Fremmed undertøj i hjemmet?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
NejJegErIkkeAsiat
Kort karma: 21
Geografisk sted: Hafnia
Likede indlæg: 362

Re: Fremmed undertøj i hjemmet?

Indlægaf NejJegErIkkeAsiat » 21. sep 2016, 06:42

Jeg har engang fundet en g-streng i min seng, og selvom jeg vist var single dengang, kunne det havde set rigtig skidt ud hvis en kæreste havde fundet den.
Men, det var faktisk en der var smuttet med op fra vaskekælderen, sikkert fordi den var så mikroskopisk lille at den både var blevet overset i tørretumbleren og da jeg lagde mit tøj sammen (som var blevet tømt udover sengen).
1
Brugeravatar
Q-beben
Kort karma: 35
Likede indlæg: 561

Indlægaf Q-beben » 21. sep 2016, 07:01

Nu bor vi ikke sammen... Så hvis jeg fandt f.eks. en g-streng i hans seng, så ville jeg blive hidsig, vred, skuffet og råbe meget højt. Vi har lovet hinanden troskab, så det ville være et stort svigt.

Og ja, min fornuft siger mig, at jeg burde spørge ham stille og roligt, hvorfor den ligger der. Men lige i det her tilfælde ville temperamentet løbe af med mig... :(
1
Lykke
Kort karma: 45
Likede indlæg: 721

Indlægaf Lykke » 21. sep 2016, 07:29

kidkomb skrev:Hvis jeg fandt noget nu, skulle der virkelig være en god forklaring!
Han må, hvis han virkelig ikke kan lade være, gerne have sex med andre, men IKKE i vores hjem og SLET IKKE i vores seng.
Og han må kun, hvis han kan være helt, helt sikker på, at jeg ikke finder ud af det.
Jeg ville ikke kunne sætte mig ud over det. Vi ville nok være færdige :(
Jeg har ikke lyst til at tænke på det.

Hvordan kan han være sikker på at du ikke opdager eventuel sex med en anden?
0
Lykke
Kort karma: 45
Likede indlæg: 721

Indlægaf Lykke » 21. sep 2016, 07:32

Min første tanke ville være, at det kom fra det fælles vaskehus.

Utroskab skulle der en del til før jeg ville tro det handlede om.
0
Brugeravatar
Anne Droid
Kort karma: 39
Likede indlæg: 987

Indlægaf Anne Droid » 21. sep 2016, 07:33

Q-beben skrev:Nu bor vi ikke sammen... Så hvis jeg fandt f.eks. en g-streng i hans seng, så ville jeg blive hidsig, vred, skuffet og råbe meget højt. Vi har lovet hinanden troskab, så det ville være et stort svigt.

Og ja, min fornuft siger mig, at jeg burde spørge ham stille og roligt, hvorfor den ligger der. Men lige i det her tilfælde ville temperamentet løbe af med mig... :(

Jeg bor heller ikke sammen med min kæreste og jeg tror, jeg ville reagere på omtrent samme måde.

Jeg er ikke sikker på at jeg ville kunne genfinde tilliden og nærheden med ham.
0
My hovercraft is full of eels
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1151
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9691

Indlægaf kidkomb » 21. sep 2016, 07:37

Lykke skrev:
kidkomb skrev:Hvis jeg fandt noget nu, skulle der virkelig være en god forklaring!
Han må, hvis han virkelig ikke kan lade være, gerne have sex med andre, men IKKE i vores hjem og SLET IKKE i vores seng.
Og han må kun, hvis han kan være helt, helt sikker på, at jeg ikke finder ud af det.
Jeg ville ikke kunne sætte mig ud over det. Vi ville nok være færdige :(
Jeg har ikke lyst til at tænke på det.

Hvordan kan han være sikker på at du ikke opdager eventuel sex med en anden?

Ingenting er 100% sikkert. Jeg tror du forstår hvad jeg mener alligevel.
0
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
ajnaM
Kort karma: 54
Likede indlæg: 739

Indlægaf ajnaM » 21. sep 2016, 07:48

Jeg har engang, som stor teenager, der boede med min ekskæreste, fundet et dameur i mit soveværelse. Der ikke var mit.

