HEAVY crush på kendis trods kæreste

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
TryToBeHappy
Kort karma: 2
Likede indlæg: 7

Re: HEAVY crush på kendis trods kæreste

Indlægaf TryToBeHappy » 25. sep 2016, 14:22

sortkaffe skrev:
TryToBeHappy skrev:Jeg har nu haft skrevet til komikeren, dog mere en kommentar om noget angående noget comedyshow halløj. Og ja jeg håbede, at han ville snakke ydeligere. Men tror det er godt, at han kun ser mig, som en fan.
For det har næsten taget overhånd.
Drømte i nat, at jeg skulle have sex med ham. MEN! Inden "mini komikeren" når mig, så er det min kæreste, jeg skulle have sex med. (Gjorde langt fra intet) - vågnede dog bagefter.

uanset om det var noget hverdagsagtigt så forstår jeg slet ikke du har taget kontakt til ham.

Er heller ikke stolt af det.
0
Brugeravatar
achillaxedprune
Kort karma: 348
Likede indlæg: 2379

Indlægaf achillaxedprune » 26. sep 2016, 06:49

Har du tidligere været inde på dindebat under forskellige nicks, bl.a. Soledad?

Mit råd til dig er, at du skal holde op med at opsøge og dyrke dit crush... Det er vildt nedern, at du tager kontakt til ham i håbet om, at I vil komme til at tale sammen. Kæmpe røvhulsstil i forhold til din kæreste. Stop dig selv.
5
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
novgirl
Kort karma: 0
Likede indlæg: 2

Indlægaf novgirl » 28. sep 2016, 12:43

Jeg vil bare sige, at jeg har været hvor du er. Det startede så bare med uskyldig kontakt der udviklede sig til et crush og en affære der varede halvandet år og som satte store skår i vores begges ægteskaber. Om jeg fortryder - ja, det gør jeg nok. Men det gjorde ingen forskel for mig at det var en kendis. Det røg hurtigt i baggrunden og jeg endte med at falde for selve manden bag.

Om det er en kendis eller en tilfældig mand i Netto - det har præcis samme konsekvenser for forholdet derhjemme. Nettomanden kan også vise sig at være en idiot efter 6 måneder. Så din tråd kunne lige så godt havde heddet "HEAVY crush på kollega/god ven/nabo/venindes kæreste trods kæreste"

Pointen er - hvis du er så meget i tvivl om dit forhold derhjemme at du går og crusher på andre og ligefrem opsøger dem "i ond tro", om man så må sige - da ville jeg nok vælge at se på om det forhold du har nu er det rigtige eller om du bare leder efter en "undskyldning" til at komme ud af det.
2

Tilbage til "Forhold og sex"