Ignorer venligst nogle af mine indlæg

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
gnostic
Kort karma: 83
Likede indlæg: 191

Ignorer venligst nogle af mine indlæg

Indlægaf gnostic » 17. sep 2016, 17:37

Jeg har det skidt for tiden, og (nogle) af mine indlæg for tiden er "farvet" af det. Ignorer dem, eller mind mig om dem, hvis i støder på nogle indlæg fra mig som i synes ser mærkelige ud. Eller anmeld dem.

Det skyldes angst i kombination med noget andet.
0
Allmost_Famous
Kort karma: 107
Likede indlæg: 1671

Re: Ignorer venligst nogle af mine indlæg

Indlægaf Allmost_Famous » 17. sep 2016, 18:12

Skulle du ikke hellere tage en pause herfra? :kys: Jeg tror, det vil være bedre for dig at få det bedre, og så bagefter komme herind igen.
1
:lol:

Stofbind sælges: viewtopic.php?f=58&t=4479
Brugeravatar
Mani
Kort karma: 183
Likede indlæg: 1964

Indlægaf Mani » 17. sep 2016, 18:18

^ Enig med Allmost. Det giver jo ikke rigtig mening, hvis vi alle skal ignorerer dig - men jeg har bestemt heller ingen ønsker om at generer dig eller skrive noget, som gør dig dårlig.
0
'At some point you just have to let go of what you thought should happen and live in what is happening'
Brugeravatar
DD_81
Kort karma: 328
Geografisk sted: Stæævns
Likede indlæg: 3265

Indlægaf DD_81 » 17. sep 2016, 18:44

Det skinner igennem i dine indlæg, det har du ret i!

Måske, hvis du kan, skulle du prøve at skrive de her mere frustrerende indlæg ned i f.x. word, så de kun er for dig, så du slipper for den mere negative feedback du får på disse indlæg :)
2
- tid til nyt debatnavn, - tidligere Dirtydancing, voksede fra det for læææænge siden ;)
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 17. sep 2016, 18:49

Jeg synes altså også du skal snuppe den pause Gnostic.

Det er langt nemmere for alle parter end det er at forlange hele debatten skal ignorer dig. Der kommer nye hele tiden og folk der ikke kender dig eller har set dine problematikker herinde kan nemt komme til at gå i dialog med dig med det resultat at du får det dårligere, men hele tiden skal ind og svare vedkommende. Så logger du af, dine hjerne drøner afsted og 5 minutter senere er du inde for at tjekke igen, svarer, logger af og tjekker igen for til sidst at få din tråd låst. Det er på alle måder nemmere at en person (i det her tilfælde dig) beder Patrick om en frivillig banning end det er at diktere flere 100 andre mennesker hvad de "må" og ikke "må" i deres færden på debatten.
3
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
gnostic
Kort karma: 83
Likede indlæg: 191

Indlægaf gnostic » 17. sep 2016, 19:17

ShuruQ skrev:Jeg synes altså også du skal snuppe den pause Gnostic.

Det er langt nemmere for alle parter end det er at forlange hele debatten skal ignorer dig. Der kommer nye hele tiden og folk der ikke kender dig eller har set dine problematikker herinde kan nemt komme til at gå i dialog med dig med det resultat at du får det dårligere, men hele tiden skal ind og svare vedkommende. Så logger du af, dine hjerne drøner afsted og 5 minutter senere er du inde for at tjekke igen, svarer, logger af og tjekker igen for til sidst at få din tråd låst. Det er på alle måder nemmere at en person (i det her tilfælde dig) beder Patrick om en frivillig banning end det er at diktere flere 100 andre mennesker hvad de "må" og ikke "må" i deres færden på debatten.

Jeg overvejer en pause, uden banning, indtil jeg evt. kan få det bedre. Jeg har jo også gode stunder på debatten engang imellem.

Jeg synes bare folk skal vide at jeg ikke er ude på at chikanere nogen, og mine politiske indlæg er angstbaseret, det er ren og skær overlevelseskamp. Og det er ikke i overført betydning. Jeg føler min eksistensberettigelse truet. Om det er virkeligt eller indbildt, som mine behandlere siger det er, kan jeg ikke afgøre, men jeg kan fortælle at det for mig er nøjagtigt lige så virkeligt som den skærm der er foran mig, det bord den står på eller alt muligt andet.

Hvis jeg ikke kan stole på mine egne sanser, hvad kan jeg så stole på?

Det bliver heller ikke bedre af, at det får næring af at 1-2 debattører siger/gør noget ved mig, som er en moderation værdig. Særligt én debattør er i fuld gang med røde-kort spam hver gang vedkommende logger ind og har mulighed for at tildele et rødt kort. De er tilfældigt og uden grund placeret, og uden kommentarer. Det er anmeldt. Men det gør bare ikke situationen nemmere for mig at håndtere, at blive bekræftet i at der ER nogen som er ude efter mig, jeg ER hadet.
0
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 815
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 8431
Kontakt:

Indlægaf Ado » 17. sep 2016, 20:04

Tag et pusterum og pas på dig selv. :ae:
0
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Viskelæder
Kort karma: 463
Likede indlæg: 4108

Indlægaf Viskelæder » 17. sep 2016, 20:04

Jeg synes, det er ubehageligt at se dine tråde for tiden. Det er så tydeligt, at du har det psykisk dårligt, og dine tråde og folks svar (selv de gode og velmenende) får dig længere ud.
Det er svært for mig som debattør at vide, hvad jeg skal gøre med dem. Jeg får lyst til at skrive til dig (og har også flere gange gjort), at jeg bliver bekymret for dig, og at dit verdenssyn efter min optik er farvet af dine psykiske vanskeligheder. Jeg får næsten lyst til at bede en mod om at banne dig (det har jeg aldrig gjort). Samtidig kan det virke nedladende, og det fortjener du på ingen måde. Du skal, som alle andre, have dit talerum. Du har, som skrevet 1000 gange før, tit nogle valide punkter, men det drukner bare i dine paranoide forestillinger og din dertilhørende ivrighed over at overbevise os om dit livssyn, og det vil du aldrig rigtigt kunne.
Det er point of no return. Og derfor ender jeg med for det meste at ignorere dine tråde.

Jeg håber virkelig, du vil tage en pause og få skabt ro om dig.
4
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 393
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 3885

Indlægaf Delfin » 17. sep 2016, 20:09

Du fodrer din angst. Når du har de her perioder, bruger du time efter time på at støvsuge nettet for ting, som bekræfter dig i, at du er i fare, mens dit tunnelsyn hindrer dig i at se nuancerne

Ps hvis der sidder nogen og spammer dig med røde kort, er det ikke dig, der er noget i vejen med. Det er nederen opførsel
0
14 11 14 :banan:
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 815
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 8431
Kontakt:

Indlægaf Ado » 17. sep 2016, 20:20

Og ja, det der med de røde kort er sgu for tåbeligt. Hvem du end er, der sidder der og sender sådanne afsted; grow up. Hvad er det da for en barnlig og sølle debatstil?
3
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 259
Likede indlæg: 4283

Indlægaf Flora » 17. sep 2016, 21:08

Jeg er enig med de andre i at det er vedkommende der sender røde kort der er noget galt med. Ikke dig.

Husk at vi er mange der er på din side og fokuser på dét i stedet for på en eller anden tilfældig idiot der ikke kan finde ud af at opføre sig ordentligt.

Jeg håber du snart får det bedre :kram:
1
Debattens sødeste :engel:

Tilbage til "Livets forhold"