Tilbagesende eller nægte at modtage?

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Grissebassen
Kort karma: 47
Likede indlæg: 694

Tilbagesende eller nægte at modtage?

Indlægaf Grissebassen » 21. sep 2016, 20:26

Jeg har bestilt et par sko over nettet, som jeg har fået forsendelsesbekræftelse på. Jeg har dog af forskellige årsager fortrudt mit køb.
Hvad er det nemmeste i den situation? At modtage pakken og sende retur? Eller kan man gøre noget med ikke at modtage pakken, så den bliver sendt retur? Og får jeg i så fald mine penge retur? Hvad er nemmest?
0
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 238
Likede indlæg: 3548

Re: Tilbagesende eller nægte at modtage?

Indlægaf Juki » 21. sep 2016, 20:32

Prøv at tjek om der står noget i returreglerne om det. Det er ikke alle steder der accepterer en nægtet modtagelse.

Umiddelbart tror jeg det billigste og letteste er at modtage dem og selv sende dem retur.
5
I like big beards and I cannot lie
Billede
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 983
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 9727

Indlægaf Daine » 22. sep 2016, 05:53

Hvis du nægter modtagelse er der mange firmaer der tager et gebyr (de steder jeg har handlet har det været omkring 100,-), det skulle gerne stå i returpolitikken.
1
Der er to mænd i verden, der bestandig krydser min vej, den ene er ham jeg elsker, den anden elsker mig.
Den ene er i en natlig drøm, der bor i mit mørke sind, den anden står ved mit hjertes dør, jeg lukker ham aldrig ind.
Grissebassen
Kort karma: 47
Likede indlæg: 694

Indlægaf Grissebassen » 22. sep 2016, 11:34

Tak for jeres svar. I første omgang blev jeg endnu mere forvirret af at læse returpolitiken. Men det viste sig, at de har en ganske fornuftig returnering, hvor man får refunderet levering og returnerer gratis.
1

Tilbage til "Mode"