Fremmed undertøj i hjemmet?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
DD_81
Kort karma: 328
Geografisk sted: Stæævns
Likede indlæg: 3272

Re: Fremmed undertøj i hjemmet?

Indlægaf DD_81 » 21. sep 2016, 09:28

Ikke at jeg forestiller mig det kunne ske, så det er jo rent hypotetisk.
jeg tror jeg ville formå at holde hovedet koldt og bede om en forklaring på tøjets tilstedeværelse i vores hjem.
Der er ikke en vaskekælder, vilde fester eller andet der kunne være årsag nemlig.

Eller jo, inden for en årerække kommer det jo nok til at ske, men så bliver det unge mænd der har haft damebesøg, så der er vi nok mere ude i noge med skyklapper ;)
1
- tid til nyt debatnavn, - tidligere Dirtydancing, voksede fra det for læææænge siden ;)
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1019
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9260

Indlægaf Fru Sunshine » 21. sep 2016, 10:40

Nu bruger vi ikke vaskekælder, vi har ikke overnattende gæster i vores seng eller i det hele taget besøg i soveværelset, hvis det nu skulle være der tingene var fundet.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
AlmostFamous35
Kort karma: 1
Likede indlæg: 23

Indlægaf AlmostFamous35 » 21. sep 2016, 10:51

Jeg ville ikke tage det negativt. Stoler 100% på min kæreste og han er det mest distræte menneske, jeg kender, så han kunne sagtens have et gammelt par trusser liggende i et hjørne fra hans ekskone/date før mig:D
0
Brugeravatar
vibbsen
Kort karma: 300
Likede indlæg: 3035

Indlægaf vibbsen » 21. sep 2016, 12:25

Jeg ville stå i døren til hans kontor. Med den formastelige "genstand" dinglende fra fingeren. Og med høj og skinger stemme råbe "Vil du være venlig at forklare hvor de her g-strengstrusser i str. 36 kommer fra ??? Og hvordan de er kommet ned under vores seng ???? Og det må hellere være en virkelig god forklaring. For i de 4 1/2 år vi har boet i det her hus er de eneste kvinder der mig bekendt har overnattet her din søster, min mor og dine bedste venners koner. Og ingen af de nævnte personer har nogen som helst chance for at få deres numser ned i en g-streng str. 36...."
6
JEG TÆLLER TIL 3...OG JEG TÆLLER ENNNNN...OG JEG TÆLLER TOOOOO
Brugeravatar
Advocatus-Diaboli
Bortvist
Kort karma: 238
Likede indlæg: 2244

Indlægaf Advocatus-Diaboli » 21. sep 2016, 12:28

Wizzze skrev:Kæresten ser noget tv, med kvinder der har fundet andre kvinders trusser eller bh i hjemmet.

Hvordan ville du reagere på sådan et fund?

Dem på TV var også inde på at det typisk er noget den anden kvinde gør (altså efterlader undertøj) for at det skal blive fundet, og så bryder forholdet op så den anden kvinde selv kan få manden :8: Tror I virkelig det kan være sandt, kende I nogen der har været så udspekuleret?

Det er da mere hjernedødt, end det er udspekuleret.
0
Listen, I'm a nice person - so if I'm an asshole to you, you need to ask yourself why.
Brugeravatar
vibbsen
Kort karma: 300
Likede indlæg: 3035

Indlægaf vibbsen » 21. sep 2016, 13:06

Iøvrigt har jeg faktisk selv gjort noget lignende for mange år siden. Bare på en lidt anden måde. En slags omvendt "Glemt tøj"

Efter en våd aften på det lokale disko havde jeg fanget mig et mandfolk som jeg havde slæbt med hjem i min hule til lidt sexi-lexi....Næste morgen var der ingen spor at mandfolket. Altså udover hans hvide sports strømper i str 45 med blå og røde striber...De lå stadig på gulvet....Til gengæld så manglede mine små fine hvide dame ankelsokker str 39 (Det her var i 90'erne hvor hvide ankelsokker var ret hot).

