Endnu en psykopat til evig opbevaring..

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 815
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 8414
Kontakt:

Re: Endnu en psykopat til evig opbevaring..

Indlægaf Ado » 17. sep 2016, 22:59

Dikus skrev:Men de forsøgte dog genoplivning over længere tid. Så det har jo ikke engang været tydeligt for fagfolk, at hun ikke kunne overleve.

Nej, hendes smadrede hoved og krop forhindrede heldigvis ikke, at de forsøgte alt de kunne.
0
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 676
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5901

Indlægaf Dikus » 17. sep 2016, 23:01

Ado skrev:
Dikus skrev:Men de forsøgte dog genoplivning over længere tid. Så det har jo ikke engang været tydeligt for fagfolk, at hun ikke kunne overleve.

Nej, hendes smadrede hoved og krop forhindrede heldigvis ikke, at de forsøgte alt de kunne.

Men hvis det ikke har værettydeligt for fagfolk, hvorfor skulle det så være det for voldsmanden?
1
HerErJeg
Kort karma: 13
Likede indlæg: 236

Indlægaf HerErJeg » 17. sep 2016, 23:03

Om hun så havde ligget med en kæmpe kniv hamret i brystet, tror jeg de havde forsøgt genoplivning. Når det er nyt og offeret i teorien er i grænselandet for overlevelse, så prøver de.
9
Brugeravatar
Ado
Kontakt:

Indlægaf Ado » 17. sep 2016, 23:06

Dikus skrev:
Ado skrev:

Men hvis det ikke har værettydeligt for fagfolk, hvorfor skulle det så være det for voldsmanden?

Fordi hun IKKE havde hverken puls eller vejrtrækning, da han skred fra hende. Fordi han ikke er læge. Fordi hun sikkert har skreget i starten og til sidst bare ligget stille på gulvet, mens han har sparket og slået hende. Jeg kan blive ved.
0
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Ado
Kontakt:

Indlægaf Ado » 17. sep 2016, 23:07

Hans identitet bliver delt lystigt overalt på Facebook.
1
Oveditlevsen
Kort karma: 21
Likede indlæg: 416

Indlægaf Oveditlevsen » 17. sep 2016, 23:19

Ja, han er syg og fuldstændig vanvittig..
Hævn er en naturlig og forståelig følelse i sådan et tilfælde, men vi lever (heldigvis) i et retssamfund som ikke er så sygt og vanvittigt som ham, det er så vigtigt at det pointeres når følelserne er ved at løbe af med en.
7
Brugeravatar
zembra1986
Kort karma: 78
Likede indlæg: 1143

Indlægaf zembra1986 » 17. sep 2016, 23:26

Føj for satan, når jeg læser om sådan en sag kan jeg godt mærke mit blodtryk stige til i en voldsom grad meget hurtigt og min indre svinehund vil bare at han får samme tur.

Han skulle spærres inde resten af livet og så håber jeg hvis der fndes et helvede at de holder det RIGTIG varmt til ham! :sur: :puke:
0
Brugeravatar
Dikus
Moderator

Indlægaf Dikus » 17. sep 2016, 23:30

Ado skrev:
Dikus skrev:
Ado skrev:

Fordi hun IKKE havde hverken puls eller vejrtrækning, da han skred fra hende. Fordi han ikke er læge. Fordi hun sikkert har skreget i starten og til sidst bare ligget stille på gulvet, mens han har sparket og slået hende. Jeg kan blive ved.

Men igen. Sådan noget er der desværre en del, der oplever og heldigvis også en del, der overlever. Det gør det jo ikke til drab.
0
Brugeravatar
zembra1986
Kort karma: 78
Likede indlæg: 1143

Indlægaf zembra1986 » 17. sep 2016, 23:35

fisken80 skrev:Lad mig lige starte med at slå fast at jeg ikke har ondt af manden. Men jeg synes godt nok retorikken er meget hård. Ja han har gjort noget frygteligt, og det skal han straffes for. Men jeg håber ved gud også at han får noget hjælp for han er næppe psykisk i balance for så gør man ikke den slags.

Jeg må indrømme, at jeg er glad for, at vi har et velfungerende retssystem, hvor vi straffer ikke hævner. Og jeg bliver sgu trist over at læse om folks hævngerrighed.

Retorikken hård??!! :stoned: Har du egentlig læst hvad han har gjort!!

