Jeg bliver snart bims! Sletning af FB profil...?

Lismaens
Kort karma: 87
Likede indlæg: 469

Jeg bliver snart bims! Sletning af FB profil...?

Indlægaf Lismaens » 20. sep 2016, 17:01

Jeg kan ikke slette mine profil(er), hvorend jeg gerne ville. Er der nogle der kan forklare mig hvorfor? Jeg mindes da, at der tidligere var en knap hvor man kunne slette helt, og ikke kun deaktivere, som lader til at være den eneste mulighed nu?
Jeg har skrevet til Facebook. Svar: Tak for din henvendelse vedrørende det tekniske, bla bla bla, vi kan ikke besvare alle de henvendelser vi får. Case closed. :rulle:

Er der nogle der har en how-to? :kryds:
0
Brugeravatar
Luffegås
Kort karma: 43
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 506

Re: Jeg bliver snart bims! Sletning af FB profil...?

Indlægaf Luffegås » 20. sep 2016, 17:39

Mener du kan slette den fuldstændig efter 14 dage eller noget i deaktivering.
0
Lismaens

Indlægaf Lismaens » 20. sep 2016, 18:19

Luffegås skrev:Mener du kan slette den fuldstændig efter 14 dage eller noget i deaktivering.

Den har været deaktiveret længere end 14 dage. Men når man logger ind igen er profilen jo aktiv på ny....
0
Brugeravatar
Luffegås
Kort karma: 43
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 506

Indlægaf Luffegås » 20. sep 2016, 18:47

0
Lismaens

Indlægaf Lismaens » 20. sep 2016, 19:11

Luffegås skrev:https://www.facebook.com/help/www/224562897555674

Det er det jeg har gjort. Anmodet om at få slettet min konto. Så fik jeg den der standard svada om at de har set min henvendelse men ikke kan svare alle. Og sagen er lukket. "Svaret" kom for øvrigt først 3 uger efter min henvendelse.
0
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 20. sep 2016, 19:18

Der er jo rigtig mange problemer med at lukke en FB-konto ned. Der er flere sager med folk der har ville lukke afdøde slægninges sider uden held.

Måske der er et trick, men jeg er bange for det bedste du kan gøre er at lade den forblive deaktiveret, da ingen jo kan se din profil alligevel hvis den er deaktiveret og uden at vide det vil jeg tro den helt automatisk lukket helt hvis den er deaktiveret længe nok :gruble:.
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Sophies-mor
Kort karma: 201
Likede indlæg: 1350

Indlægaf Sophies-mor » 20. sep 2016, 19:21

ShuruQ skrev:Der er jo rigtig mange problemer med at lukke en FB-konto ned. Der er flere sager med folk der har ville lukke afdøde slægninges sider uden held.

Måske der er et trick, men jeg er bange for det bedste du kan gøre er at lade den forblive deaktiveret, da ingen jo kan se din profil alligevel hvis den er deaktiveret og uden at vide det vil jeg tro den helt automatisk lukket helt hvis den er deaktiveret længe nok :gruble:.

Sorry, men nope.
Min farfar døde for ....3 års tid siden.
Han står stadig på min venneliste - far og onkel har deaktiveret kontoen.
0
Billede SÅ kom bananen!

:sur: Hævnrødbede :-D
Lismaens

Indlægaf Lismaens » 20. sep 2016, 19:23

ShuruQ skrev:Der er jo rigtig mange problemer med at lukke en FB-konto ned. Der er flere sager med folk der har ville lukke afdøde slægninges sider uden held.

Men det er også lidt fordi at jeg ikke må ændre navn på den mere og jeg heller ikke må oprette en ny profil med samme e-mail-adresse.
Men jeg gider snart ikke at rode med det mere, så må jeg deaktivere og starte helt forfra med ny mail og ny profil som også var planen.
Jeg er bare træt af at have den liggende derude.

Jeg kan i øvrigt godt se den jeg allerhelst vil slette, fra min anden profil, selvom den er deaktiveret. Så kan alle andre jo også. Pisse belastende.
0
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 20. sep 2016, 19:23

Sophies-mor skrev:

Sorry, men nope.

Det er rigtigt at de figurere på ens venneliste når de er deaktiverede, men man kan ikke (eller har jeg ikke kunnet når jeg har haft deaktiverede profiler på vennelisten) gå ind på deres profil, der bliver sendt en fejlbesked. Dog kan man sagtens slette en deaktiveret profil fra ens venneliste.
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Lismaens

Indlægaf Lismaens » 20. sep 2016, 19:25

ShuruQ skrev:
Sophies-mor skrev:

Sorry, men nope.