Min ekskæreste insisterede på, at han ikke vidste, hvor det kom fra. Vi havde på det tidspunkt et ret vildt socialt liv med mange fester, overnattende venner osv, og jeg lukkede nok bare øjnene og tænkte, at det måtte være nogen, vi kendte, der havde tabt det. Men jeg turde ikke spørge, af frygt for at folk troede, min kæreste var mig utro.

Jeg havde faktisk helt glemt det. Det er også mange år siden. Men det får mig lige til at tænke over, hvor glad jeg egentlig er for, at jeg er blevet ældre. Og at jeg skiftede kæresten ud. :gogo:

(Jeg hørte i øvrigt, at selvsamme ekskæreste, efter vi ikke var sammen længere, havde kørt to piger på samme tid. Den ene havde pludselig mødt en anden pige i byen, der havde haft den samme 'unikke' kæreste-tatovering, som hun selv havde. ;))
1
Brugeravatar
achillaxedprune
Kort karma: 346
Likede indlæg: 2371

Indlægaf achillaxedprune » 21. sep 2016, 07:55

ajnaM skrev:Jeg har engang, som stor teenager, der boede med min ekskæreste, fundet et dameur i mit soveværelse. Der ikke var mit.

Min ekskæreste insisterede på, at han ikke vidste, hvor det kom fra. Vi havde på det tidspunkt et ret vildt socialt liv med mange fester, overnattende venner osv, og jeg lukkede nok bare øjnene og tænkte, at det måtte være nogen, vi kendte, der havde tabt det. Men jeg turde ikke spørge, af frygt for at folk troede, min kæreste var mig utro.

Jeg havde faktisk helt glemt det. Det er også mange år siden. Men det får mig lige til at tænke over, hvor glad jeg egentlig er for, at jeg er blevet ældre. Og at jeg skiftede kæresten ud. :gogo:

(Jeg hørte i øvrigt, at selvsamme ekskæreste, efter vi ikke var sammen længere, havde kørt to piger på samme tid. Den ene havde pludselig mødt en anden pige i byen, der havde haft den samme 'unikke' kæreste-tatovering, som hun selv havde. ;))

Noooo!! Hold da op, var han virkelig sådan en kegle?! Hvor uendelig kikset med de kæreste-tatoveringer. :lol:
Og jeg kan udover det godt huske det ur. Det var så vidt jeg husker et D&G... Jeg kan i hvert fald. huske, at det var så dyrt et ur, at man nok gerne ville have det igen. Meget mystisk. Og ja for fanden... **** er meget bedre! :-D

Hvad angår tråden: jeg ville virkelig undre mig over dameundertøj, der ikke var mit i vores hus. Jeg ville selvfølgelig tale med min mand om det, og jeg er temmelig sikker på, at jeg ville kunne gennemskue om han løj. Jeg kan dog slet ikke forestille mig, at han skulle være mig utro i vores hjem. Overhovedet.
...jeg ville ikke forlade ham pga. af det, men måske vi skulle til noget parterapi. Kommer an på hvordan og hvorledes...
0
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 423
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 6035

Indlægaf LadyFox » 21. sep 2016, 07:57

ajnaM skrev:Jeg har engang, som stor teenager, der boede med min ekskæreste, fundet et dameur i mit soveværelse. Der ikke var mit.

:shock: :shock: :shock:

Hvor må det bare være skrækkeligt. Det må være en af de værste måder at opdage utroskab jeg har hørt om. :ad!:
1
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 871
Likede indlæg: 11749

Indlægaf Dirtylittledevil » 21. sep 2016, 07:59

I min pure ungdom, i en periode hvor jeg boede alene, fandt jeg en joggingdragt i min reol. Den var pænt lagt sammen og var bare lagt der. Ingen ville kendes ved den.
Det endte faktisk med at jeg begyndte at bruge den fordi det var så sært og jeg vist prøvede at bilde mig selv ind at det nok VAR min, selvom jeg da stadig i dag godt ved at det var det ikke. Det blev aldrig opklaret.
2
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 310
Likede indlæg: 5758

Indlægaf Animi » 21. sep 2016, 07:59

Jeg fandt faktisk to par trusser hos min kæreste. Men det var om morgen hvor vi havde slået op, så jeg orkede ikke at sige noget til det.
Senere fandt jeg jo så billeder på at han havde været sammen med en anden. Men jeg mistænker ret stærkt at trusserne faktisk var en helt 3. pige.
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Straniera
Kort karma: 4
Likede indlæg: 116