Jeg fandt senere ud af at han havde en kæreste. Gad godt vide hvordan han formåede at forklare hvorfor han gik i byen med sportsstrømper og kom hjem iført dame ankelsokker :-D :-D :-D :-D :-D
11
JEG TÆLLER TIL 3...OG JEG TÆLLER ENNNNN...OG JEG TÆLLER TOOOOO
Brugeravatar
heysamaysa
Kort karma: 24
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 154

Indlægaf heysamaysa » 21. sep 2016, 13:41

jeg har en meget stærk holdning til utroskab så jeg havde smidt ham ud på røv og albuer!!!! :cuss:

Jeg kan slet ikke se nogen grund til at der skulle lige dametøj hjemme hos os der ikke var mit - andet end hvis han havde haft en dame med hjem. (vi bruger ikke vaskeri og har aldrig overnattende gæster) men han skulle dog have muligheden for at forklare sig først.
1
Sov sødt lille Noah - 03.12.2015 :trist:

En ny stjerne på himlen er blevet født!

"The worst thing a mother goes through is having to give her sweet angel back to heaven"
Brugeravatar
Joe
Kort karma: 170
Likede indlæg: 2412

Indlægaf Joe » 21. sep 2016, 15:02

Wizzze skrev:Sådan mere generelt, altså ikke bare ved utroskab, "pisser kvinder så deres terretorie af?" :gruble:
Gør I noget for at markere at det her altså er jeres område, jeres mand/fyr?

F.eks. sådan noget med at efterlade tøj/undertøj, en tandbørste, parfume eller lign?

Ihh, du vil jo så gerne at vi skal ud i nogle generaliseringer om hvad kvinder gør og ikke gør. Men det kan man jo ikke, Wizzze!
Jeg har for eksempel været "den anden kvinde", men jeg havde intet behov for at pisse territoriet af, eller plante beviser på min eksistens. Jeg ville gerne have han skulle vælge mig, men sådan set kun fordi han oprigtigt helst ville have mig, ikke fordi det var eneste mulighed han havde. Han valgte så hende, og det tror jeg alle parter er gladest for i dag.

Men jeg har engang skrevet "Johanne er nice" på tavlen hos en jeg havde datet i en længere periode. (Altså jeg var 20, ikke? ) Det er nok det mest pisse territoriet af-ting jeg har gjort. Der havde vi sådan lidt af et trekantsdrama med mig, ham, og hende der var vores begges bedste veninde. (I dag er de to for øvrigt forlovede og hun er stadig min bedste veninde.)

Men ellers har jeg aldrig haft noget behov for at pisse territoriet af. Jeg går ud fra at folk vil mig lige så meget som jeg vil dem, og ellers er jeg videre.
2
I'm Audrey Horne, and I get what I want
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 531
Likede indlæg: 4300

Indlægaf Rapfisk » 21. sep 2016, 15:27

HappyPaww skrev:
Ballademager skrev:
Novella skrev:Det hænder i hvert fald. Jeg har kendskab til et konkret tilfælde, hvor to teenagedøtre hen over et par måneder fjernede bla et par røde trusser, et armbåndsur og nogle lyse hår fra fars og mors seng, fordi far blev ved med at knalde sin dame der. Far og dame var kolleger og kunne have nøjedes med at knalde i den by, hvor de arbejdede og dame boede, men det var helt sikkert vigtigt at markere territorium og få ham. Det gjorde hun så til sidst.

(Karma fik ham også til sidst. Bare rolig)

Ej, altså... En ting er utroskab, men at de ligefrem knalder i hans og konens hjem :nerve: Den tanke er næsten værre end selve utroskaben. Det kan da umuligt være særlig fedt for elskerinden heller.

