Fremmed undertøj i hjemmet?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
vibbsen
Kort karma: 298
Likede indlæg: 3009

Re: Fremmed undertøj i hjemmet?

Indlægaf vibbsen » 21. sep 2016, 17:17

Wizzze skrev:
vibbsen skrev:Iøvrigt har jeg faktisk selv gjort noget lignende for mange år siden. Bare på en lidt anden måde. En slags omvendt "Glemt tøj"

Efter en våd aften på det lokale disko havde jeg fanget mig et mandfolk som jeg havde slæbt med hjem i min hule til lidt sexi-lexi....Næste morgen var der ingen spor at mandfolket. Altså udover hans hvide sports strømper i str 45 med blå og røde striber...De lå stadig på gulvet....Til gengæld så manglede mine små fine hvide dame ankelsokker str 39 (Det her var i 90'erne hvor hvide ankelsokker var ret hot).

Jeg fandt senere ud af at han havde en kæreste. Gad godt vide hvordan han formåede at forklare hvorfor han gik i byen med sportsstrømper og kom hjem iført dame ankelsokker :-D :-D :-D :-D :-D

Addddd, knaldede du virkelig en mand i tennissokker?? :8:
Troede at tennis sokker virkede på kvinder, som hvidløg på en vampyr? :lol:

Sgu da ikke i 90'erne...Der var tennissokker super hot :lol: :lol: :lol: :lol: Og jeg knaldede alt hvad der havde en puls...

Det skal iøvrigt siges at da jeg vågnede om morgenen så var det uden nogen form for erindring om nattens eskapader....Det var først da jeg så tennissokkerne på gulvet at det begyndte at dæmre for mig...Kort sagt : Han gjorde ikke noget større indtryk på mig :-D
1
JEG TÆLLER TIL 3...OG JEG TÆLLER ENNNNN...OG JEG TÆLLER TOOOOO
Brugeravatar
Purple Haze
Kort karma: 145
Geografisk sted: Kbh. Østerport
Likede indlæg: 1904

Indlægaf Purple Haze » 21. sep 2016, 17:33

Rapfisk skrev:
HappyPaww skrev:
Ballademager skrev:
Novella skrev:Det hænder i hvert fald. Jeg har kendskab til et konkret tilfælde, hvor to teenagedøtre hen over et par måneder fjernede bla et par røde trusser, et armbåndsur og nogle lyse hår fra fars og mors seng, fordi far blev ved med at knalde sin dame der. Far og dame var kolleger og kunne have nøjedes med at knalde i den by, hvor de arbejdede og dame boede, men det var helt sikkert vigtigt at markere territorium og få ham. Det gjorde hun så til sidst.

(Karma fik ham også til sidst. Bare rolig)

Ej, altså... En ting er utroskab, men at de ligefrem knalder i hans og konens hjem :nerve: Den tanke er næsten værre end selve utroskaben. Det kan da umuligt være særlig fedt for elskerinden heller.

Trot faktisk der findes en del nederdrægtige kællinger i elskerinde-segmentet, der netop finder det ekstra "pirrende" at møve sig ind på konens territorie :tie:

Jeg forestiller mig også, at det er i det segment, man finder kvinder, der efterlader undertøj. Jeg mener, man glemmer ikke bare at tage undertøj på bagefter.

Kommer an på hvor fuld man var og hvor travlt man var :fløjt:
4
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 530
Likede indlæg: 4281

Indlægaf Rapfisk » 21. sep 2016, 17:37

Purple Haze skrev:
Rapfisk skrev:Jeg forestiller mig også, at det er i det segment, man finder kvinder, der efterlader undertøj. Jeg mener, man glemmer ikke bare at tage undertøj på bagefter.

