, 12:29

Stars skrev:Jeg tænker at få fældet nogle træer ved sommerhuset: 3 birketræer, som vel er 8-10 meter høje og en fyr, som nok er 10-12 meter høj.

Du leder efter en topkapper :D
0
Bøllen 08.06.2010 :love:

Billen 22.07.2014 :love:

IG blogger under navnet Strawberryonion

Tilbage til "Bolig"