Normalt at vente 3,5 uge med blowjob?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.

Hvor lang tid går der normalt før der er blowjob i farvandet

Indenfor 4 timer
12
28%
Indenfor 24 timer
2
5%
2-4 dage
4
9%
5-8 dage
3
7%
9-14 dage
1
2%
15-22 dage
4
9%
22-24 dage
17
40%

Afgivne stemmer: 43
Brugeravatar
DD_81
Kort karma: 325
Geografisk sted: Stæævns
Likede indlæg: 3224

Re: Normalt at vente 3,5 uge med blowjob?

Indlægaf DD_81 » 22. sep 2016, 06:26

Novella skrev:
eks-Maupassant skrev:Jeg ender i celle sammen med Penkowa

Måske er hun frisk?

En sok eller en pik, bare vi slipper for yagedeyagdeyagdeyag! (eller hvordan det nu staves)

Her kræver det guld og diamanter førend der er blæs i luften, så bestemmer han jo selv hvor tit og ofte! Det er jo et spørgsmål om prioritering.
7
- tid til nyt debatnavn, - tidligere Dirtydancing, voksede fra det for læææænge siden ;)
Brugeravatar
Q-beben
Kort karma: 35
Likede indlæg: 561

Indlægaf Q-beben » 22. sep 2016, 06:43

Jeg vil gerne ha, at han bliver testet for kønssygedomme først. Og med gummi er det bare ikke så sjovt - hverken for den ene eller den anden. Så ved engangsknald er der ingen blowjobs. Og er det en "keeper", så går der noget tid, inden man lige tar dén snak og tar til lægen.

Ved min nuværende kæreste tog det ca. 2 mdr. Og det er altså ikke, fordi han ikke kan lide det - eller jeg ikke kan lide det. Jeg vil bare ikke ha herpes eller andet...
9
Brugeravatar
Evapeva
Kort karma: 105
Likede indlæg: 953

Indlægaf Evapeva » 22. sep 2016, 10:15

Jeg synes altid, det er lidt "meh" at svare i sådan nogle tråde her, fordi der potentielt sidder folk og læser med, som "kender" én irl. :genert:

Men altså. Jeg har en mand, som ikke er til blowjobs, men til gengæld er stor fan af fisseslikkeri. Stik den! :love:
3
Kom lad os gå. Kom lad os se. Gennem tusind verdner venter vægtløs kærlighed.

Et fyrtårn af fornuft i et hav af vrøvl. :engel:
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1142
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9620

Indlægaf kidkomb » 22. sep 2016, 10:26

Evapeva skrev:Jeg synes altid, det er lidt "meh" at svare i sådan nogle tråde her, fordi der potentielt sidder folk og læser med, som "kender" én irl. :genert:

Men altså. Jeg har en mand, som ikke er til blowjobs, men til gengæld er stor fan af fisseslikkeri. Stik den! :love:

Jeg byder ind med at ingen af os gider blowjobs og jeg kan ikke lide fisseslikkeri. Vi er bare mere til hænder.
1
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
Evapeva
Kort karma: 105
Likede indlæg: 953

Indlægaf Evapeva » 22. sep 2016, 10:27

kidkomb skrev:
Evapeva skrev:Jeg synes altid, det er lidt "meh" at svare i sådan nogle tråde her, fordi der potentielt sidder folk og læser med, som "kender" én irl. :genert:

Jeg byder ind med at ingen af os gider blowjobs og jeg kan ikke lide fisseslikkeri. Vi er bare mere til hænder.

Hænder har også store kvaliteter. :genert:
2
Kom lad os gå. Kom lad os se. Gennem tusind verdner venter vægtløs kærlighed.

Et fyrtårn af fornuft i et hav af vrøvl. :engel:
JoyNips
Kort karma: 222
Likede indlæg: 2860

Indlægaf JoyNips » 22. sep 2016, 10:36

Der er større sandsynlighed for at det først sker efter 3,5 uger end efter 3,5 timer. Men der er stor sandsynlighed for at det sker første gang vi er i seng sammen. Jeg går bare ikke i seng med folk 3,5 timer efter at jeg har mødt dem.
1
Brugeravatar
Kasper
Kort karma: 28
Likede indlæg: 231

Indlægaf Kasper » 22. sep 2016, 12:04

Allmost_Famous skrev:
eks-Maupassant skrev:
Animi skrev:Til gengæld synes jeg det er irriterende at alle dem jeg har været sammen med, nærmest så det som deres ret at jeg gav dem et blowjob, men tænkte de på at gengælde mig den "ret"? Næh :rulle:

HUH? Det er da LOL at slikke fisse?