Kommer an på hvor fuld man var og hvor travlt man var :fløjt:
Du er noget særligt :love:
3
Søger job inden for projektledelse, sekretariat, politik eller andet, man kan bruge et skarpt hoved til. Skriv PB :blomst:
Brugeravatar
Novella
Kort karma: 328
Likede indlæg: 3727

Indlægaf Novella » 21. sep 2016, 18:11

HappyPaww skrev:
Ballademager skrev:
Novella skrev:Det hænder i hvert fald. Jeg har kendskab til et konkret tilfælde, hvor to teenagedøtre hen over et par måneder fjernede bla et par røde trusser, et armbåndsur og nogle lyse hår fra fars og mors seng, fordi far blev ved med at knalde sin dame der. Far og dame var kolleger og kunne have nøjedes med at knalde i den by, hvor de arbejdede og dame boede, men det var helt sikkert vigtigt at markere territorium og få ham. Det gjorde hun så til sidst.

(Karma fik ham også til sidst. Bare rolig)

Ej, altså... En ting er utroskab, men at de ligefrem knalder i hans og konens hjem :nerve: Den tanke er næsten værre end selve utroskaben. Det kan da umuligt være særlig fedt for elskerinden heller.

Trot faktisk der findes en del nederdrægtige kællinger i elskerinde-segmentet, der netop finder det ekstra "pirrende" at møve sig ind på konens territorie :tie:

Tro mig, det var ikke et uheld. Samme elskerinde skrev senere en mail til pigernes mor og fortalte, at den yngste (stadig hjemmeboende ) jo havde kendt til forholdet i al den her tid - lang tid før forholdet blev indrømmet og opdaget.
0
Brugeravatar
Rapfisk

Indlægaf Rapfisk » 21. sep 2016, 18:28

Der findes et særligt sted i helvede til kvinder, der markerer territorium i forhold til en gift mand i (hans og) konens hjem.

(Mandens andel i skylden ufortalt.)
7
Søger job inden for projektledelse, sekretariat, politik eller andet, man kan bruge et skarpt hoved til. Skriv PB :blomst:
Brugeravatar
Evapeva
Kort karma: 105
Likede indlæg: 953

Indlægaf Evapeva » 21. sep 2016, 19:11

Har lige set det ske i en serie (The Affair - kan virkelig anbefales!). Jeg ville blive så edderspændt rasende, kort og godt.
1
Kom lad os gå. Kom lad os se. Gennem tusind verdner venter vægtløs kærlighed.

Et fyrtårn af fornuft i et hav af vrøvl. :engel:
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 1149
Likede indlæg: 6745

Indlægaf Wizzze » 21. sep 2016, 19:20

Er der egentlig forskel på at finde en lille fræk g-streng eller en forvasket XXL Sloggi? :gruble:

Og er det værre at finde dem i revnen mellem madrasserne end bag en pude i sofaen? :gruble:

Det er vel egentlig ligegyldigt hvad og hvor? det er at der har været en fremmed hvor man ikke forventer det?, er det ikke?
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Rapfisk

Indlægaf Rapfisk » 21. sep 2016, 19:32

Wizzze skrev:Er der egentlig forskel på at finde en lille fræk g-streng eller en forvasket XXL Sloggi? :gruble:

Og er det værre at finde dem i revnen mellem madrasserne end bag en pude i sofaen? :gruble:

Det er vel egentlig ligegyldigt hvad og hvor? det er at der har været en fremmed hvor man ikke forventer det?, er det ikke?

Jeg synes ikke, der er forskel.

I det program, du refererer til, var der én, der fortalte om at finde en bh i en helt anden størrelse end hendes egen. Det ville betyde noget, men trusser gør af én eller anden grund ikke for mig.

Jeg kan ikke finde ud af, om det er værre at finde dem i sengen. Det er klart værre, at de har brugt sengen end knaldet på sofaen, men fundet af undertøj ville bare være så grænseoverskridende, at findestedet nok ikke ville gøre meget fra eller til. Og dog. I programmet nævnte én, at det værste ville være en elskerinde, der med vilje placerede sine trusser under konens hovedpude. Det er jeg tilbøjelig til at give hende ret i. :sur: :badr:
1
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1150
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9658

Indlægaf kidkomb » 21. sep 2016, 19:58

Joe skrev:
Wizzze skrev:
vibbsen skrev:Iøvrigt har jeg faktisk selv gjort noget lignende for mange år siden. Bare på en lidt anden måde. En slags omvendt "Glemt tøj"

Efter en våd aften på det lokale disko havde jeg fanget mig et mandfolk som jeg havde slæbt med hjem i min hule til lidt sexi-lexi....Næste morgen var der ingen spor at mandfolket. Altså udover hans hvide sports strømper i str 45 med blå og røde striber...De lå stadig på gulvet....Til gengæld så manglede mine små fine hvide dame ankelsokker str 39 (Det her var i 90'erne hvor hvide ankelsokker var ret hot).