Indlægaf Straniera » 21. sep 2016, 08:19

Hvis jeg fandt et par dametrusser i min kærestes seng, så var han ikke længere min kæreste. Vi bruger ikke vaskekældre, har ikke overnattende gæster, og jeg kan ikke komme i tanke om andre "naturlige forklaringer", så et sådant fund ville jo være beviset på utroskab.
0
Brugeravatar
Jasmin
Kort karma: 17
Likede indlæg: 252

Indlægaf Jasmin » 21. sep 2016, 08:49

Wizzze skrev:Kæresten ser noget tv, med kvinder der har fundet andre kvinders trusser eller bh i hjemmet.

Hvordan ville du reagere på sådan et fund?
Spørger hvilket kendskab han har til de benævnte.
Og så må vi tage den derfra.

Wizzze skrev:Dem på TV var også inde på at det typisk er noget den anden kvinde gør (altså efterlader undertøj) for at det skal blive fundet, og så bryder forholdet op så den anden kvinde selv kan få manden :8: Tror I virkelig det kan være sandt, kende I nogen der har været så udspekuleret?
Ja, jeg tror det sker.
Hvis jeg ville undergrave et forhold ville jeg da sørge for at plante beviser som kunne understøtte min eventuelle påstand om utroskab.
0
“Frihed består i at kunne alt det, som ikke skader andre”
Den franske erklæring om menneskerettigheder 1789
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 1157
Likede indlæg: 6807

Indlægaf Wizzze » 21. sep 2016, 08:56

Jasmin skrev:
Wizzze skrev:Kæresten ser noget tv, med kvinder der har fundet andre kvinders trusser eller bh i hjemmet.

Hvordan ville du reagere på sådan et fund?
Spørger hvilket kendskab han har til de benævnte.
Og så må vi tage den derfra.

Wizzze skrev:Dem på TV var også inde på at det typisk er noget den anden kvinde gør (altså efterlader undertøj) for at det skal blive fundet, og så bryder forholdet op så den anden kvinde selv kan få manden :8: Tror I virkelig det kan være sandt, kende I nogen der har været så udspekuleret?
Ja, jeg tror det sker.
Hvis jeg ville undergrave et forhold ville jeg da sørge for at plante beviser som kunne understøtte min eventuelle påstand om utroskab.

Sådan mere generelt, altså ikke bare ved utroskab, "pisser kvinder så deres terretorie af?" :gruble:
Gør I noget for at markere at det her altså er jeres område, jeres mand/fyr?

F.eks. sådan noget med at efterlade tøj/undertøj, en tandbørste, parfume eller lign?
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
paint
Kort karma: 96
Likede indlæg: 2376

Indlægaf paint » 21. sep 2016, 08:58

Jeg har engang oplevet 'trusse-episoden', fra den mandlige side. Som helt ung boede jeg i en lejlighed på Nørrebro. Jeg havde en kæreste, men vi boede ikke sammen.
En aften, hvor jeg var alene, ringede en af mine venner og fortalte, at han havde fået besøg af sin svenske kæreste, som lige var ankommet fra Stockholm. Men hun havde sin veninde med, og de/ han ville gerne have lidt privatliv med kæresten i den 1-værelses lejlighed. Kunne veninden sove hos mig?
No problem, svarede jeg, Bare send hende. Hun ankom og fik anvist sofaen. Næste morgen, skulle jeg til første dag på Universitetet. Jeg sagde til hende at hun bare kunne lave morgenmad og herefter smække døren når hun gik.

Om aftenen, efter lidt festligholdelse i byen med kæresten, kom vi hjem til min lejlighed. Min kæreste var ude i køkkenet, og kaldte på mig. Da jeg kom derud, stod hun og pegede på et par nydelige lyserøde trusser, som hang til tørre på en lang hasp ved køkkenvinduet.

Nå, man har nok haft besøg? sagde hun. Jeg måtte så forklare ovenstående, som hun godtog – især da hun dagen efter mødte begge pigerne, hjemme hos min kammerat, og pigen forklarede at hun først var kommet i tanke om dem da hun lige havde smækket døren :P
1
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Hvis vi ikke ændrer retning, ender vi der hvor vi er på vej hen

Tilbage til "Forhold og sex"