Hvor gammel er du? :ticks:

Det er da herreLOL at slikke fisse. Har du prøvet?
0
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1142
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9620

Indlægaf kidkomb » 22. sep 2016, 12:23

Kasper skrev:
Allmost_Famous skrev:
eks-Maupassant skrev:
Animi skrev:Til gengæld synes jeg det er irriterende at alle dem jeg har været sammen med, nærmest så det som deres ret at jeg gav dem et blowjob, men tænkte de på at gengælde mig den "ret"? Næh :rulle:

Det er da herreLOL at slikke fisse. Har du prøvet?

Jeg har. Der var ikke meget smiley-face over mig kan jeg berette.
0
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Hewlett
Kort karma: 4
Likede indlæg: 97

Indlægaf Hewlett » 22. sep 2016, 12:53

TS, synes ærlig talt at både emnet på tråden og dit startoplæg er lidt uheldigt formuleret, med tanke på hvor du har hentet inspiration fra.

Jeg synes faktisk du kommer til at udstille en debattør, som har forklaret baggrunden for manglende blowjob, samt at lægge ord i munden på andre debattører som har udvist forståelse for manglende blowjob, debattørens situation taget i betragtning.

Lidt i stil med;

Hej, jeg har ikke haft sex i 2 år fordi jeg er enormt kropsbevidst og mangler selvtillid.

Nyt emne: Er det normalt ikke at have sex i 2 år?

...
3
Brugeravatar
sortkaffe
Kort karma: 41
Likede indlæg: 329

Indlægaf sortkaffe » 22. sep 2016, 13:32

Altså....hvis der var KRAV om det så ville der komme til at gå uendeligt lang tid før det skete
3
Grissebassen
Kort karma: 33
Likede indlæg: 485

Indlægaf Grissebassen » 22. sep 2016, 14:14

Jeg har sgu aldrig tænkt over, hvor længe det er normalt at vente. Jeg giver BJ, hvis jeg har lyst og føler mig tryg ved fyren. Nogle gange er det efter et par få knald. Andre gange er det efter et halvt år+
3
Brugeravatar
Luffegås
Kort karma: 43
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 503

Indlægaf Luffegås » 22. sep 2016, 14:29

Nu er jeg temmelig oralfixeret, og stopper alt i min mund, jeg tygger også blyanter, og elsker at kysse, snave, og have tyggegummi, og snacks i munden. Utroligt jeg ikke er blevet fed eller ryger.. Men netop derfor elsker jeg at give et godt blowjob, for uanset selvtillid (sextillid nærmere) så ved jeg, at det er noget jeg kan. At sidde øverst er mere grænseoverskridende for mig, og der kan gå længe før jeg er tryg ved det, men et blowjob kan jeg godt være tryg ved hurtigt, hvis jeg ved der er rent og flot i det område.
2
Brugeravatar
hotlips
Kort karma: 115
Likede indlæg: 1285

Indlægaf hotlips » 22. sep 2016, 17:12

Sådan en har jeg haft, men hans pik var sq heller ikke rigtig noget at hidse sig op over og noget skulle han jo kunne bruges til.
Han holdt kun et par uger.

Men jeg ville også være ked af at undvære at give min mand et blæs når det har været dem der holdt længe.
0
Brugeravatar
DenSyngendeLussing
Kort karma: 89
Likede indlæg: 1459

Indlægaf DenSyngendeLussing » 22. sep 2016, 17:51

Altså, kan jeg lide dig tilpas meget, så tager jeg da gerne din pik i munden på første date. Men jeg giver også fanden i reglerne - er han den rigtige, så tilgiver han mig nok den brøde!
1
Brugeravatar
eks-Maupassant
Kort karma: 140
Likede indlæg: 2079

Indlægaf eks-Maupassant » 22. sep 2016, 17:53

Allmost_Famous skrev:
eks-Maupassant skrev:

Gammel NOK *bragende dåselatter*
0

Tilbage til "Forhold og sex"