Trot faktisk der findes en del nederdrægtige kællinger i elskerinde-segmentet, der netop finder det ekstra "pirrende" at møve sig ind på konens territorie :tie:

Jeg forestiller mig også, at det er i det segment, man finder kvinder, der efterlader undertøj. Jeg mener, man glemmer ikke bare at tage undertøj på bagefter.
0
Søger job inden for projektledelse, sekretariat, politik eller andet, man kan bruge et skarpt hoved til. Skriv PB :blomst:
Brugeravatar
hotlips
Kort karma: 115
Likede indlæg: 1316

Indlægaf hotlips » 21. sep 2016, 15:28

Jeg kan godt finde på at pisse terretorie af, men så skal man selv bede om ballade, jeg har været en strigle nogle få gange men ikke ud af ingenting.

Det har været når de har rendt og forsøgt med alle midler, så har jeg fået nok nogle få gange.
0
Brugeravatar
achillaxedprune
Kort karma: 348
Likede indlæg: 2380

Indlægaf achillaxedprune » 21. sep 2016, 15:55

hotlips skrev:Jeg kan godt finde på at pisse terretorie af, men så skal man selv bede om ballade, jeg har været en strigle nogle få gange men ikke ud af ingenting.

Det har været når de har rendt og forsøgt med alle midler, så har jeg fået nok nogle få gange.

Som elskerinde?
Senest rettet af achillaxedprune 21. sep 2016, 19:30, rettet i alt 1 gang.
0
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
Urtekussen
Kort karma: 358
Likede indlæg: 2718

Indlægaf Urtekussen » 21. sep 2016, 16:08

Jeg ville nok tænke, at det var en af vores fælles veninder, som havde glemt det ved overnatning.
Jeg ville ikke blive mistænksom ved en enkelt gang
0
200 kg i bænkpres?
Prøv med 4,8 kg i kussepres :deer:
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 531
Likede indlæg: 4300

Indlægaf Rapfisk » 21. sep 2016, 16:16

hotlips skrev:Jeg kan godt finde på at pisse terretorie af, men så skal man selv bede om ballade, jeg har været en strigle nogle få gange men ikke ud af ingenting.

En mand, der er gift med en anden, er da ikke éns territorium?
5
Søger job inden for projektledelse, sekretariat, politik eller andet, man kan bruge et skarpt hoved til. Skriv PB :blomst:
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 1165
Likede indlæg: 6829

Indlægaf Wizzze » 21. sep 2016, 16:40

vibbsen skrev:Iøvrigt har jeg faktisk selv gjort noget lignende for mange år siden. Bare på en lidt anden måde. En slags omvendt "Glemt tøj"

Efter en våd aften på det lokale disko havde jeg fanget mig et mandfolk som jeg havde slæbt med hjem i min hule til lidt sexi-lexi....Næste morgen var der ingen spor at mandfolket. Altså udover hans hvide sports strømper i str 45 med blå og røde striber...De lå stadig på gulvet....Til gengæld så manglede mine små fine hvide dame ankelsokker str 39 (Det her var i 90'erne hvor hvide ankelsokker var ret hot).

Jeg fandt senere ud af at han havde en kæreste. Gad godt vide hvordan han formåede at forklare hvorfor han gik i byen med sportsstrømper og kom hjem iført dame ankelsokker :-D :-D :-D :-D :-D

Addddd, knaldede du virkelig en mand i tennissokker?? :8:
Troede at tennis sokker virkede på kvinder, som hvidløg på en vampyr? :lol:
1
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Joe
Kort karma: 170
Likede indlæg: 2412

Indlægaf Joe » 21. sep 2016, 17:02

Wizzze skrev:
vibbsen skrev:Iøvrigt har jeg faktisk selv gjort noget lignende for mange år siden. Bare på en lidt anden måde. En slags omvendt "Glemt tøj"

Addddd, knaldede du virkelig en mand i tennissokker?? :8:
Troede at tennis sokker virkede på kvinder, som hvidløg på en vampyr? :lol:

Haha, og der har vi den jo igen! Jeg er personligt pisseligeglad med om en mand har tennissokker på. Bare det ikke er i skandalerne. (Eller i sandalerne)
0
I'm Audrey Horne, and I get what I want

Tilbage til "Forhold og sex"