Jeg går generelt ikke ind for et "øje for et øje" samfund men i så grovt et tilfælde som dette ønsker jeg kun at han skal spærres inde så han ikke er en trussel for andre, Hjælp? Det kan jeg ærlig talt ikke unde sådan et usselt stykke parodi af et menneske....der skal bruges mindst muligt penge på ham som overhovedet muligt efter min mening. Jeg er også overbevist om at enhver hjælp ville være spildt på sådan et monster, er man i stand til at udføre en så fuldstændig grotesk handling, så bliver man sgu aldrig et normalfungerende menneske....det er min overbevisning.
Senest rettet af zembra1986 17. sep 2016, 23:45, rettet i alt 2 gange.
1
Mumifar
Kort karma: 12
Likede indlæg: 145

Indlægaf Mumifar » 17. sep 2016, 23:39

Man kan undre sig over, hvorfor en almindelig dansk dreng på 23 år gør sig selv til morder? Et så ualmindeligt hidsigt temperament har utvivlsomt vist sig tidligere, og det er faktisk mærkeligt at vi har den slags typer gående frit omkring. En helt almindelig dreng er han nok ikke så.
2
Senest rettet af mumifar 24. dec 2046, 23:59, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Dikus
Moderator

Indlægaf Dikus » 17. sep 2016, 23:44

Mumifar skrev:Man kan undre sig over, hvorfor en almindelig dansk dreng på 23 år gør sig selv til morder? Et så ualmindeligt hidsigt temperament har utvivlsomt vist sig tidligere, og det er faktisk mærkeligt at vi har den slags typer gående frit omkring. En helt almindelig dreng er han nok ikke så.

Det er svært at forestille sig, det er første gang, han gør den slags.
0
Mumifar
Kort karma: 12
Likede indlæg: 145

Indlægaf Mumifar » 18. sep 2016, 00:13

Dikus skrev:
Mumifar skrev:Man kan undre sig over, hvorfor en almindelig dansk dreng på 23 år gør sig selv til morder? Et så ualmindeligt hidsigt temperament har utvivlsomt vist sig tidligere, og det er faktisk mærkeligt at vi har den slags typer gående frit omkring. En helt almindelig dreng er han nok ikke så.

Det er svært at forestille sig, det er første gang, han gør den slags.

Han har jo nok et ekstremt voldsomt temperament som tidligere har givet ham selv og andre problemer.
Uden at vide ret meget om det, så burde drengen da have været i behandling.
0
Senest rettet af mumifar 24. dec 2046, 23:59, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Zombie
Kort karma: 215
Likede indlæg: 2271

Indlægaf Zombie » 18. sep 2016, 00:33

Dikus skrev:
Ado skrev:
Dikus skrev:
Ado skrev:

Men igen. Sådan noget er der desværre en del, der oplever og heldigvis også en del, der overlever. Det gør det jo ikke til drab.

Nej. Læser du hvad Ado skriver om hendes skader? Det overlever man altså ikke, hvordan kan du tro det?

De forsøger st genopliver hende, fordi det er deres job og fordi de ikke MÅ erklære hende død, det må kun en læge efter en særlig procedure.
3
Brugeravatar
Dikus
Moderator

Indlægaf Dikus » 18. sep 2016, 00:36

Zombie skrev:
Dikus skrev:
Ado skrev:
Dikus skrev:
Ado skrev:

Nej. Læser du hvad Ado skriver om hendes skader? Det overlever man altså ikke, hvordan kan du tro det?

De forsøger st genopliver hende, fordi det er deres job og fordi de ikke MÅ erklære hende død, det må kun en læge efter en særlig procedure.

De fortsætter jo også efter det med lægerne.

Og voldsmanden ser jo ikke andet end blod.
0
Brugeravatar
Advocatus-Diaboli
Bortvist
Kort karma: 238
Likede indlæg: 2244

Indlægaf Advocatus-Diaboli » 18. sep 2016, 00:43

Ado skrev:Fordi hun IKKE havde hverken puls eller vejrtrækning, da han skred fra hende. Fordi hun sikkert har skreget i starten og til sidst bare ligget stille på gulvet, mens han har sparket og slået hende. Jeg kan blive ved.

Nu digter du bare. De ting der er der kun én person som kan udtale sig om og som ved det. Den person er ikke dig.
1
Listen, I'm a nice person - so if I'm an asshole to you, you need to ask yourself why.

Tilbage til "Livets forhold"