Det er rigtigt at de figurere på ens venneliste når de er deaktiverede, men man kan ikke (eller har jeg ikke kunnet når jeg har haft deaktiverede profiler på vennelisten) gå ind på deres profil, der bliver sendt en fejlbesked. Dog kan man sagtens slette en deaktiveret profil fra ens venneliste.

Jeg kan sagtens finde og gå ind på min deaktiverede profil.
0
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 20. sep 2016, 19:26

Lismaens skrev:

Men det er også lidt fordi at jeg ikke må ændre navn på den mere og jeg heller ikke må oprette en ny profil med samme e-mail-adresse.
Men jeg gider snart ikke at rode med det mere, så må jeg deaktivere og starte helt forfra med ny mail og ny profil som også var planen.
Jeg er bare træt af at have den liggende derude.

Jeg kan i øvrigt godt se den jeg allerhelst vil slette, fra min anden profil, selvom den er deaktiveret. Så kan alle andre jo også. Pisse belastende.

Men et er at du kan se navnet, men hvis du klikker på den, kan den så åbne profilen? Det kan jeg nemlig ikke med deaktiverede profiler. Jeg kan se navnet, men ikke åbne profilen.
0
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 20. sep 2016, 19:27

Ok, det fatter jeg ikke. Altså ikke at jeg ikke tror på dig, men jeg får altid en fejlbesked hvis jeg har forsøgt.

Forskelsbehandling Facebook :-p.
0
Lismaens

Indlægaf Lismaens » 20. sep 2016, 19:35

ShuruQ skrev:Ok, det fatter jeg ikke. Altså ikke at jeg ikke tror på dig, men jeg får altid en fejlbesked hvis jeg har forsøgt.

Forskelsbehandling Facebook :-P.

Hvis man ikke kunne gå ind på profilen ville jeg heller ikke have et problem med det. Jeg har endda været logget ind of deaktiveret igen fordi jeg troede at det måske ikke var gjort ordentligt første gang, men stadig det samme. Og mine profiler er endda ikke "venner".

Jeg er så ærgerlig over at de ikke har den permanente slet knap mere! Især nu hvor de ikke besvarer henvendelser.

Jeg oprettede faktisk en helt ny- og 3. profil samme dag som jeg deaktiverede den anden, dvs. også for ca. 3 uger siden. Jeg startede forfra med at melde mig ind i nogle grupper og efter 5-6 indmeldelser kom der en spærring på profilen, indtil i dag d.20., hvor der stod at jeg ikke havde tilladelse til at skrive opslag eller melde mig ind i flere grupper. Uden begrundelse.

Til det fik jeg samme svar, i forgårs, de kan ikke besvare alle henvendelser og har lukket sagen.
0
Brugeravatar
missme
Kort karma: 10
Likede indlæg: 110

Indlægaf missme » 20. sep 2016, 19:36

Hvis du ligger en masse nøgenbilleder op, så lukker de dig nok ;)

http://e-magazine.dk/internet/sadan-sletter-du-din-facebook-profil/
Der står at det er vigtigt at man ikke logger ind på sin profil efter at have anmodet om at få den slettet, da den derved genaktiveres
2
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 20. sep 2016, 19:40

Lismaens skrev:
ShuruQ skrev:Ok, det fatter jeg ikke. Altså ikke at jeg ikke tror på dig, men jeg får altid en fejlbesked hvis jeg har forsøgt.

Forskelsbehandling Facebook :-P.

Hvis man ikke kunne gå ind på profilen ville jeg heller ikke have et problem med det. Jeg har endda været logget ind of deaktiveret igen fordi jeg troede at det måske ikke var gjort ordentligt første gang, men stadig det samme. Og mine profiler er endda ikke "venner".

Jeg er så ærgerlig over at de ikke har den permanente slet knap mere! Især nu hvor de ikke besvarer henvendelser.

Jeg oprettede faktisk en helt ny- og 3. profil samme dag som jeg deaktiverede den anden, dvs. også for ca. 3 uger siden. Jeg startede forfra med at melde mig ind i nogle grupper og efter 5-6 indmeldelser kom der en spærring på profilen, indtil i dag d.20., hvor der stod at jeg ikke havde tilladelse til at skrive opslag eller melde mig ind i flere grupper. Uden begrundelse.

Til det fik jeg samme svar, i forgårs, de kan ikke besvare alle henvendelser og har lukket sagen.

Det er sgu også sært det åbenbart er forskelliget fra person til person. Jeg har lige forsøgt og får denne besked på min FB :gruble:.

Unavngivet.png

Men jeg kan godt forstå du synes det er irriterende når det ikke er sådan for dig, så ville jeg også synes det var ret grænseoverskridende.

Og de der automatisk genererede beskeder er så belastende. Når man tænker på antallet af brugere forstår jeg det dog godt, men det ændrer ikke på det er pisse nedern.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0

Tilbage til "Computere, spil og internet"