Insektbid

Hvis din krop gør ting den ikke burde, er dette stedet du kan snakke om det.
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 352
Likede indlæg: 3481

Re: Insektbid

Indlægaf Ballademager » 23. sep 2016, 20:41

Jeg tænker umiddelbart hestebremse? Blev stukket af sådan en som barn, og det gjorde ondt og så cirka sådan der ud.

Ville nok også satse på antihistamin i pilleform for at tage toppen af det, og så gå til læge, hvis det ikke er bedre om et par dage.
0
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
cola
Kort karma: 14
Likede indlæg: 215

Indlægaf cola » 24. sep 2016, 06:30

Det du vil få at vide er at du er blevet stukket af en hveps, eller en hestebremse. Smerten er hvad din krop gør for at fortælle, vi er på vej med udrykning osv. Du kan ikke rigtigt lindre smerten, for hver gang du putter noget på for at fjerne varmen, så vil det komme 10 fold tilbage, da de små ambulancefolk i din krop, lige har fået sig en "øl", og nu arbejder med hovedpine.

Ovenstående er hvordan jeg forklare det til mig selv, når jeg ikke forstår hvad det er min krop fortæller, men når jeg bare lader området være, så går det over i løbet af en dag eller to, og ja det kan drive en til vanvid, men så... spark dig selv over benet, så gør det ondt der i stedet for :-)
0
Brugeravatar
malou_43
Kort karma: 87
Geografisk sted: Jylland
Likede indlæg: 561

Indlægaf malou_43 » 24. sep 2016, 09:51

Av for søren, din søn var dælme hårdt ramt, kan godt forstå han havde ondt da! Godt han kom til lægen :gogo:

Jeg gik på apoteket - jeg er slet ikke sart med smerter overhovedet, men det her gør ondt. Det er mere hævet end i går, der er sådan en kant omkring og det spænder. Så jeg hjælper lige kroppen med noget Alnok :)

Jeg fik noget helt andet at vide af apotekfolkene - jeg skulle putte kolde klæder på for at køle området. Og måtte gerne putte aloe vera eller lignende på. Og overarmen er helt hård, så de sagde, at jeg skulle kontakten lægen på mandag, hvis det ikke var faldet. Den er blevet mere og mere hård med tiden :)

Tak for gode råd! Nu jeg vil have den aller bedste medicin - et stykke marcipan med wiskey fra Anton Berg :D :D
1

Tilbage til "Helbred"