Jeg fandt senere ud af at han havde en kæreste. Gad godt vide hvordan han formåede at forklare hvorfor han gik i byen med sportsstrømper og kom hjem iført dame ankelsokker :-D :-D :-D :-D :-D

Haha, og der har vi den jo igen! Jeg er personligt pisseligeglad med om en mand har tennissokker på. Bare det ikke er i skandalerne. (Eller i sandalerne)

Jeg kan godt lide, når mænd har sokker på. Også under sex. Jeg kan også godt selv lide at have sokker på. Jeg kan ikke så godt lide fødder :lol:
Og strømpefødder mod hinanden er altså virkelig hyggeligt.
3
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
Rapfisk

Indlægaf Rapfisk » 21. sep 2016, 20:01

Programmet (som er rædsomt) genudsendes i øvrigt lige nu på Kanal 4.
0
POCKETKITTEN
Kort karma: 205
Likede indlæg: 2621

Indlægaf POCKETKITTEN » 21. sep 2016, 20:08

Wizzze skrev:Er der egentlig forskel på at finde en lille fræk g-streng eller en forvasket XXL Sloggi? :gruble:

Jeg tror, det er cirka lige nederen, om han har haft gang i en lille godte, eller om han har været så ligeglad med mig, at han har slæbt en tarvelig trunte i forvasket undertøj med hjem.

Disclaimer: "Tarvelig" relaterer sig naturligvis til "forvasket Sloggi" og ikke "XXL".
1
my sexuality is James McAvoy angrily sitting in the desert in that lilac v neck shirt
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 676
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5884

Indlægaf Dikus » 21. sep 2016, 22:03

kidkomb skrev:
Joe skrev:
Wizzze skrev:

Haha, og der har vi den jo igen! Jeg er personligt pisseligeglad med om en mand har tennissokker på. Bare det ikke er i skandalerne. (Eller i sandalerne)

Jeg kan godt lide, når mænd har sokker på. Også under sex. Jeg kan også godt selv lide at have sokker på. Jeg kan ikke så godt lide fødder :lol:
Og strømpefødder mod hinanden er altså virkelig hyggeligt.

Det er ALTID bedst med strømper under sex. Så har han været så ivrig, så han har glemt, det er no go. Det er altid bedst, når man glemmer hvordan man ser ud :love:
1
Brugeravatar
hotlips
Kort karma: 115
Likede indlæg: 1288

Indlægaf hotlips » 21. sep 2016, 22:12

achillaxedprune skrev:
hotlips skrev:Jeg kan godt finde på at pisse terretorie af, men så skal man selv bede om ballade, jeg har været en strigle nogle få gange men ikke ud af ingenting.

Det har været når de har rendt og forsøgt med alle midler, så har jeg fået nok nogle få gange.

Som elskerinde?

Nej.
0
Falstria
Kort karma: 77
Likede indlæg: 421

Indlægaf Falstria » 22. sep 2016, 00:14

Wizzze skrev:Kæresten ser noget tv, med kvinder der har fundet andre kvinders trusser eller bh i hjemmet.

Hvordan ville du reagere på sådan et fund?

Dem på TV var også inde på at det typisk er noget den anden kvinde gør (altså efterlader undertøj) for at det skal blive fundet, og så bryder forholdet op så den anden kvinde selv kan få manden :8: Tror I virkelig det kan være sandt, kende I nogen der har været så udspekuleret?

De er vel bare gift med mænd der ikke er sprunget ud af skabet som drag endnu. Dem har der også været en del om i TV på det sidste.
0
JoyNips
Kort karma: 222
Likede indlæg: 2915

Indlægaf JoyNips » 22. sep 2016, 10:37

Jeg ville nok studse lidt. Og så ville jeg spørge min kæreste om hvor/hvem de stammede fra.
0

Tilbage til "Forhold og sex"